Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BLB] Wadliwy egr zaślepienie w którym miejscu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kilka dni temu podmieniłem na próbę zawór egr z samochodu (kolegi z forum) i jego objawy ukazały się również w moim aucie (szarpania silnikiem 1800-2000 obrotów przy delikatnym dodaniu gazu, piski syczenia jakby z turbiny) czasami chwilowy brak mocy po wciśnięciu pedału gazu przy czym od razu duże kopcenie, i po kilku godzinach jazdy błąd czujnika G70.Dzisiaj przełożyliśmy w/w egry na swoje miejsca i u mnie na nowym jest ok u niego na tym wadliwym jest to co opisywałem wcześniej.Koleś z racji tego że chwilowo nie dysponuje kasą na zakup nowego (ja płaciłem 530zł z przesyłką) chciałby go zaślepić.Teraz pytanie w którym miejscu go zaślepić przy turbinie czy przy samym zaworze egr.Jeździł by z tym około 2-3tygodni.

Jeszce jedno pytanie.Na przedniej ściance są umieszczone dwa zaworki podciśnienia (mam tak w A6) jeden z dwoma wyjściami na wężyki to N75 a jak się nazywa ten drugi z trzea wyjściami na węzyki?

Opublikowano

Najłatwiej tymczasowo zaślepić przy wejściu rurki recylkulacji spalin do zaworu EGR. Ale i tak będzie walił błędem. Jeździć za to da się bez problemu.

Opublikowano

Jak chcesz miec zrobione jak powinno byc to trzeba go software'owo wyeliminowac

Opublikowano

Autko nie moje więc decyzja należy do właściciela.Ja osobiście teraz bym się zastanowił czy zakupić czy zaślepić.Zaślepkę założymy dopiero po południu i sprawdzimy co i jak.A jak już jesteśmy w temacie egr-a to jego zaślepienie i oczywiście zabieg software'owy jakie ma minusy i jak to np wyeliminować software'owo? Plus to na pewno 500zł w kieszeni :).Jak nie ma to negatywnego wpływu możliwe że ja bym się zdecydował na odsprzedanie w/w zaworka koledze po atrakcyjnej cenie, a sam bym sobie to zaślepił i jeździł spokojnie aż coś następnego się spsuje.No i jeszcze ponawiam pytanko z początku wątku.

Na przedniej ściance są umieszczone dwa zaworki podciśnienia (mam tak w A6) jeden z dwoma wyjściami na wężyki to N75 a jak się nazywa ten drugi z trzea wyjściami na węzyki?Mam w nim wyłamane gniazdo i resztki pinów które są lutowane,lecz co jakiś czas (obrywają się luty).Chciałbym kupić nowy ale nie mam nawet numeru katalogowego

Auto kolegi ju zostało naprawione przyczyna luz obrotowy "grzybka" wokół własnej osi.Tak sobie z tym poradziliśmyhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a02f7f91de09a0d5.html

Opublikowano

Te zaworki to n75 jeden od turbinki o nr 8e0906627c A ten drugi to tkz zaworek n18 od egr o nr 1K0906283A nowy nr a stary 1J0906283C koszt n18 okolo 130zł :naughty:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...