martinno Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Witam,mam problem z silnikiem w moim audi,cieknie olej w kilku miejscach,z wałka rozrządu po stronie czujnika halla,oraz z korka wlewu oleju. Zakupiłem w ASO nowy uszczelniacz wałka oraz nową uszczelkę na korek jednak problem nie ustał,dalej cieknie w tych miejscach,postanowiłem zakupić jeszcze jeden uszczelniacz tym razem zamiennik,jednak problem wciąż trwa. Czy ktoś może wie jak skutecznie pozbyć się wycieków w tych miejscach? Proszę o podpowiedzi Pozdrawiam
mstan Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy. Zaczął bym od sprawdzenia odmy. Pozdrawiam
martinno Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Witam Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy. Zaczął bym od sprawdzenia odmy. Pozdrawiam Cześć ,odmę założyłem nową dwa lata temu,ponieważ się rozsypała podczas demontażu przepustnicy. Czy już by mogła się przytkać?
Barn1 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy. Dokładnie. Kolega miał tak samo. Zaraz po zakupie wymienił odme i jeździło 3lata i teraz niedawno miałe ten sam problem czyli olej wyciekał tylko z korka. Wymienił i jak ręką odjął. Sprawdź odme jeszcze raz
martinno Opublikowano 9 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2011 Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy. Dokładnie. Kolega miał tak samo. Zaraz po zakupie wymienił odme i jeździło 3lata i teraz niedawno miałe ten sam problem czyli olej wyciekał tylko z korka. Wymienił i jak ręką odjął. Sprawdź odme jeszcze raz Witam,właśnie jestem po przeglądzie odmy w moim audi i odma, tzn.ta guma która wychodzi z odpowietrznika na bloku silnika do dolotu przepustnicy,jest drożna nie ma w niej żadnego syfu tylko odrobina oleju.Czy powinienem jeszcze sprawdzić dokładnie ten odpowietrznik który jest przykręcony do bloku silnika? A i jeszcze jedno,podczas demontażu przepustnicy natrafiłem na dziurawy przewód gumowy,i tu pytanie ,za co ten przewód odpowiada? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/766440cac111650c.html[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 22:05_________________________________________________Udało mi się wykręcić odpowietrznik od bloku silnika,jednak i on nie jest zatkany. Czyli odmę mogę wykluczyć i pozostaje kwestia przedmuchów w silniku. Jak to można sprawdzić najłatwiej aby potwierdzić przypuszczenia przedmuchów? [br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 21:49_________________________________________________Witam ,jeśli bym miał przedmuchy w silniku którymi spowodowane są wycieki oleju to jak powinien zachowywać się korek oleju po odkręceniu i pozostawieniu go na swoim miejscu i następnie uruchomieniu silnika? [br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 21:27_________________________________________________ Witam Uporałem się z wyciekami w mojej Przyczyną wycieków panowie był zatkany ezektor Po wymianie ezektora na nowy problem całkowicie znikł Pozdrawiam
mstan Opublikowano 10 Stycznia 2011 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Witam "Przyczyną wycieków panowie był zatkany ezektor" Możesz troszkę jaśniej.Przeglądając Etke nie spotkałem się z takim elementem. A przynajmniej z czym on jest połączony. Pozdrawiam Ps. mało wnikliwie szukałem. Tak czy inaczej tworzyło Ci się ciśnienie w skrzyni korbowej.
martinno Opublikowano 10 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2011 Witam Ezektor jest odpowiedzialny za podciśnienie.
Rosji55 Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy. Dokładnie. Kolega miał tak samo. Zaraz po zakupie wymienił odme i jeździło 3lata i teraz niedawno miałe ten sam problem czyli olej wyciekał tylko z korka. Wymienił i jak ręką odjął. Sprawdź odme jeszcze raz Witam,właśnie jestem po przeglądzie odmy w moim audi i odma, tzn.ta guma która wychodzi z odpowietrznika na bloku silnika do dolotu przepustnicy,jest drożna nie ma w niej żadnego syfu tylko odrobina oleju.Czy powinienem jeszcze sprawdzić dokładnie ten odpowietrznik który jest przykręcony do bloku silnika? A i jeszcze jedno,podczas demontażu przepustnicy natrafiłem na dziurawy przewód gumowy,i tu pytanie ,za co ten przewód odpowiada? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/766440cac111650c.html[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 22:05_________________________________________________Udało mi się wykręcić odpowietrznik od bloku silnika,jednak i on nie jest zatkany. Czyli odmę mogę wykluczyć i pozostaje kwestia przedmuchów w silniku. Jak to można sprawdzić najłatwiej aby potwierdzić przypuszczenia przedmuchów? [br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 21:49_________________________________________________Witam ,jeśli bym miał przedmuchy w silniku którymi spowodowane są wycieki oleju to jak powinien zachowywać się korek oleju po odkręceniu i pozostawieniu go na swoim miejscu i następnie uruchomieniu silnika? [br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 21:27_________________________________________________ Witam Uporałem się z wyciekami w mojej Przyczyną wycieków panowie był zatkany ezektor Po wymianie ezektora na nowy problem całkowicie znikł Pozdrawiam Kolego ile dałeś za ezektor ?
Xsystoff Opublikowano 27 Lutego 2011 Opublikowano 27 Lutego 2011 Ja kupilem w piatek w ASO za 100zl 58gr.
martinno Opublikowano 27 Lutego 2011 Autor Opublikowano 27 Lutego 2011 Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy. Prawdopodobnie nie uszczelniacze są temu winne tylko nadmierne ciśnienie utrzymuje Ci się w komorze korbowej silnika,na wskutek dużych przedmuchów,albo niedrożnej odmy. Dokładnie. Kolega miał tak samo. Zaraz po zakupie wymienił odme i jeździło 3lata i teraz niedawno miałe ten sam problem czyli olej wyciekał tylko z korka. Wymienił i jak ręką odjął. Sprawdź odme jeszcze raz Witam,właśnie jestem po przeglądzie odmy w moim audi i odma, tzn.ta guma która wychodzi z odpowietrznika na bloku silnika do dolotu przepustnicy,jest drożna nie ma w niej żadnego syfu tylko odrobina oleju.Czy powinienem jeszcze sprawdzić dokładnie ten odpowietrznik który jest przykręcony do bloku silnika? A i jeszcze jedno,podczas demontażu przepustnicy natrafiłem na dziurawy przewód gumowy,i tu pytanie ,za co ten przewód odpowiada? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/766440cac111650c.html[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 22:05_________________________________________________Udało mi się wykręcić odpowietrznik od bloku silnika,jednak i on nie jest zatkany. Czyli odmę mogę wykluczyć i pozostaje kwestia przedmuchów w silniku. Jak to można sprawdzić najłatwiej aby potwierdzić przypuszczenia przedmuchów? [br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 21:49_________________________________________________Witam ,jeśli bym miał przedmuchy w silniku którymi spowodowane są wycieki oleju to jak powinien zachowywać się korek oleju po odkręceniu i pozostawieniu go na swoim miejscu i następnie uruchomieniu silnika? [br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 21:27_________________________________________________ Witam Uporałem się z wyciekami w mojej Przyczyną wycieków panowie był zatkany ezektor Po wymianie ezektora na nowy problem całkowicie znikł Pozdrawiam Kolego ile dałeś za ezektor ? Dokładnie. Kolega miał tak samo. Zaraz po zakupie wymienił odme i jeździło 3lata i teraz niedawno miałe ten sam problem czyli olej wyciekał tylko z korka. Wymienił i jak ręką odjął. Sprawdź odme jeszcze raz Witam,właśnie jestem po przeglądzie odmy w moim audi i odma, tzn.ta guma która wychodzi z odpowietrznika na bloku silnika do dolotu przepustnicy,jest drożna nie ma w niej żadnego syfu tylko odrobina oleju.Czy powinienem jeszcze sprawdzić dokładnie ten odpowietrznik który jest przykręcony do bloku silnika? A i jeszcze jedno,podczas demontażu przepustnicy natrafiłem na dziurawy przewód gumowy,i tu pytanie ,za co ten przewód odpowiada? http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/766440cac111650c.html[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 22:05_________________________________________________Udało mi się wykręcić odpowietrznik od bloku silnika,jednak i on nie jest zatkany. Czyli odmę mogę wykluczyć i pozostaje kwestia przedmuchów w silniku. Jak to można sprawdzić najłatwiej aby potwierdzić przypuszczenia przedmuchów? [br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 21:49_________________________________________________Witam ,jeśli bym miał przedmuchy w silniku którymi spowodowane są wycieki oleju to jak powinien zachowywać się korek oleju po odkręceniu i pozostawieniu go na swoim miejscu i następnie uruchomieniu silnika? [br]Dopisany: 26 Sierpień 2010, 21:27_________________________________________________ Witam Uporałem się z wyciekami w mojej Przyczyną wycieków panowie był zatkany ezektor Po wymianie ezektora na nowy problem całkowicie znikł Pozdrawiam Kolego ile dałeś za ezektor ? Ja kupowałem w Norwegii ,a tu koszt w ASO dwa razy tyle co w Polsce.Ok.200zł.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się