samu 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 witam, posiadam w swoim autku opony 235/45 R17 kierunkowe dunlop maxx sport na przodzie zrobily sie juz lysawe i postanowilem podjechac do jednej z najwiekszych hurtowni opon w krk, gosci mi mowi ze panie do auta kombi nie moga byc opony kierunkowe tylko asymetryczne bo ze na tylniej osi beda "zabkowac" (cokolwiek to znaczy), troche zgupialem bo autko odkad je posiadam a bylo przywiezione z niemcow ma takie opony a nie wydaje mi sie ze niemiec takie zalozyl bo mu sie bieznik podobal albo cenowo byly tansze, czy to prawda z tymi oponami??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek TDI 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Miałem takie same opony w tym rozmiarze i u mnie wyząbkowały.Założyłem asymetryczne,zobaczymy co będzie,a co do twego pytania mi wulkanizatorzy mówili to co tobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samu 1 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 a jakie oponki zalozyles? w takim razie lipa bede musial wymienic wszystkie 4 szt przymierzam sie do Bridgestone POTENZA RE050A 235/45r17 podobno jedne z lepszych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grabalaba 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 U mnie w B5 avant tez Dunlopy Maxxy wyzabkowane na tyle po ok.50tys. U wujasa w Pasku 2006r te same opony i tez wyząbkowane. Może kijowe amory, może d*pa avanta lżejsza - może, ale jak będę zmieniał opony to na pewno już nie zarzucę tych Dunlopów na tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMeM 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 zapakujcie worek cementu do bagaznika, to nie beda zabkowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek TDI 0 Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2010 Samu,założyłem właśnie takie same jak piszesz,ale zwęziłem o rozmiar,ale przejechałem dopiero 1 tys.km,to trudno cokolwiek powiedziec,na pewno jest dużo ciszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samu 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 dzis zalozylem tak jak pisalem nowe oponki i rzeczywiscie wulkanizator potwierdzil i pokazal mi nawet na starej oponie co sie dzieje, jak kierunkowe zalozone sa w kombi. Pierwsza roznice jaka to zobaczylem to napewno to ze sa cichsze niz dunlopy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecky 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Bardzo Cie prosze opisz dokladnie co sie dzieje z oponami i dlaczego sie inaczej w kombi beda scierac. Aktualnie mam kierunkowe SAVA (po Niemcu) z dobrym bieznikiem z 2009r. 235/45/17 i poza tym ze sa bardzo glosne to raczej same plusy. Mialem juz przyjemnosc wjechac nimi w wielka kaluze jadac sporo ponad 100kph oraz hamujac ostro na suchym - jestem bardzo zadowolony. Tylko ten halas Jeden sprzedawca opon mi zwrocil uwage jak tylko je zobaczyl ze te opony sie scieraja schodkowo czy ząbkowo i beda mi halasowac. Ale nic mi nie mowil ze kombi to takie czy takie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samu 1 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 dobrze Ci powiedzial scieraja sie zabkowo i halasuja, do kombi tylko asymetryczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominbr 0 Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 A czy jest jakies logiczne wyjasnienie dlaczego w kombi tak sie dzieje? W lagunie kombi mialem 3 sezony zimowki kierunkowe i było ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samu 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 niby gosc mowi ze lekki tyl jest przyczyna ale jest tez taka opcja ze sa opony kierunkowe dedykowane do danego auta i moze to tez byc kombi, czyli mamy kierunkowe i kombi i jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lesand 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 dobrze Ci powiedzial scieraja sie zabkowo i halasuja, do kombi tylko asymetryczne. ja mam kierunkowe letnie i zimówki, jeżdżę już drugi sezon i jest ok. :gwizdanie: lato nexen n3000 225/45/17 zima vredestein snowtrac 2 195/65/15 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominbr 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 niby gosc mowi ze lekki tyl jest przyczyna ale jest tez taka opcja ze sa opony kierunkowe dedykowane do danego auta i moze to tez byc kombi, czyli mamy kierunkowe i kombi i jest ok. IMO to mit. Często ludzie co mają kombi trochę wożą towaru, zresztą dlaczego tył w kombi miałby być lżejszy? Chyba że ktoś ma wyrąbane amorki od przeładowania w kombi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samu 1 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 nie wiem, u mnie dunlopy sport maxx byly wyzabkowane a glownie niemiec latal po autostradach i raczej nic nie wozil (auto czyste i amory jak nowe) dla swietego spokoju moze lepiej zalozyc asymetryczne i swieto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się