Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 ALZ] 16804 - Catalyst System - Neverending story


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

od pół roku zmagam się błędami jak poniżej:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 007 - Short to Ground - Intermittent

Początkowo nie zapalała się kontrola, tylko widziałem błędy po podłączeniu pod kompa.

Jakieś 2 tygodnie temu na blacie zapaliła się kontrola. Podłączenie pod komp i ...:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 007 - Short to Ground

Wcześniej miałem problemy z cewką zapłonową, nie pracowały 2 cylindry - paliwo z nich spalało się w kacie - dostał trochę temperatury.

Wówczas wymieniono cewkę zapłonowa i sondę przed katem (padło podgrzewanie).

Wracając do tematu... na dzień dobry pomyślałem o katalizatorze, że jego czas się kończy.

Zdemontowałem, wymieniłem rurę w obudowie kata od kolegi gruchota :) druga sona na tulei :)

Wykasowałem błędy, po około 150 km znowu żółto na blacie....

Po tej akcji wymieniłem sondę Lambda za katem..... jeździłem z tydzień (jakieś 200-250km) i znowu ta sam kontrola - ręce opadają.

Za co zabrać się teraz??? Co dalej, gdzie szukać usterki.

Proszę bardziej doświadczonych o pomoc.

Andrzej

[br]Dopisany: 24 Sierpień 2010, 18:26_________________________________________________

sorki, ale nie podałem modelu autka w prefixie.

Silnik to 1.6 ALZ 2003 r.

Pozdrawiam

Opublikowano

no mi wyglada na to, ze zabiles sobie kata, nowy pewno by rozwiazal sprawe, jego sprawnosc mozesz sobie sprawdzic w BS blok 34 o ile dobrze pamietam - trza trzymac na obrotach i rozgrzac kata by wykonac test sprawnosci

Opublikowano

no mi wyglada na to, ze zabiles sobie kata, nowy pewno by rozwiazal sprawe, jego sprawnosc mozesz sobie sprawdzic w BS blok 34 o ile dobrze pamietam - trza trzymac na obrotach i rozgrzac kata by wykonac test sprawnosci

Witam

no właśnie starego kata wywaliłem.

Jak pisałem wcześniej:

"...Zdemontowałem, wymieniłem rurę (strumienicę) w obudowie kata od kolegi gruchota, druga sonda na tulei"..

Pozdrawiam[br]Dopisany: 25 Sierpień 2010, 06:51_________________________________________________Proszę o pomoc w interpretacji temperatur jak na poniższym rysunku.

EJ3N9.jpg

Pomiary dokonane na rozgrzanym silniku - temp na wskaźniku to 90 stopni.

Pomiary w Engine->Measuring Blocks -> .....

Pole nr 3 odpowiada temperaturze na zegarach.

Co to za temperatura pokazywana na polu nr 4?? Czy to jest temp silnika?? Czasem nie powinna być podobna do wskazań z pola 3 jak silnik rozgrzany?

Dalej walczę z błędami jak w pierwszym poście.... Może zły czujnik G2/G62?????

POMOCY :)

Andrzej

Opublikowano

Zamiast kupować drugą sondę diagnostyczną trzeba było kupić jej oszukiwacz i było by po problemie.

Opublikowano

Zamiast kupować drugą sondę diagnostyczną trzeba było kupić jej oszukiwacz i było by po problemie.

Witam,

możesz podac przykład takiego oszukiwacza - czego szukać??

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...