Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Cieknie olej z wałka rozrządu i korka wlewu oleju.Przedmuchy w silniku?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,mam problem z silnikiem w moim audi,cieknie olej w kilku miejscach,z wałka rozrządu po stronie czujnika halla,oraz z korka wlewu oleju.

Zakupiłem w ASO nowy uszczelniacz wałka oraz nową uszczelkę na korek jednak problem nie ustał,dalej cieknie w tych miejscach,postanowiłem zakupić jeszcze jeden uszczelniacz tym razem zamiennik,jednak problem wciąż trwa.

Czy ktoś może wie jak skutecznie pozbyć się wycieków w tych miejscach?

Proszę o podpowiedzi

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy.

Zaczął bym od sprawdzenia odmy.

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy.

Zaczął bym od sprawdzenia odmy.

Pozdrawiam

Cześć ,odmę założyłem nową dwa lata temu,ponieważ się rozsypała podczas demontażu przepustnicy.

Czy już by mogła się przytkać?

Opublikowano

Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy.

Dokładnie. Kolega miał tak samo. Zaraz po zakupie wymienił odme i jeździło 3lata i teraz niedawno miałe ten sam problem czyli olej wyciekał tylko z korka. Wymienił i jak ręką odjął. Sprawdź odme jeszcze raz

Opublikowano

Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy.

Dokładnie. Kolega miał tak samo. Zaraz po zakupie wymienił odme i jeździło 3lata i teraz niedawno miałe ten sam problem czyli olej wyciekał tylko z korka. Wymienił i jak ręką odjął. Sprawdź odme jeszcze raz

Witam,właśnie jestem po przeglądzie odmy w moim audi i odma, tzn.ta guma która wychodzi z odpowietrznika na bloku silnika do dolotu przepustnicy,jest drożna nie ma w niej żadnego syfu tylko odrobina oleju.Czy powinienem jeszcze sprawdzić dokładnie ten odpowietrznik który jest przykręcony do bloku silnika?

A i jeszcze jedno,podczas demontażu przepustnicy natrafiłem na dziurawy przewód gumowy,i tu pytanie ,za co ten przewód odpowiada?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/766440cac111650c.html[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 22:05_________________________________________________Udało mi się wykręcić odpowietrznik od bloku silnika,jednak i on nie jest zatkany.

Czyli odmę mogę wykluczyć i pozostaje kwestia przedmuchów w silniku.

Jak to można sprawdzić najłatwiej aby potwierdzić przypuszczenia przedmuchów?

[br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 21:49_________________________________________________Witam ,jeśli bym miał przedmuchy w silniku którymi spowodowane są wycieki oleju to jak powinien zachowywać się korek

oleju po odkręceniu i pozostawieniu go na swoim miejscu i następnie uruchomieniu silnika?

[br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 21:27_________________________________________________ Witam

Uporałem się z wyciekami w mojej :a4fan:

Przyczyną wycieków panowie był zatkany ezektor :cool1:

Po wymianie ezektora na nowy problem całkowicie znikł :dance:

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam

"Przyczyną wycieków panowie był zatkany ezektor" Możesz troszkę jaśniej.Przeglądając Etke nie spotkałem się z takim elementem.

A przynajmniej z czym on jest połączony.

Pozdrawiam

Ps. mało wnikliwie szukałem.

Tak czy inaczej tworzyło Ci się ciśnienie w skrzyni korbowej.

Opublikowano

Witam

Ezektor jest odpowiedzialny za podciśnienie.

2011_01_10_120807.jpg

Opublikowano

Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy.

Dokładnie. Kolega miał tak samo. Zaraz po zakupie wymienił odme i jeździło 3lata i teraz niedawno miałe ten sam problem czyli olej wyciekał tylko z korka. Wymienił i jak ręką odjął. Sprawdź odme jeszcze raz

Witam,właśnie jestem po przeglądzie odmy w moim audi i odma, tzn.ta guma która wychodzi z odpowietrznika na bloku silnika do dolotu przepustnicy,jest drożna nie ma w niej żadnego syfu tylko odrobina oleju.Czy powinienem jeszcze sprawdzić dokładnie ten odpowietrznik który jest przykręcony do bloku silnika?

A i jeszcze jedno,podczas demontażu przepustnicy natrafiłem na dziurawy przewód gumowy,i tu pytanie ,za co ten przewód odpowiada?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/766440cac111650c.html[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 22:05_________________________________________________Udało mi się wykręcić odpowietrznik od bloku silnika,jednak i on nie jest zatkany.

Czyli odmę mogę wykluczyć i pozostaje kwestia przedmuchów w silniku.

Jak to można sprawdzić najłatwiej aby potwierdzić przypuszczenia przedmuchów?

[br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 21:49_________________________________________________Witam ,jeśli bym miał przedmuchy w silniku którymi spowodowane są wycieki oleju to jak powinien zachowywać się korek

oleju po odkręceniu i pozostawieniu go na swoim miejscu i następnie uruchomieniu silnika?

[br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 21:27_________________________________________________ Witam

Uporałem się z wyciekami w mojej :a4fan:

Przyczyną wycieków panowie był zatkany ezektor :cool1:

Po wymianie ezektora na nowy problem całkowicie znikł :dance:

Pozdrawiam

Kolego ile dałeś za ezektor ?

Opublikowano

Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy.

Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy.

Dokładnie. Kolega miał tak samo. Zaraz po zakupie wymienił odme i jeździło 3lata i teraz niedawno miałe ten sam problem czyli olej wyciekał tylko z korka. Wymienił i jak ręką odjął. Sprawdź odme jeszcze raz

Witam,właśnie jestem po przeglądzie odmy w moim audi i odma, tzn.ta guma która wychodzi z odpowietrznika na bloku silnika do dolotu przepustnicy,jest drożna nie ma w niej żadnego syfu tylko odrobina oleju.Czy powinienem jeszcze sprawdzić dokładnie ten odpowietrznik który jest przykręcony do bloku silnika?

A i jeszcze jedno,podczas demontażu przepustnicy natrafiłem na dziurawy przewód gumowy,i tu pytanie ,za co ten przewód odpowiada?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/766440cac111650c.html[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 22:05_________________________________________________Udało mi się wykręcić odpowietrznik od bloku silnika,jednak i on nie jest zatkany.

Czyli odmę mogę wykluczyć i pozostaje kwestia przedmuchów w silniku.

Jak to można sprawdzić najłatwiej aby potwierdzić przypuszczenia przedmuchów?

[br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 21:49_________________________________________________Witam ,jeśli bym miał przedmuchy w silniku którymi spowodowane są wycieki oleju to jak powinien zachowywać się korek

oleju po odkręceniu i pozostawieniu go na swoim miejscu i następnie uruchomieniu silnika?

[br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 21:27_________________________________________________ Witam

Uporałem się z wyciekami w mojej :a4fan:

Przyczyną wycieków panowie był zatkany ezektor :cool1:

Po wymianie ezektora na nowy problem całkowicie znikł :dance:

Pozdrawiam

Kolego ile dałeś za ezektor ?

Dokładnie. Kolega miał tak samo. Zaraz po zakupie wymienił odme i jeździło 3lata i teraz niedawno miałe ten sam problem czyli olej wyciekał tylko z korka. Wymienił i jak ręką odjął. Sprawdź odme jeszcze raz

Witam,właśnie jestem po przeglądzie odmy w moim audi i odma, tzn.ta guma która wychodzi z odpowietrznika na bloku silnika do dolotu przepustnicy,jest drożna nie ma w niej żadnego syfu tylko odrobina oleju.Czy powinienem jeszcze sprawdzić dokładnie ten odpowietrznik który jest przykręcony do bloku silnika?

A i jeszcze jedno,podczas demontażu przepustnicy natrafiłem na dziurawy przewód gumowy,i tu pytanie ,za co ten przewód odpowiada?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/766440cac111650c.html[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 22:05_________________________________________________Udało mi się wykręcić odpowietrznik od bloku silnika,jednak i on nie jest zatkany.

Czyli odmę mogę wykluczyć i pozostaje kwestia przedmuchów w silniku.

Jak to można sprawdzić najłatwiej aby potwierdzić przypuszczenia przedmuchów?

[br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 21:49_________________________________________________Witam ,jeśli bym miał przedmuchy w silniku którymi spowodowane są wycieki oleju to jak powinien zachowywać się korek

oleju po odkręceniu i pozostawieniu go na swoim miejscu i następnie uruchomieniu silnika?

[br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 21:27_________________________________________________ Witam

Uporałem się z wyciekami w mojej :a4fan:

Przyczyną wycieków panowie był zatkany ezektor :cool1:

Po wymianie ezektora na nowy problem całkowicie znikł :dance:

Pozdrawiam

Kolego ile dałeś za ezektor ?

Ja kupowałem w Norwegii ,a tu koszt w ASO dwa razy tyle co w Polsce.Ok.200zł.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...