Dev Opublikowano 12 Listopada 2010 Opublikowano 12 Listopada 2010 musisz najpierw sprawdzic w jakim stanie jest klapa od WG, czy nie jest juz nadpalona lub nie jest minimalnie uchylona
moro99 Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Eee.Minimum to120g/s.U mnie na nowej przepływce pokazuje ponad 150.Przy 0,8 Bar 160. z tego co sie orientuje K03 w AEB pompuje max 0.6 bara
Dev Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 w serii tyle ma, po chipie 0.8 bara
Buba Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 w serii tyle ma, po chipie 0.8 bara eee u mnie w serii bylo 0.7 w peaku
Galec Opublikowano 23 Listopada 2010 Opublikowano 23 Listopada 2010 Witam, miałem taki sam dylemat jak Ty. Moje turbo padło a dokładnie odpadła klapka od WG i zaczęło łykać olej. Zdecydowałem się na hybrydę k03/k04 od Karambola i jak na razie jestem zadowolony na maksa Co prawda jeżdżę na niej dopiero 2 kkm ale auto zmieniło się nie do poznania przy okazji wywaliłem katalizator a teraz zbieram kaskę na wirusa żeby w pełni wykorzystać potencjał podrzucę dla porównania świeże logi jak dmucha obecnie bo akurat w niedziele robiłem. Co prawda na początku lekko skopałem bo za późno start wdusiłem dlatego jest dopiero od 1700 obr ale samemu z laptopem na kolanach ciężko to ogarnąć :> Log (0 - 115)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się