Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Co to za stuki


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, mam pytanko. Wymieniłem ostatnio wszystkie wahacze+końcówki ponieważ zaczęło mi stukać w zawieszeniu. Po wymianie stukanie stało się cichsze ale nadal jest. Mechanior mówił coś o maglownicy ale powiedział że nie wycieka. Dodam że stuki słychać przede wszystkim podczas szybkich gwałtownych ruchów kierownicą w obie strony ( na dziurach również je słychać). Moje pytanko czy to może mieć związek z maglem ? Chodzą mi też po głowie drążki kierownicze ? Pozdro i dzięki.

Opublikowano

hej.ja mam cos podobnego u mnie i mechanik powiedzial ze to morze byc tulejia w maglownicy.morze masz jakies inne podejzenia?pozdrawiam...

Opublikowano

witam, mam pytanko. Wymieniłem ostatnio wszystkie wahacze+końcówki ponieważ zaczęło mi stukać w zawieszeniu. Po wymianie stukanie stało się cichsze ale nadal jest. Mechanior mówił coś o maglownicy ale powiedział że nie wycieka. Dodam że stuki słychać przede wszystkim podczas szybkich gwałtownych ruchów kierownicą w obie strony ( na dziurach również je słychać). Moje pytanko czy to może mieć związek z maglem ? Chodzą mi też po głowie drążki kierownicze ? Pozdro i dzięki.

skoro piszesz ze wymieniles wszystko to koncowki drazkow tez powinienes wymienic

Opublikowano

witam, mam pytanko. Wymieniłem ostatnio wszystkie wahacze+końcówki ponieważ zaczęło mi stukać w zawieszeniu. Po wymianie stukanie stało się cichsze ale nadal jest. Mechanior mówił coś o maglownicy ale powiedział że nie wycieka. Dodam że stuki słychać przede wszystkim podczas szybkich gwałtownych ruchów kierownicą w obie strony ( na dziurach również je słychać). Moje pytanko czy to może mieć związek z maglem ? Chodzą mi też po głowie drążki kierownicze ? Pozdro i dzięki.

skoro piszesz ze wymieniles wszystko to koncowki drazkow tez powinienes wymienic

no właśnie i napisałem że końcówki też wymieniłem "wahacze+końcówki", a chodzi mi o to czy to mogą być same drążki kierownicze, czy też coś z maglownicą jest nie tak?

Opublikowano

Według mnie mogą być same drążki. U mnie puka coś lekko pod maską przy szybkich krótkich ruchach i na 90 procent to jest drążek. Niedługo muszę się zabrać to będę wiedział więcej.

Opublikowano

Według mnie mogą być same drążki. U mnie puka coś lekko pod maską przy szybkich krótkich ruchach i na 90 procent to jest drążek. Niedługo muszę się zabrać to będę wiedział więcej.

Tylko u mnie nie słychać tych stuków na postoju, tylko podczas jazdy.

Opublikowano

Witam mam podobny problem, u mnie na postoju słychać stuki jak się kręci kierownicą, nie trzeba szybko, odczuwam to nawet na podłodze, bo stuki nadają lekkie drgania. Wymieniłem kompletne zawieszenie i końcówki drążków . Auta nie ściąga ani nic. Wycieków też brak. :wallbash:

Opublikowano

Witam mam podobny problem, u mnie na postoju słychać stuki jak się kręci kierownicą, nie trzeba szybko, odczuwam to nawet na podłodze, bo stuki nadają lekkie drgania. Wymieniłem kompletne zawieszenie i końcówki drążków . Auta nie ściąga ani nic. Wycieków też brak. :wallbash:

Jak kolega wcześniej pisał...mogą być same drążki do wymiany a nie tylko końcówki.

Opublikowano

Miałem podobnie w poprzedniej A3. Na postoju było słychać delikatne stuki więc okazało się że to krzyżak. Wymiana całej kolumny. Później stuki było słychać tylko jak auto stało tak z 8 godzin albo przez noc. Maglownica do regeneracji i też niby nie leciało mi z niej. Ale efekt z tych lepszych:)) Nic nie stukało:D

Opublikowano

hej.ja milem to samo pisalem juz o tym.ale dzisiaj bylem na porzadnych szarpakach i okazalo sie ze zawieszenie jest w dobrym stanie tylko sruby mocujace maglownice do kaloserji lekko sie poluzowaly.wystarczy je dosc mocno dokrecic i jest cisza.terz szukalem tego az w koncu sie udalo...

Opublikowano

a co z łacznikami stabilizatora bo nie widzę wzmianki o ich wymianie?

Opublikowano

witam, odświeżę temat, stuki nie ustały nadmienię że na zakrętach nawet na największych dziurach jest cisza, stuka tylko na prostych kołach. Gdzie znajdę te śruby mocujące magiel do karoserii obadał bym sprawę ? Łączniki stabilizatora wymienione razem z wahaczami.

Opublikowano

rowniez mam taki problem jadac po dziurach i skrecajac w prawo slchac stukanie a nawet nazwe to pukanie . puka mi z lewej strony patrzylem i nie ma luzow nigdzie co to moze byc?? co to jest magiel i gdzie on sie znajduje? tylko dziek niedochodzi ze srodka tylko z lewej strony

Opublikowano

śruby znajdziesz jedna pod akumulatorem druga kolo serwa a dwie pozostale pod spodem tam gdzie jest magiel.tylko te od spodu to jest ciężkie dojście...

Opublikowano

witam, odświeżę temat, stuki nie ustały nadmienię że na zakrętach nawet na największych dziurach jest cisza, stuka tylko na prostych kołach. Gdzie znajdę te śruby mocujące magiel do karoserii obadał bym sprawę ? Łączniki stabilizatora wymienione razem z wahaczami.

śruby znajdziesz jedna pod akumulatorem druga kolo serwa a dwie pozostale pod spodem tam gdzie jest magiel.tylko te od spodu to jest ciężkie dojście...

z tego co pamietam to sa tylko 3 sruby, dwie z gory jak kolega kik pisal ale z dolu jest tylko jedna, bedziesz do tego potrzebowal klucz 10 nasadkowy dwunastokatny, a zeby dojsc do tej z dolu to dluuuga przedluzke

Opublikowano

z kluczem to kolega jacunio ma racje,ale sruby sa 4-ry.bynajmiej u mnie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...