arkadius1708 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Witam. Mam problem z moją A4, 2 tygodnie temu wymieniłem kostkę stacyjki i od tamtej pory samochód zaczął słabo zapalać, coraz więcej palić i kopcił na czarno. Byłem u mechanika, powiedział mi że to pompa wtryskowa lub wtryski. Dałem pompę do regeneracji, powiedzieli że głowica już jest do wymiany, zregenerowali pompę, wtryski sprawdzili i powiedzieli że dobre. Mechanik wstawił pompę i wtryski, wszystko ustawił, a samochód dalej słabo palił. Podpiąłem pod Vag-a i pokazał błąd: 542 Czujnik wzniosu końcówki wtryskiwacza (czujnik uniesienia iglicy) - G80 - BŁĄD SPORADYCZNY, więc usunąłem błąd, na następny dzień podłączyłem ponownie Vag-a i pokazał znowu ten sam błąd. wallbash Mechanik powiedział że trzeba wymienić wtrysk sterujący, Kupiłem używkę, ciśnienie i numery te same. Vag pokazał na początku błąd, skasowałem go i już się nie pokazuje. A samochód dalej słabo kręci. Polecili mi na forum zrobienie logów dynamicznych. Proszę o ich analizę: Grupa 000, 001, 002 Grupa 003, 011 Grupa 004, 008, 010 Sory za burdel w Logach ale pierwszy raz to robiłem. Pomóżcie, bo ja już tracę cierpliwość
spanky Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 jak slabo pali to zrob komplet statycznych ... termika silnika lezy i kwiczy
arkadius1708 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 czyli co z tym zrobić? bo aż tak to się nie znam
arkadius1708 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Jutro rano podaję i kupię, ale żeby słabo kręcił od termostatu? temp nie przekraczała mi nigdy 90 st na zegarach
Pandzior Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Przecież pisze, żebyś zrobił jeszcze komlet statycznych jak słabo pali, a nie że to wina termostatu.
arkadius1708 Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Na których grupach robić? to jutro rano zrobię i wrzucę.
grippen Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Na których grupach robić? to jutro rano zrobię i wrzucę. Rozgrzej samochód do maximum bo u ciebie im wyższe obroty silnika tym temperatura maleje a powinna być około 88 st na vagu nie zegarach zrób te logi najpierw okaże się co jest nie tak 2. dla odczytu bloków wartości mierzonych: Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 08-Meas. Blocks [bloki wartości mierzonych]. a. próba statyczna warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej]. grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023. grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011: - grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s; - grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać]; - grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać]. W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Potrzebujemy: Statyczne: 000,001,003,004,007,013, Statyczne w trybie Basic Settings: 000,003,004,011 Dynamiczne:001,003,004,008,010,011
arkadius1708 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Statyczne: Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/arkadius1708_20504.html Grupy: 018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/arkadius1708_20505.html Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/arkadius1708_20506.html BS: Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/arkadius1708_20507.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/arkadius1708_20508.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/arkadius1708_20509.html _________________________________________________ Samochód nie stracił nic na mocy, tyle że dużo pali, słabo odpala, i kopci. Pomocy
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Termostat - od tego bym zaczął. Filtr paliwa dawno zmieniany ??
arkadius1708 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Filtr był wymieniany pod koniec tamtego roku chyba. A kąt wtrysku jest dobrze ustawiony? te logi są dobre? a od czego te kopcenie i słabe odpalanie. wydech jest obkopcony na zewnątrz takie pierścienie są
przemik Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 kat wtrysku dobry Mozesz bardziej rozwinąc slowa - kopcenie i slabe odpalanie ? I czy na pewno masz motor AVG ?? w aucie z 1996 roku
arkadius1708 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Nie mam tej Tabliczki w kole zapasowym, gdzie to indziej sprawdzić? słabe odpalanie - rano jak wsiadam do samochodu i go odpalam, to muszę go kręcić ok 15-20sek. Gdy się rozgrzeje i go zapalam, to też odpala słabo, raz zakręci i za drugim, czasami za trzecim zakręceniem odpali. kopcenie - kiedy już odpalę go i chodzi na jałowym, ma 861 obrotów, jak wcisnę gaz i podkręcę do 2000 obrotów, za samochodem robi się czarno, zasłona dymna
grippen Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 pewnie masz kod silnika afn A jak odpalisz samochód po 15 sekundach i zgasisz go od razu i jak ponownie chciałbyś odpalić to też kręci długo czy odrazu zapala sprawdź wszystkie opaskim które idą do pompy może ci się przypowietrza, druga sprawa może paliwo cofa się i walnięty jest zaworek przeciw zwrotny. Zrób tak odpal go zgaś i zapal i powiedz jak zapala
arkadius1708 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 też słabo, nie muszę go kręcić aż 15sek. ale odpala tak że jak nim zakręce to jak by chciał załapać za pierwszym razem a odpala za drugim. czasami nawet dłużej i obojętnie czy ciepły czy zimny
grippen Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 może łapie lewe powietrze posprawdzaj wszystkie przewody od pompy do filtra zobacz czy nie ma pecherzyków powietrza założ sobie jakiś przeźroczysty wężyk profilaktycznie możesz spróbować wymienić ten zaworek zwrotny kosztuje parę złoty
arkadius1708 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Zrobiłem auto-scan Vag-iem: VAG-COM Version: Release 311.2-N 1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 028 906 021 CE Component: 1.9l R4 EDC 11SG 0803 Coding: 00002 Shop #: WSC 05311 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 4D0 907 379 D Component: ABS BOSCH 5 7402 Coding: 0265108005 Shop #: BB 37402 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 H Component: A4-KLIMAVOLLAUTOMAT_D65 Coding: 00043 Shop #: WSC 46655 3 Faults Found: 00799 - Coolant Temperature Sensor (G110) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00603 - Footwell/defroster Flap Positioning Motor (V85) 41-00 - Blocked or No Voltage 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D9 919 033 A Component: B5-KOMBIINSTRUMENT D08 Coding: 00140 Shop #: WSC 19411 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0T2685432 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. End -------------------------------------------------------
grippen Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 00799 Czujnik temperatury chłodziwa silnika – G110 00603 Klapa motoru nożno – ściennego odmrażacza – V85 01274 Motor klapy nawiewy powietrza – V71 a jak skasujesz te błędy to pojawiają się czy ich nie ma
arkadius1708 Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 23 Sierpnia 2010 są dalej. chyba jednak będzie trzeba oddać ją do mechanika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się