Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Słaby silnik


adrian228

Rekomendowane odpowiedzi

Takie przypuszczenia do niczego nie prowadzą ,jest wiele możliwości takiej pracy silnika :thumbdown: Ja proponował bym ci takie rozwiązanie najpierw zrób logi ,to będziesz wiedział co jest nie tak :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przede wszystkim przepływomierz , filtr paliwa i filtr powietrza. Jest jeszcze jedna opcja,mój mechanior polecił mi od czasu do czasu ,,odmulić'' audika ,stwierdził że przy spokojnej jeździe na łopatkach turbiny zbiera sie syf i nie otwierają sie prawidłowo.U mnie muła łapała jak wdepnąłem na trzecim,czwartym biegu do końca.... Ruszyłem kiedyś na trase ,przejechałem kilka km 195 /h i jak reką odjął ...

Jednak bez VAG-a niczego sie nie dowiesz a szukanie po omacku może bardzo dużo kosztować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość -makaveli-

u mnie w AHU zamulało strasznie na niskich obrotach,jak dowalilem gazu to przyspieszało ale po chwili znowu jakby tracił moc.co sie okazało to nieszczelna pompa paliwa,turbina do regeneracji (łopatki kompletnie zniszczone),filtr paliwa do wymiany.koszt wysoki także życze aby u Ciebie bylo co inne przyczyną :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem taki sam objaw. Okazało się że kat był zabity. Pomogło rozcięcie kata i wywalenie go z puszki a w środek wspawanie rurki i zaspawanie puszki na nowo żadne strumiennice czy tłumiki przelotowe. Samochód ani nie dymi ani nie jest głośniej a dzięki temu ciągnie od dołu czego wcześniej nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w AHU zamulało strasznie na niskich obrotach,jak dowalilem gazu to przyspieszało ale po chwili znowu jakby tracił moc.co sie okazało to nieszczelna pompa paliwa,turbina do regeneracji (łopatki kompletnie zniszczone),filtr paliwa do wymiany.koszt wysoki także życze aby u Ciebie bylo co inne przyczyną :hi:

chyba oryginalny niski przebieg musiales miec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA nie mam Katalizatora jest wyciągnięty i dalej się tak dzieje,jest rurka wstawiona, czekam dalej na odpowiedź bo dalej nie wiem.

Podjedz do kogos kto zrobi diagnostyke. Zaplacisz 50zl a zaoszczedzisz o wiele wiecej....

Moze to byc wszystko...zatkane filtry, padnieta przeplywka, zle ustawiony rozrzad, padniete wtryski, zajechana pompa, zablokowany WG, złachana turbina, nieszczelny EGR....

Mam wymieniac nadal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...