MRoger Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Jak w tytule, instalacja Lovato na tzw. śrubę czyli zdaje się pierwszej generacji, ale nie jestem w tym biegły. Wolne obroty trzyma bez problemu delikatnie wciskając gaz wchodzi na obroty ale jak mocniej przycisnąć gaz dławi się i przygasa. Nie znam się na instalacjach gazowych więc proszę o pomoc.
ino_hizo2 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 W układach I generacji nic skomplikowanego nie ma. Po pierwsze filtr gazu kiedy wymieniany? po drugie membrany na parowniku kończyć mogą swój żywot - ale i na wolnych by nie chodził w sumie. Idąc dalej: 1. świece - od nich dużoooo zależy, na paliwie będzie chodził na gazie nie; 2. przewody WN - jak są stare i mają przebicie gaz będzie również niedomagał - najłatwiej sprawdzić w nocy po ciemku przy zapalonym silniku czy się nie żarzą lub czy iskra nie skacze z 1 do 2. Te 4 elementy to podstawa jeśli chodzi o gaz I generacji i nie skomplikowane silniki.
talib1990 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 Opublikowano 25 Sierpnia 2010 jesli instalka jest sprawna to regulacja sie klania, wymien swiece i kable jesli nie bylo to robione. jak dostaje obrotow zalewa silnik gazem i go dławi.
wojtek26 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Jezeli auto ma duzo nalatane na LPG to byc moze parownik juz nie wyrabia i przydałoby sie go zregenerowac, do tego wymiana filtra fazy ciekłej oraz pełna regulacja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się