Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Proszę o pomoc w związku zwiększeniem mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Jestem posiadaczem Audi a4 B6 2001 rok z silnikiem rzędowym o mocy 131 koni jest silnik benzynowy chciałbym sie dowiedzieć w jaki sposób można zwiększyć jego moc chciałbym usłyszeć jakie kolwiek propozycje z góry dziękuję i pozdrawiam [br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 01:20_________________________________________________Samochód ma przebieg 112tyś i ogólnie cały silnik jest sprawny po wymianie filtrów i oleju

Opublikowano

max,co można "wydusić" z takiego silnika-to przyrost rzędu kilku koników-mowa oczywiście o zmianie programu,bo dokładanie turbiny,czy kompresora,superchargera-te tematy były już poruszane na Forum wielokrotnie-można,ale jakoś nie przypominam sobie,żeby ktoś uturbił jakiś silnik na Tym Forum :wink4:

Opublikowano

ALT lepiej nie tuninguj.koszta mocno nie idą w parze z osiągami.druga kwestia że ten silniczek jest czarną owcą w rodzinie.jeśli masz fundusz i szukasz wrażeń zmień całe auto lub zrób swap silnika na 1.8T lub 3.0 :decayed:

Opublikowano

lub na 2.7 :gwizdanie:

Opublikowano

silnik wolnossący,czyli nie mający turba-nie nadaje się do chiptuningu-(najprostszej formie tuningu i w miarę w umiarkowanej cenie)żeby zwiększyć moc potrzeba wyłożyć sporo pieniędzy,żeby to uturbić,czy wmontować supercharger-mało opłacalne...ale wykonalne,można też pomyśleć nad podtlenkiem azotu-ale z takich "przyziemnych" modyfikacji,to można wymienić cały układ dolotowy,wydechowy,zredukować wagę,(ale w audi-to raczej mało z estetyką idzie w parze,bo auto jest bezpieczne,a do tego potrzeba trochę żelastwa...)z "grubszych" rzeczy-to już ingerencja w komputer-zdjęcie ogranicznika obrotów,żeby kręcił się trochę wyżej,można pomyśleć nad wymianą tłoków,głowicy-wtedy w połączeniu z wyższymi obrotami i podlenkiem-coś by z tego było...tylko po co,skoro reasumując koszta,które można w to włożyć-pewnie taniej wyjdzie kupić uturbioną benzynkę,np 2,7 BIT...w V-ki idzie się w dolot powietrza,wydech i tuning wizualny :wink4:

Opublikowano

będzie problem z napędem bo masz wózek FWD a w 3.0 były 4WD.nawet jak ci sie uda coś zmajstrować to mając 220 koni na 1 w dodatku przedniej ośce to porażka.

Opublikowano

no to rezaj i quattro :)

a tak poważnie to sprzedaj stary ten samochód, kup sobie 1.8t z quattro i działaj na grubo, obiecuje że będzie łatwiej i taniej,

Opublikowano

będzie problem z napędem bo masz wózek FWD a w 3.0 były 4WD.nawet jak ci sie uda coś zmajstrować to mając 220 koni na 1 w dodatku przedniej ośce to porażka.

w B6 -do normalnej jazdy ESP pomaga utrzymać trakcję nawet powyżej 220 koni-chyba,że ktoś się tym będzie ścigać,to dopiero wtedy zaczyna to być problemem...
Opublikowano
będzie problem z napędem bo masz wózek FWD a w 3.0 były 4WD.nawet jak ci sie uda coś zmajstrować to mając 220 koni na 1 w dodatku przedniej ośce to porażka.

No bez przesady, daje radę, uwierz :-) Oczywiście mówię o mocy ..

Opublikowano

Bez przesady co to jest 220KM w ośce, w benzynie jeszcze wolnossącej która ma mało niutonów. Weź mondeo ST220 Nowego focusa RS Mazde 6 MPV ta to ma chyba z 260 w ośce. W dieslu taka moc w ośce to owszem już lekka przesada bo nie ma trakcji ale w benzynie nie ma strachu. :hi:

Podsumowując masz strasznie chu...j silnik do modów. :decayed::wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...