Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AKN] Zgasł podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

słuchajcie - spotkała mnie niemiła sytuacja dziś jechałem sobie moim autkiem, kiedy nagle lekko zaczęło nim drgać i zgasł. przy wciąganiu na lawetę okazało się, że cały silnik jest z oleju, a został zerwany pasek osprzętu, pytanie - czy jest jakaś nadzieja, że uda się uratować silnik? czy iść i kupić sobie pół litry i spisać go na straty? rano będzie na warsztacie, ale chętnie dowiedziałbym się czy jest nadzieja, pozdrawiam.

Opublikowano

tp zalezy gdzie trafił pasek... módl się oby nie w rozrząd... silnik mógł zdechnac ze wzgledu na brak ładowania alternatora... takze narazie nie panikuj

co do flakona.... zawsze go mozna zrobic ale najlepiej po weryfikacji- miej trzeźwy umysł- jedynie 100ml na dobre spanie.

Opublikowano

loj to sie narobilo a nie slyszales jakis niepokojacych odglosow wczesniej ?? niemozliwe zeby tak z siebie pekl, tak jak kolega napisal ciekawe w co uderzyl tak czy owak bedzie troche naprawy wszystko sie da zrobic tylko kwestia pieniedzy i czasu :)

Opublikowano

nie, nic się nie działo - jestem załamany bo 3 tygodnie temu wybrałem go po kapitalnym remoncie silnika, wałki, zawory, szlifowanie.... jedyne dźwięki jakie wydawały były po próbie odpalenia - no bo czasem może się trafić że przygasł, może przydusiłem - więc jak zgasł to raz spróbowałem go odpalić - ale tutaj przypuszczam że to dźwięki od rozrusznika - bo jak pracował silnik to nic nie stukało. Jeszcze jedno pytanie - czy jest jakaś kontrolka poziomu oleju coś co powinno się zapalić? inna kwestia czy przy zatarciu silnika temperatura (chodzi o kontrolkę) powinna się bardziej wychylić ?

Opublikowano

co za pasek pekl?

Opublikowano

powinna ci sie zapalic kontrolka od pozimu oleju o odnosnie zatarcia to temperatura tez powinna byc wieksza niz 90, a duzo wylalo Ci sie tego oleju bo jesli sporo to moze masz uszkodzony czojnik poziomu albo wogole go nie ma :)[br]Dopisany: 15 Sierpień 2010, 22:05_________________________________________________ja obstawiam ze chodzi o klinowy ale dlaczego olej polecial, moze poszedl mu od rozrzadu tym bardziej ze niedawno byl w naprawie wiec moze cos spierd....

Opublikowano

Z tego co napisałeś zrozumiałem, że słyszałeś stuki przy odpalaniu... więc może napinacz(tłumik drgań)? U mnie też był zdechły i też stukał przy odpalaniu a pasek latał po rolce jak chciał, aż wypalił dziurę w osłonie. Na szczęście w porę go wymieniłem. Wg mnie jeżeli zerwał by się pasek rozrządu to by to nie było potrzęsienie i zgaśnięcie tylko bardziej słyszalna kolizja w silniku.

Na zdjęciu widać jaki był zdechły, wykrzywiony...

dsc00254x.jpg

PS. Przy okazji zobaczcie jak wygląda fachowa blokada rozrządu podczas wymieniania w "serwisie VW". :D

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=78762.0;highlight=stuki+przy+odpalaniu

Opublikowano

to zależy w jakim stanie jest to zatarcie. moze sie motor nawet tak zatrzeć ze sie zakleszczy na głownych i korbowych panewach. a nie próbowali go z klucza zakręcic zobaczyc czy sie ruszy?? albo tak rozrząd złorzyli ze przeskoczył i sie tłoki wkleiły w zawory...

Opublikowano

Wg mnie jeżeli zerwał by się pasek rozrządu to by to nie było potrzęsienie i zgaśnięcie tylko bardziej słyszalna kolizja w silniku.

dsc00254x.jpg

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=78762.0;highlight=stuki+przy+odpalaniu

Podczas zerwania paska jest szarpniecie migniecie kontrolki oleju silnik gasnie i po jezdzie, żadnej kolizji w silniku nie słychac

Bez wzg na silnik? bo mówimy tu o V6

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...