Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] Nowy wydech - Milltek Sport


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jako, że mój stary wydech by Toma Racing wyzionął ducha, trzeba było sie zaopatrzyć w nowy system.

Wybór padła na angielskiego Millteca (2,5" od turbo do środkowego tłumika i 2x 2" od środkowego do końcowych tłumików).

milltekonthefloorwf5.jpg

Do tego końcówki 90mm (były też 100mm, ale to już dla mnie wieś tuning).

milltektipjo1.jpg

Wszystko oczywiście Made in England (nie tam jakieś China):

milltekbadgesb9.jpg

Rozbawiło mnie tylko opakowanie - myślałem, że tylko w Polsce pakują w gazety :lol:

milltekboxck4.jpg

Montaż 9-go w Eltecu. Downpipe zamierzam zaadoptować ze stargo wydechu - również ma 2'5" i jest w dobrym stanie.

A tak powinien wyglądac na aucie:

16dz2.jpg

Opublikowano

no ciekawy jestem czy ten wydech poprawi osiągi czy zostanie tak jak jest..podjedź przed montażem na hamowanko..i zaraz po założeniu :)

Opublikowano

Niestety teraz już po ptokach - urwała mi sie rura w środkowym tłumiku i auto pluje z rury izolacja tłumika jak się dobrze gazu wciśnie :> Ostatnio zobaczyłem to jak hamowałem auto po założeniu kolektora ATP.

Bez tej rury przepływ spalin przez tłumik jest zaburzony, a więc nie ma sensu porównywać (zwalonego) Toma Racing vs nowy Milltek.

Opublikowano

Nie ma potrzeby.

Opublikowano

nasze ecu jest wspaniale samouczące sie ;)

Opublikowano

nasze ecu jest wspaniale samouczące sie ;)

Nawet nie o to chodzi - po prostu zastępuję jeden wydech 2.5" drugim. Jeżeli chodzi o osiągi to nie sądzę aby różniły się o więcej niż 1hp, czyli w granicach błędu pomiarowego.[br]Dopisany: 29 Sierpień 2007, 09:10 _________________________________________________

a czemu ja jeszcze nie widzialem wykresu na seryjnym kolektorze vs. ATP ? ;)

Bo wyszło 15KM mniej. Teraz pytanie, czy to zasługa kolektora (co było by jednak bez sensu i wbrew rezultatom zarejestrowanym przez innych użytkowników), zwalonego tłumika, który jest juz w ostatnim stadium agonii, czy jakiś innych problemów.

Ale dopuki nie założę wydechu i nie wyeliminuje tej usterki to sie nie dowiem. Zastanawiać to się można jak wszystko jest sprawne.

Opublikowano

Szczerze wątpie, że dziura w tłumiku była przyczyną ucieczki 15KM. A po załozeniu ATP robileś logi?? Jak cisnienie doładowania?

Opublikowano

To nie jest "dziura w tłumiku". Tłumiki z zewnątrz są całe i szczelne. Problem polega na tym, że urwała sie z jednej strony perforowana rura, która biegnie przez tłumik, i którą przepływaja spaliny.

Teraz zamiast przelecieć "na wprost", spaliny wpadają do środka puszki przez zarwaną rurę i muszą sobie szukać drogi ucieczki przez te małe otworki w rurze.

Wszytskie Logi są w normie, boost, zapłon, CF, poza tym że auto nie jedzie i nie ma przepływu takiego jaki powinno mieć (czyli 180g/s+).

Ale jak napisałem - nie chcę filozofować i martwić sie na zapas, puki nie usunę ewidentnej usterki. Bo zastanawiac to sie można nad sprawnym autem.

Opublikowano

Wybór padła na angielskiego Millteca (2,5" od turbo do środkowego tłumika i 2x 2" od środkowego do końcowych tłumików).

Koksik :th: Wydech Milteca to jedna z pierwszych modyfikacji zalecanych do S4 na audizine :) Widzę, że nie tylko do S4 :)

Czy możesz napisać gdzie zamawiałeś i jakie są koszty takiej modyfikacji? Wydech + przesyłka + montaż?

Jeśli nie chcesz pisać publicznie wrzuć na PW.

Opublikowano

Cennik masz na www.awesome-gti.co.uk. Przesyłka kosztowała ok 50 funtów, i trwała 3 dni. Całościowy koszt poniżej 4000zł.

Opublikowano

EEEE to potaniały te wydechy :)

Opublikowano

EEEE to potaniały te wydechy :)

Poziek , co Ty ludzi na stres narażasz z cenami wydechów :polew: Jak mi powiedziałeś cene to prawie z krzesła spadełem :bicz3:

Opublikowano

Jak mi powiedziałeś cene to prawie z krzesła spadełem :bicz3:

Ja spadłem z krzesła, jak zobaczyłem cenę "poniżej 4000"....

Jak wiesz, szacowałem dużo wyżej, ale pewno się naczytałem o żabach (wydechach Millteca do RS4, RS6) :decayed:

Opublikowano

Jak mi powiedziałeś cene to prawie z krzesła spadełem :bicz3:

Ja spadłem z krzesła, jak zobaczyłem cenę "poniżej 4000"....

Jak wiesz, szacowałem dużo wyżej, ale pewno się naczytałem o żabach (wydechach Millteca do RS4, RS6) :decayed:

Mi Poziu dowalił cene poniżej 4000 ..........ale $ :D

Opublikowano

Wszystko zalezy jaki wydech kupujemy - czy "pełny", tzn. z metalowymi katalizatorami, czy też cat-back, czyli od katalizatora do końca. Jeden katalizator to koszt ok 4000zł (do S/RS może nawet drożej), a do tego w S/RS jest nie jeden ale aż dwa katalizatory. Czyli razem 4000zł + 4000zł + 4000zł = 12.000zł minimum.

Ja kupiłem bez metalowego kata, bo zamiast niego wstawiłem sobie nieekologiczną prostą rurę.

Opublikowano

Milltek założony. Wygląda zacnie i co dla mnie bardzo ważne - nie jest głośny mimo wywalonego kata. Ostatecznie Audi to nie Honda :wink:

milltek1zo0.jpg

milltek2jh5.jpg

Opublikowano

Milltek założony. Wygląda zacnie i co dla mnie bardzo ważne - nie jest głośny mimo wywalonego kata. Ostatecznie Audi to nie Honda :wink:

No to do kompletu pochwal się kilkoma klipami video albo przynajmniej mp3. Chcemy usłyszeć jak brzmi!!! :kox:

Opublikowano

Milltek założony. Wygląda zacnie i co dla mnie bardzo ważne - nie jest głośny mimo wywalonego kata. Ostatecznie Audi to nie Honda :wink:

No to do kompletu pochwal się kilkoma klipami video albo przynajmniej mp3. Chcemy usłyszeć jak brzmi!!! :kox:

właśnie to chciałem napisać :>

Elb, chętnie posłuchamy wydechu :thumbup:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...