bolsblu Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Witam. Koło od strony kierowcy złapane rękoma daje się poruszyć. Na dołkach stuka. Na kierownicy nie ma luzów ale przy szubkich ruchach słychać stukanie. Nic nie wyje. Pytanie co to? Łożysko, drążki, końcówki czy coś innego?
pawelc Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 wahacze Jak pisze moskal, sprawdź górne wahacze
moskal Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 podnies auto na lewarku , poruszaj kolem i obserwuj wahacze , powinienes zauważyć na których jest luz , najprawdopodobniej górne
fireman tom Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Ja też obstawiam wachacze - kto wymyślił to badziewie
Duch^ Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Już masz odpowiedz powoli pada zawieszenie
fusse Opublikowano 5 Września 2010 Opublikowano 5 Września 2010 Już masz odpowiedz powoli pada zawieszenie no nie tak powoli, bo jak juz tak lata to jest koniecznie do wymiany!!
bolsblu Opublikowano 19 Września 2010 Autor Opublikowano 19 Września 2010 Problem pukania dalej pozostaje do rozwiązania. Zmieniałem kapcie na zimę i w wulkanie złapałem za tracze od strony kierowcy. Ruszając nią na boki wahacze nie wykazywały oznak poluzowania, za to drążek, prawdopodobnie wchodzący do magla ruszał się nawet bardzo, można powiedzieć, że jeśli za stuki odpowiedzialnych jest kilka el. ten jest na 100%. Czy ktoś wymieniał coś takiego ??
oktawian Opublikowano 20 Września 2010 Opublikowano 20 Września 2010 Luzujesz nakrętkę na drążku kierowniczym oraz samą końcówkę w miarę możliwości , odkręcasz końcówkę od zwrotnicy Wykręcasz końcówkę. Jeżeli nakrętka kontrująca nie będzie chciała się ruszyć to weź 2 młotki . Jeden przystawiasz od dołu a drugim walisz od góry ... nie ma szans żeby to nie ruszłyo Przy odkręcaniu starej licz obroty. Wkręcasz końcówkę z taką samą ilością obrotów ... pozwoli to podjechać w miarę sprawnie na ustawienie zbieżności . Może się też okazać, że końcówka nie będzie chciała wyjść ze zwrotnicy a jak nie masz ściągacza to możesz się poratować lewarkiem słupkowym . podnosisz samochód na bolcu końcówki który jest w zwrotnicy Tylko nie za mocno tak minimalnie. Potem walisz młotkiem z wyczuciem w oczko zwrotnicy w którym osadzona jest końcówka . Powinno bez problemu wyskoczyć. Potem kontrujesz nakrętką , wkręcasz do zwrotnicy i cała operacja wymiany jest zakończona. Pozdrawiam .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się