Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Czy to kolektor AWX? Czy podejdzie pod AFN?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam pytanko, czy może taki kolektor podejdzie pod AFN? Myśle o założeniu kolektora od AWX ale cholery dość drogie sa bo po jakieś 200 zł :wallbash:. A ten to raczej nie jest a AWX...? Czy może ma ktoś na zbyciu kolektorek z AWX :gwizdanie:??? Pozdrawiam.

PdmXr.jpg

Opublikowano

a ile jesteś w stanie zapłacić za kolektor?

Opublikowano

Tak jak patrzę to chłopaki płacą do 100 z przesyłką... I do takiej kwoty szukam.

Opublikowano

Wielkie dzięki spetsnaz :decayed: kolektor już zamówiony :> Jeszcze raz dzięki :good:

Opublikowano

Wielkie dzięki spetsnaz :decayed: kolektor już zamówiony :> Jeszcze raz dzięki :good:

U siebie też mam kolektor z AUY, więc nie powinieneś mieć żadnych problemów. Skąd bierzesz flanszę?

Opublikowano

Nad flanszą jeszcze nie myślałem ale znajomy jest tokarzem, więc z nim zagadam. Ale nie mam pewności czy da rade, jak coś to będę szukał na forum ;) Ostatecznie mój starszy mi coś takiego zrobi :decayed: A co masz może jakąś propozycję??

Opublikowano

Nad flanszą jeszcze nie myślałem ale znajomy jest tokarzem, więc z nim zagadam. Ale nie mam pewności czy da rade, jak coś to będę szukał na forum ;) Ostatecznie mój starszy mi coś takiego zrobi :decayed: A co masz może jakąś propozycję??

Propozycji nie mam, tylko małą radę. Zrób sobie frez we flanszy na oring/uszczelkę pomiędzy flanszę a kolektor.

Tak jak tu:

dirty_EGR.jpg

Opublikowano

czy po zmianie samego kolektora jest odczuwalna zmiana mocy??

Opublikowano

lepiej silnik się zbiera tak jak na lepszym paliwie

Opublikowano

czy po zmianie samego kolektora jest odczuwalna zmiana mocy??

generalnie kolektor AWX zapewnia lepsze napelnianie cylindrow ...

jak masz w planach jakis chiptuning,zmiane turbosprezarki to i kolektor AWX nie zaszkodzi ...

Opublikowano

Dzięki wielkie za rady :wink4: Kolektor przed chwilką odebrałem i będę w weekend rezać :naughty:

Opublikowano

Dzięki wielkie za rady :wink4: Kolektor przed chwilką odebrałem i będę w weekend rezać :naughty:

śruby nowe zapodaj i uszczelkę.

Opublikowano

Propozycji nie mam, tylko małą radę. Zrób sobie frez we flanszy na oring/uszczelkę pomiędzy flanszę a kolektor.

Tak jak tu:

dirty_EGR.jpg

dobry pomysł :good:

jest też inne rozwiązanie, możesz wyciąć uszczelkę na całą powierzchnię styku flanszy z kolektorem

np z takiego materiału: http://www.plastcar.com.pl/plastcar_oil.html

po montażu:

dscn0540a.jpg

Opublikowano

mozesz ... ale wtedy zrob podwojna uszczelke ... jedna moze byc za malo ... :wink4:

Opublikowano

mozesz ... ale wtedy zrob podwojna uszczelke ... jedna moze byc za malo ... :wink4:

przy seryjnym doładowaniu wystarcza pojedyncza :wink4:

ciekawe jak będzie przy 1,5 bara i więcej...

Opublikowano

Właśnie panowie ja w tej chwili mam 1,5 bara :tongue4: hehe co doradzacie w takim przypadku??? Dodam tylko że motorownia legitymuje się już mocą 160 KM :decayed:.

Opublikowano

przepraszam ale tak z nie orientacji zapytam a po co jakas flansza ?? bo ogolnie zaslaby juz mi sie zrobil standard AFN ;)

Opublikowano

flansza potrzebna żeby połączyć rure dolotową od intercoolera do kolektora. ja pomiedzy flansze a kolektor pacnąłem silikonem do uszczelniania kolektorow i jak narazie wczorajsze 200km przeżyło. jak chcesz to wieczorem moge podrzucic namiar na gościa z forum chyba passata ktory robił mi flansze....

Opublikowano

egr sie pozbyc i tez bedzie dobrze ;d jak zjade do polski to sie po przygladam ;D pozdrowionka panowie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...