krzycho_e Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Witam, Proszę o analizę logów do audi A4 1,9 TDI AFN 110 koni. Auto zdecydowanie zamula: 011 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20108.html http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20110.html 008 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20112.html http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20113.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20114.html http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20117.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20109.html http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20115.html 010 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20111.html http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20116.html
spetsnaz Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Jest ładnie, do 2300 minimalnie za mało ładuje. Trochę mało waży przepływka na wysokich obrotach. Filtr powietrza kiedy wymieniany? Katalizator jest?
spanky Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Opublikowano 19 Sierpnia 2010 wywalic katalizator wymienic filtr powietrza
krzycho_e Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2010 filtr wymieniony,katalizatora niema,kolektor ssący czyszczony,podmieniałem przepływkę,n75,egr,n18,bez rużnicy. RATUNKU.
ciahciah Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 wstaw komplet logów, dynamiczne rób od 1000-1300obr, a statyczne i basic setting rób z wyłączonymi wszystkimi urządzeniami dodatkowymi typu nawiew, światła czy radio no i przed logami nagrzej silnik do 90C. czy sztangą gruszki przy turbinie było coś kręcone? tankujesz dobre paliwo?
spanky Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Opublikowano 20 Sierpnia 2010 filtr wymieniony,katalizatora niema,kolektor ssący czyszczony,podmieniałem przepływkę,n75,egr,n18,bez rużnicy. RATUNKU. szczolnosc w podcisnieniach sprawdzales ?
krzycho_e Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Logi statyczne: 000, 001, 002 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20315.html 003, 004, 007 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20318.html 011, 013, 023 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20314.html BS 000 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20316.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20319.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/krzysiekfilak_20317.html Proszę o analizę... Wężyki pozmieniane więc szczelność jest.
vauxhall95 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Statyczne sa OK,teraz dynamiczne wklej po wymianie wezykow
krzycho_e Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Wężyki wymieniałem przed robieniem logów więc dynamiczne są aktualne.
ciahciah Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 jeden wtrysk już trochę kuleje, ale nie sadze że to jest powód zamulenia silnika, nie trzęsie budą na postoju? jak masz możliwość pożyczenia drugiej przepławki w celu porównania jak na innej przepływce auto będzie się zbierać to zrób tak, bo twoja przepłykwa mierzy na granicy, możesz tez pokusić się o wyczyszczenie swojej, patrząc na loga 011 dynamicznego widać że sztanga jest źle wyregulowana, należy skrócić sztangę tak żeby przy 3500obr było w ostatniej kolumnie 65%, zanim zaczniesz coś kręcić sztanga sprawdź bardzo dokładnie cały dolot czy nie ma zaolejenia na łączeniach rur przy opaskach, czy gdzieś rura nie pękła, sprawdź też wężyk idący do ECU czy jest szczelny i czy nie ma w nim oleju, w tym celu będziesz musiał zdjąć osłonę czarną z ECU i odpiąć wężyk od ECU i przedmuchać go. Wszystkie łączenia odtłuść np. wacikiem ze spirytusem i mocno obejmami poskręcaj, nowe obejmy też nie zaszkodzą. Dopiero po tym jak nadal będzie mułowaty silnik weź się za skracanie sztangi. Zapraszam z logami dynamicznymi 010 i 011 później.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się