Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sztangą nigdy nie kręciłem (przynajmniej Ja) a kata już nie miał jak kupiłem auto,rozrząd zmienie za 1,5 miecha bo za pare dni mam miesięczny wyjazd (oglądałem go i na wizus jest ok, ale po powrocie wymienie) . Jutro może pojutrze zrobię nowe logi. [br]Dopisany: 05 Wrzesień 2010, 19:50_________________________________________________Witam ponownie,"odślepiłem EGR-a" i zrobiłem nowe logi;

statyczne;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a69d2e2b916e716e.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eed5dc182ee4baca.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e4d461044121c97d.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/370720a11e4f8bec.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/21abe4092d569928.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8983c83a80dd4e4a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dc019f72529da223.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/602153a1c3cef7b4.html

basig setings;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6afefd9dcf202555.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9bea62adf37e06ec.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bfa37bf9d3f568c2.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8318f4c313488df6.html

dynamiczne;

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c6f9b2893fdd986b.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/821e6baefd9c3a42.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43fa959340d504a5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9abcb77ad96c3aa3.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22a8b5ccf541d377.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/65944b732351069a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2437b35db34b4fc.html

I jak teraz wygląda moja sytuacja?

Opublikowano

Za pozno turbo sie budzi.Termostat do wymiany,i kat wtrysku do korekty

Opublikowano

jak kolega ciah wspomnial moze byc zle ustawiona sztanga,badz winna sama turbosprezarka

Opublikowano

Z tym moze byc problem,mozesz nie ustawic idealnie tego,i moze byc gorzej niz jest,przy regulacji pamietaj w ktora strone krecisz i ile zeby mozna bylo powrocic do pozycji tej co jest

Opublikowano

korekcje wtrysków są na minusie, może to oznaczać w przyszłości problem z wtryskiem sterującym ale to mówię informacyjnie na przyszłość :wink4: dawno temu był filtr paliwa wymieniany? jakiej firmy?

statyczny kąt wtrysku jest trochę źle ustawiony, jak umiesz sam poprawić to popraw, jak masz za usługę płacić to zostaw jak jest

termostat obserwuj na klimatroniku kanał 49, jak będzie spadać poniżej 87C to do wymiany

zrób loga na zgaszonym silniku 001, kluczyk do połowy przekręć, chodzi mi czy masz wartość 0,74V

sprawdź porządnie układ od turbiny do kolektora ssącego czy gdzieś nie masz zaolejenia, głównie na łączeniach, poodciągaj opaski i przedmuchaj wężyk wchodzący do ECU :wink4: w tym celu musisz zdjąć czarną plastikową osłonę ECU i odepnij wężyk od ECU i przedmuchaj, jeżeli gdzieś przy tym wężyku znajdziesz zaolejenie zlikwiduj go, jak po tych zabiegach nadal do 2000obr silnik będzie ospały "wtedy" skróć sztangę o 2-3 obroty, potem zrób loga 011 i już bez pokazywania nam ustaw tak sztangę żeby przy 3500obr w czwartej kolumnie było 65%

jedyne co mi się nasuwa jeszcze to zaopatrz się w wakuometr, na aledrogo ~25zł, i sprawdzić czy podciśnienie idące na gruszkę jest nie za małe, cały układ podciśnieniowy też sprawdź czy jest szczelny, podejrzane wężyki wymień, długość wężyków musi być odpowiednia

Opublikowano

I jest OK.Ja bym tak zostawil,ew.jesli juz chcesz tak miec SUPER! to wydluz max.0.5obrotu i ponownie wklej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...