Elberoth Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Jako, że mój stary wydech by Toma Racing wyzionął ducha, trzeba było sie zaopatrzyć w nowy system. Wybór padła na angielskiego Millteca (2,5" od turbo do środkowego tłumika i 2x 2" od środkowego do końcowych tłumików). Do tego końcówki 90mm (były też 100mm, ale to już dla mnie wieś tuning). Wszystko oczywiście Made in England (nie tam jakieś China): Rozbawiło mnie tylko opakowanie - myślałem, że tylko w Polsce pakują w gazety Montaż 9-go w Eltecu. Downpipe zamierzam zaadoptować ze stargo wydechu - również ma 2'5" i jest w dobrym stanie. A tak powinien wyglądac na aucie:
adamooo Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 no ciekawy jestem czy ten wydech poprawi osiągi czy zostanie tak jak jest..podjedź przed montażem na hamowanko..i zaraz po założeniu
Elberoth Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Niestety teraz już po ptokach - urwała mi sie rura w środkowym tłumiku i auto pluje z rury izolacja tłumika jak się dobrze gazu wciśnie :> Ostatnio zobaczyłem to jak hamowałem auto po założeniu kolektora ATP. Bez tej rury przepływ spalin przez tłumik jest zaburzony, a więc nie ma sensu porównywać (zwalonego) Toma Racing vs nowy Milltek.
Kunio Opublikowano 28 Sierpnia 2007 Opublikowano 28 Sierpnia 2007 a czemu ja jeszcze nie widzialem wykresu na seryjnym kolektorze vs. ATP ?
poziek Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 nasze ecu jest wspaniale samouczące sie
Elberoth Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2007 nasze ecu jest wspaniale samouczące sie Nawet nie o to chodzi - po prostu zastępuję jeden wydech 2.5" drugim. Jeżeli chodzi o osiągi to nie sądzę aby różniły się o więcej niż 1hp, czyli w granicach błędu pomiarowego.[br]Dopisany: 29 Sierpień 2007, 09:10 _________________________________________________ a czemu ja jeszcze nie widzialem wykresu na seryjnym kolektorze vs. ATP ? Bo wyszło 15KM mniej. Teraz pytanie, czy to zasługa kolektora (co było by jednak bez sensu i wbrew rezultatom zarejestrowanym przez innych użytkowników), zwalonego tłumika, który jest juz w ostatnim stadium agonii, czy jakiś innych problemów. Ale dopuki nie założę wydechu i nie wyeliminuje tej usterki to sie nie dowiem. Zastanawiać to się można jak wszystko jest sprawne.
poziek Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Szczerze wątpie, że dziura w tłumiku była przyczyną ucieczki 15KM. A po załozeniu ATP robileś logi?? Jak cisnienie doładowania?
Elberoth Opublikowano 29 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2007 To nie jest "dziura w tłumiku". Tłumiki z zewnątrz są całe i szczelne. Problem polega na tym, że urwała sie z jednej strony perforowana rura, która biegnie przez tłumik, i którą przepływaja spaliny. Teraz zamiast przelecieć "na wprost", spaliny wpadają do środka puszki przez zarwaną rurę i muszą sobie szukać drogi ucieczki przez te małe otworki w rurze. Wszytskie Logi są w normie, boost, zapłon, CF, poza tym że auto nie jedzie i nie ma przepływu takiego jaki powinno mieć (czyli 180g/s+). Ale jak napisałem - nie chcę filozofować i martwić sie na zapas, puki nie usunę ewidentnej usterki. Bo zastanawiac to sie można nad sprawnym autem.
malik Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Wybór padła na angielskiego Millteca (2,5" od turbo do środkowego tłumika i 2x 2" od środkowego do końcowych tłumików). Koksik :th: Wydech Milteca to jedna z pierwszych modyfikacji zalecanych do S4 na audizine Widzę, że nie tylko do S4 Czy możesz napisać gdzie zamawiałeś i jakie są koszty takiej modyfikacji? Wydech + przesyłka + montaż? Jeśli nie chcesz pisać publicznie wrzuć na PW.
Elberoth Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Cennik masz na www.awesome-gti.co.uk. Przesyłka kosztowała ok 50 funtów, i trwała 3 dni. Całościowy koszt poniżej 4000zł.
Hugo Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 EEEE to potaniały te wydechy Poziek , co Ty ludzi na stres narażasz z cenami wydechów Jak mi powiedziałeś cene to prawie z krzesła spadełem :bicz3:
pre_pl Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Jak mi powiedziałeś cene to prawie z krzesła spadełem :bicz3: Ja spadłem z krzesła, jak zobaczyłem cenę "poniżej 4000".... Jak wiesz, szacowałem dużo wyżej, ale pewno się naczytałem o żabach (wydechach Millteca do RS4, RS6)
Hugo Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Jak mi powiedziałeś cene to prawie z krzesła spadełem :bicz3: Ja spadłem z krzesła, jak zobaczyłem cenę "poniżej 4000".... Jak wiesz, szacowałem dużo wyżej, ale pewno się naczytałem o żabach (wydechach Millteca do RS4, RS6) Mi Poziu dowalił cene poniżej 4000 ..........ale $
Elberoth Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Wszystko zalezy jaki wydech kupujemy - czy "pełny", tzn. z metalowymi katalizatorami, czy też cat-back, czyli od katalizatora do końca. Jeden katalizator to koszt ok 4000zł (do S/RS może nawet drożej), a do tego w S/RS jest nie jeden ale aż dwa katalizatory. Czyli razem 4000zł + 4000zł + 4000zł = 12.000zł minimum. Ja kupiłem bez metalowego kata, bo zamiast niego wstawiłem sobie nieekologiczną prostą rurę.
Elberoth Opublikowano 10 Września 2007 Autor Opublikowano 10 Września 2007 Milltek założony. Wygląda zacnie i co dla mnie bardzo ważne - nie jest głośny mimo wywalonego kata. Ostatecznie Audi to nie Honda
malik Opublikowano 10 Września 2007 Opublikowano 10 Września 2007 Milltek założony. Wygląda zacnie i co dla mnie bardzo ważne - nie jest głośny mimo wywalonego kata. Ostatecznie Audi to nie Honda No to do kompletu pochwal się kilkoma klipami video albo przynajmniej mp3. Chcemy usłyszeć jak brzmi!!!
pre_pl Opublikowano 11 Września 2007 Opublikowano 11 Września 2007 Milltek założony. Wygląda zacnie i co dla mnie bardzo ważne - nie jest głośny mimo wywalonego kata. Ostatecznie Audi to nie Honda No to do kompletu pochwal się kilkoma klipami video albo przynajmniej mp3. Chcemy usłyszeć jak brzmi!!! właśnie to chciałem napisać :> Elb, chętnie posłuchamy wydechu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się