prostacz Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam.Muszę kupic płyn do wspomagania do swojej b6.Silnik 2.0 ALT.Zrobiłem fotke i aktualnie plyn ma taki kolor i troche sie pieni.Wczesniej wszystko bylo ok a od wczoraj cos zaczelo mi buczec jak ruszam kierownica.Zagladam do zbiorniczka a tam ponizej MIN.Co radzicie?Kupic 2l plynu w ASO,spuscic stary,przeplukac,zalac nowy i odpowietrzyc?powinno byc ok?Tylko jaka jest specyfika lub numer plynu ?Kolor zielony?Prosze o pomoc
udy Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 taaak właśnie zrób, wymień przepłucz odpowietrz, ale najpierw zobacz skąd i czy masz wyciek pompa ----- przewody------ magiel do spr
prostacz Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Ok ale czy ten plyn bedzie dobry?bo na korku mam co innego napisane ale wiem ze tamten nie jest juz produkowany.Zamiennikiem jest teraz ten plyn z linku?z tego co mi wiadomo to on jest syntetyczny a nie mineralny. http://moto.allegro.pl/item1179744119_olej_do_ukladu_wspomagania_skoda_vw_audi_seat.html
udy Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ja używam febi zielony minerał, oznaczenia nie znam, nie wiem czy ten z linku jest dobry ale chyba tak, i to raczej też jest minerał ale mogę się mylić
jacunio82 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ja używam febi zielony minerał, oznaczenia nie znam, nie wiem czy ten z linku jest dobry ale chyba tak, i to raczej też jest minerał ale mogę się mylić ja tez tego uzywam, FEBI M 6162, dokladnie cos takiego http://allegro.pl/item1163205288_olej_plyn_do_wspomagania_zielony_febi_orginal_vw.html
udy Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 poszukaj na forum była nie raz długa dyskusja na temat na temat płynów, ich oznaczeń itp. wpisz w szukajkę w dziale układ kierowniczy: "jaki płyn" i na pewno rozjaśnisz sobie o co chodzi, jaki jest oryginalny płyn, jaki jest febi, jaki jest w serwisie itd na pewno musisz gruntownie przepłukać kilkukrotnie układ zielonym płynem i na koniec taki właśnie zalać i odpowietrzyć, jak to zrobić również znajdziesz na forum, ale najpierw znajdź źródło wycieku, wejdź pod auto niech ktoś kręci kierą i dodaje gazu, patrz na maglownice i przewody czy gdzieś nie cieknie, albo patrz z góry na pompę i również przewody i może zlokalizujesz co się poci, pozdro
marianek Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Ja mam czerwony płyn do wspomagania,czy mogę wziąć na dolewki ten płyn Elf Matic G3
hidden22 Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Witam mam pytanie. dzisiaj bylem u mechanika sprawdzic plyn i mowi ze jest tam zalany czerwony. a w aydi ponoic jest zielony bo taka jest nakretka. wymienic go na zielony czy czerwony ma byc? i jaki najlepiej by wlac
A-rek Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 Witam mam pytanie. dzisiaj bylem u mechanika sprawdzic plyn i mowi ze jest tam zalany czerwony. a w aydi ponoic jest zielony bo taka jest nakretka. wymienic go na zielony czy czerwony ma byc? i jaki najlepiej by wlac powinien byc zielony mineralny ori z ASO albo Febi 6162
hidden22 Opublikowano 29 Września 2010 Opublikowano 29 Września 2010 aha no jesli mam ten czerwony to moge teraz wymienic go na zielony?? pozdro
wiktor.k781 Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Polecam jednak płyn febi 6162 minerał . Wymieniłem jakieś pół roku temu i wszystko gra . Dla wszystkich z okolicy Wrocka ,info udało mi się dostać oryginalny niemiecki w sklepie z częściami do WV i AUDI "AUTOPLUS" ul. Strachowskiego 27 zaraz obok serwisu Wojtanowicza koszt jak pamietam 21 zl
michass Opublikowano 21 Października 2010 Opublikowano 21 Października 2010 Siemano.Czytałem na innym forum,że płyn ten już nie produkowany zielony mineral poprostu zmieniał barwę z biegiem czasu na kolor "bursztynowy".Ja sam też miałem wątpliwości,bo był taki brązowo-czerwony.Dla własnego spokoju zalałem(wypłukałem) ori mineralny.
Julo Opublikowano 22 Października 2010 Opublikowano 22 Października 2010 A ja mam takie pytanie odnośnie płynu: Ostatnio zmieniałem pompę wspomagania na używkę od skody superb z 2008r. Czy nie powinienem zalać układu nowym płynem ori (czerwony) ? Bo pompa jest w miarę nowa (wtedy już chyba zielonego nie zalewali), natomiast cała reszta to chyba oryginał z 2002 roku ? Czy zielony nie zaszkodzi nowszej pompie, a z kolei czy czerwony nie zaszkodzi całej reszcie układu ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się