Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Filtr węglowy par paliwa- jak zaczopować przewody?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jestem w trakcie wymiany tegoż filtra ponieważ miałem urwany dolny zawór. Zdemontowałem zawór, czekam teraz na nowy z allegro.

Pytanie teraz- w jaki sposób i które przewody mogę zaczopować, żeby silnik nie dostawał lewego powietrza, żebym mógł jeździć mimo chwilowo rozebranego układu odprowadzania par?

Przewody są 3.

1. gruby na dole chyba doprowadzający powietrze

i dwa u góry

2. jeden połączony z elektrozaworem pod maską

3. drugi połączony z zaworem magnetycznym zaraz przy nadkolu.

Czy połamany zawór na dole może powodować lekkie zamulenie auta, mocniejsze przy włączonej klimie, podwyższone spalanie i delikatne falowanie obrotów o ok. 50obr/min ?

Sprawdzałem VAGiem elektrozawór i wskazuje że jest OK, ale czytając trochę na ten temat doczytałem się, że ten zawór powinien "klikać". Sprawdzałem to klikanie przy włączonym silniku i niestety nic nie słyszałem.

Opublikowano

ja wogóle tego nie mam i jestem w trakcie zakłądania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...