waldekkk Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Witam kilka dni temu podmieniłem na próbę zawór egr z samochodu (kolegi z forum) i jego objawy ukazały się również w moim aucie (szarpania silnikiem 1800-2000 obrotów przy delikatnym dodaniu gazu, piski syczenia jakby z turbiny) czasami chwilowy brak mocy po wciśnięciu pedału gazu przy czym od razu duże kopcenie, i po kilku godzinach jazdy błąd czujnika G70.Dzisiaj przełożyliśmy w/w egry na swoje miejsca i u mnie na nowym jest ok u niego na tym wadliwym jest to co opisywałem wcześniej.Koleś z racji tego że chwilowo nie dysponuje kasą na zakup nowego (ja płaciłem 530zł z przesyłką) chciałby go zaślepić.Teraz pytanie w którym miejscu go zaślepić przy turbinie czy przy samym zaworze egr.Jeździł by z tym około 2-3tygodni. Jeszce jedno pytanie.Na przedniej ściance są umieszczone dwa zaworki podciśnienia (mam tak w A6) jeden z dwoma wyjściami na wężyki to N75 a jak się nazywa ten drugi z trzea wyjściami na węzyki?
jaro4444 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Najłatwiej tymczasowo zaślepić przy wejściu rurki recylkulacji spalin do zaworu EGR. Ale i tak będzie walił błędem. Jeździć za to da się bez problemu.
Lukasz_N Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Jak chcesz miec zrobione jak powinno byc to trzeba go software'owo wyeliminowac
waldekkk Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autko nie moje więc decyzja należy do właściciela.Ja osobiście teraz bym się zastanowił czy zakupić czy zaślepić.Zaślepkę założymy dopiero po południu i sprawdzimy co i jak.A jak już jesteśmy w temacie egr-a to jego zaślepienie i oczywiście zabieg software'owy jakie ma minusy i jak to np wyeliminować software'owo? Plus to na pewno 500zł w kieszeni .Jak nie ma to negatywnego wpływu możliwe że ja bym się zdecydował na odsprzedanie w/w zaworka koledze po atrakcyjnej cenie, a sam bym sobie to zaślepił i jeździł spokojnie aż coś następnego się spsuje.No i jeszcze ponawiam pytanko z początku wątku. Na przedniej ściance są umieszczone dwa zaworki podciśnienia (mam tak w A6) jeden z dwoma wyjściami na wężyki to N75 a jak się nazywa ten drugi z trzea wyjściami na węzyki?Mam w nim wyłamane gniazdo i resztki pinów które są lutowane,lecz co jakiś czas (obrywają się luty).Chciałbym kupić nowy ale nie mam nawet numeru katalogowego Auto kolegi ju zostało naprawione przyczyna luz obrotowy "grzybka" wokół własnej osi.Tak sobie z tym poradziliśmyhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a02f7f91de09a0d5.html
jezuwrc Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Te zaworki to n75 jeden od turbinki o nr 8e0906627c A ten drugi to tkz zaworek n18 od egr o nr 1K0906283A nowy nr a stary 1J0906283C koszt n18 okolo 130zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się