Brylantoos Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Opublikowano 26 Sierpnia 2010 Witam. Fakt było bardzo duzo wątków w apropo tego tematu jednak musze o coś zapytac.Dzis wracajac z pracy zaczeła mi mrugac swieca zarowa.Ale normalnie dojechałem do domu.Zaczołem czytac forum.Wiem ze to początek szwankowania czujnika stopu.Wyszedłem zeby sprawdzic i faktycznie stopow brak.Rozebrałem ten plastyk pod nogami kierowcy i widze ze do pedała hamulna są podpiete 2 czujniki stopu??Wyzej ten wiekszy kremowy a nizej taki mniejszy czarny.Obydwa sa dwu pinowe.Ten mniejszy wyjołem,przeczysciłem,załozyłem i zadnego efektu.Tego białego nie ruszłem bo strasznie mocno siedzi.Podpiołem sie dla pewosci pod vaga i wyskoczył błąd własnie tego czujnika.Jeszcze coś mnie tknęło i zrobiłem diagnoze silnika i pojawiły sie cztery błedy ku mojemu zdziwieniu.Odpaliłem silnik i jakos tak dziwnie głosno chodzi.Spróbowałem nim wyjechac i niestety sie nie da,max 1200 obrotów. Prawdopodobnie tryb awaryjny.Prawdopodobie winą trybu awaryjnego jest własnie ten czujnik stopu i tereaz pytaie czy to normalne ze mam dwa??Jezeli tak to jaki kupic??Pozdrawiam to sa te bledy,po skasowaniu wyłaza od nowa 1265 Zawór recyrkulacji spalin-N18 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 1269 Wtrysk - zawór startowy-N108 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY 553 Przepływomierz masowy powietrza-G70 przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
Sztomel Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Nie wiem czy to normalne, że masz dwa czujniki pojedyncze zamiast jednego podwójnego ale przecież nie robi to żadnej różnicy (taki układ tj. dwa czujniki były montowane np. w Sharanach, Gallaxy i Alhambrach) oczywiście wtedy zamiast rozbierania jednego czujnika musisz teraz rozebrać obydwa a zazwyczaj tylko ten, który odpowiada za włączanie się świateł stop gdyż w nim wypaleniu ulegają styki tzw. "platynki". Nie kupuj tylko rozbierz Twój i za pomocą lutownicy nadlutuj wypalony styk. Co do pozostałych błędów dot. N18, N75 i G70 to jest on wynikiem albo przepalonego bezpiecznika albo wytargałeś gdzieś wtyczkę, brak sygnału do N108 to zupełnie odrębny przypadek.
Brylantoos Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2010 dzieki za odpowiedz.czujnik juz kupilem (7zl) tylko ten kremowy innego nie mieli ale jeszcze go nie montowalem.co do tych bledow to czytalem ze to moze byc bezp. Ale w tych co mam po lewej kolo kierownicy wszystkie sa sprawne.sa gdzies jeszcze jakies?
Sztomel Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Ale w tych co mam po lewej kolo kierownicy wszystkie sa sprawne.sa gdzies jeszcze jakies? nie ma więcej bezpieczników zabezpieczających powyższe elektrozawory i przepływkę. Dłubiąc przy czujnikach F i F47 nie naruszyłeś gdzieś przewodów i wtyczek nieświadomie ?
Brylantoos Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Problem rozwiązany.Strzelił bezpiecznik 15A który zajduje sie obok komputera głownego ,koło podszybia po prawej stronie(stojac przodem do maski ) Błedy znikły no i własciciel tej jest zadowolony.Pozdrawiam
piotr26a4 Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 Koledzy mam pytanko wymieniłem klocki i hamulce biorą dużo wyżej ale stop zapala mi się jak hamuje dość mocno czy można to jakoś wyregulować- szukałem ale coś nie mogę znaleść o regulacji o ile można coś takiego zrobić pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się