mathrix Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Witam. Jestem w trakcie wymiany tegoż filtra ponieważ miałem urwany dolny zawór. Zdemontowałem zawór, czekam teraz na nowy z allegro. Pytanie teraz- w jaki sposób i które przewody mogę zaczopować, żeby silnik nie dostawał lewego powietrza, żebym mógł jeździć mimo chwilowo rozebranego układu odprowadzania par? Przewody są 3. 1. gruby na dole chyba doprowadzający powietrze i dwa u góry 2. jeden połączony z elektrozaworem pod maską 3. drugi połączony z zaworem magnetycznym zaraz przy nadkolu. Czy połamany zawór na dole może powodować lekkie zamulenie auta, mocniejsze przy włączonej klimie, podwyższone spalanie i delikatne falowanie obrotów o ok. 50obr/min ? Sprawdzałem VAGiem elektrozawór i wskazuje że jest OK, ale czytając trochę na ten temat doczytałem się, że ten zawór powinien "klikać". Sprawdzałem to klikanie przy włączonym silniku i niestety nic nie słyszałem.
cocoo24 Opublikowano 22 Listopada 2010 Opublikowano 22 Listopada 2010 ja wogóle tego nie mam i jestem w trakcie zakłądania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się