Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zmierz wysokosc prześwitu. Zmierz od podłoża do rantu nadkola (krawędzi od strony koła, nie od tego przetłoczenia wyżej)...ile masz cm na każdym z kół?

Opublikowano

A wiec przeswit na 4 kolach ten sam 2cm. Odleglosc od podloza do rantu nadkola przod 62,5cm i tyl 64cm

Opublikowano

z założenia

1BA mają 68cm od ziemi do rantu

1BE/1BV mają 66cm od ziemi do rantu

jaki masz zawias zaznaczony na wlepie od auta? strzelam że masz 1BE... więc 66cm powinien mieć przy nowych amorach i springach.

Z racji wyglądu proponuje ci żebyś założył Eibach ProKit.. wówczas powinieneś mieć około 65cm od ziemi (przy założeniu że weźmiesz -30mm)

Opublikowano

Na wlepie mam 1BA. Klasy wagowe: przod - OJL kl.11 a tyl OYM kl.12. Jutro jade do mechanika i sprawdzi mi czy czasem springi nie byly ciete lub wymienione na jakies sportowe. Jak tak, to zrobie tak jak radzisz czyli Eibachy ProKit i powinno byc dobrze. Dam znac jutro co i jak. Dzieki za pomoc ;]

Opublikowano

Weź Eibach pro kit... auto będize 65cm od ziemi (tzn powinno byc) i będzie łądnie wyglądac i nie będize nurkowac.

Pamiętaj dobierz dobrze do silnika i modelu... quattro 30 v6... itd

Opublikowano

A wiec miale Eibachy zalozone wiec kupilem springi standardowego zawieszenia do mojego modelu, takie jakie sa zalozone gdy wyjezdzaja z tasmy. Autko podnioslo sie idealnie. 68,5 cm od podloza ;]

Opublikowano

Koledzy, gdzie kupie w przystępnej cenie sprężyny eibach pro kit do Audi a4 b6 1.9 TDI sedan?

Opublikowano

Panowie proszę o pomoc bo nie juz się zakręcilem z tymi sprezynami

Posiadam a4 b7 avant 1.9 na zawieszeniu 1BA przód 0JJ tył 0YK i chciałbym go trochę opuścić jakie oryginalne sprężyny musze załatwić aby siadł

Z góry dzięki za Pomoc

Wysłane z mojego GT-I9300

Opublikowano

Witam, wymieniłem felgi z 15 na 17 cali i chciałbym teraz obniżyć zawieszenie bo straszna koza :decayed:. Na 15 przód stał od ziemi 68,2cm a Tył 67cm, zawieszenie to 1BA. Co zastosować żeby to jakoś wyglądało?

Kategorie wagowe to:

tył - 0YH czyli 8

przód - 0JK czyli 10

Zastanawiam się nad springami eibach pro kit -30, ale czy ładnie to usiądzie to nie wiem bo przód stoi wysoko a tył trochę niżej.

Zamieszczam zdjęcia na starej i nowej feldze.

15 cali

5mezbEz.jpg

17 cali

Cmb1yJJ.jpg

Opublikowano

Kupując springi eibach pro kit trzeba patrzeć na kategorie wagowe?

Te springi będą pasowały?

Eibach -

Opublikowano

Witam. Od niedawna jestem posiadaczem audi a4 b5 avant 1,8T i straszna koza... I zastanawiam się na zawieszeniem gwintowanym i tu moje pytanie i obawy czy na założonym gwincie wahacze szybciej się zużywają ?

Opublikowano

Witam Panowie.

Nie będę oryginalny i też zapytam (kwestia tylko taka że chcę podnieść moje autko) W obecnej chwili - taki kupiłem, jest bardzo nisko i praktycznie wszędzie zahaczam (nawet jak wyjeżdżam z garażu )

Odkręciłem koło z przodu i na sprężynie jest : H&R d/s , i numer: 29369 2VA (F). Chciałbym w miarę możliwości przywrócić stan fabryczny . Pytanko jakie sprężyny oraz czy również amortyzatory trzeba by wymienić .

Oznaczenie na wlepce pod tylnią kanapą: 1BA. przód OJH, tył OYK.

Audi a4 b6 avant r.prod. 2002

Z góry dziękuję.

Pozdrawiam

Opublikowano

kolego przeczytaj ostatnie storny.... wymiana sprężyn wśród ori Audi to loteria. Nikt ci nie powie jak to będzie bo rzadko komu auto staneło róno na sprezynach oryginalnych.

Jka znajdziesz zestaw z amorami cały to próbój mniejsza szansa że źle stanie.

Szukaj używek bo orginalne nowe springi Audi to około 1450 PLN za 4 sztuki... i około 5tys za amory

Opublikowano

Ok. Tak zrobię.

Chyba że ktoś z forum byłby chętny na zamianę .

Z tego co mi się udało ustalić, to te zawieszenie które mam w tej chwili obniża o 35 mm.

Bardzo chętnie się wymienię na oryginalny zestaw.

Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie jak jeden z wielu mam tez problem z obniżeniem audi.

Od dłuższego czasu przeglądam ten wątek. I należę do tych którzy podjęli się eksperymentowania. Na chwilę obecną bez skutku.

Mam b7 w sedanie 2.0T Quattro w tiptronicu. Z zawieszeniem 1BA klasa wagowa przód 10 tył 11. Kupiłem sprężyny 1BE o tych samych klasach wagowych. Auto obniżyło się o 1 cm z 68 cm na 67 cm. Jeden z chłopaków na forum powiedział mi że "jesli przechodzę z 1BA na 1BE to powinienem zejść o jedną klasę wagową. Czyli przód 9 tył 10. Tak tez zrobiłem. Ale nadal autu tak samo stoi wysoko. Nawet przód poszedł o 0,5 cm wyżej. Zastanawiam się czy cały myk nie jest czasem w amortyzatorach. Nadal mam amory od 1BA, może kielich w przednich amorach jest wyżej i nie chce zejść fura niżej. Na tyle nie będzie to miało znaczeni ponieważ sprężyna się opiera o belkę i wahacz.

Coraz bliżej chyba decyzji o eibachach. Wiele osób pisze, żeby dać sobie spokój z ori założyć eibach i auto zejdzie niżej.

Obecnie komfort na tych 1BE i założonych stabilizatorach od RS-a jest super. Jest sztywno i krótki skok. Nie ma twardych uderzeń.

Może ktoś ma jakieś celne rozwiązanie i miął podobny problem w b7 o tych samych zestawieniach.

Czy ktoś może podpowiedzieć jaki jest komfort na tych eibachach? Czyli porównanie 1BE do eibachów.

Bym był wdzięczny za podpowiedz.

Opublikowano

nie ma tutaj kolego nic lepszego

..albo eksperymentujesz i tracisz kase..a o tych co trafili dobrze chodza tylko legendy bo nikt ich nie widział... albo kupujesz ebiach albo walisz gwint.

Opublikowano

tylko gwint i po problemie :wink: jak ktoś liczy koszta to takie "testowanie" wyniesie tyle samo co dobry używany gwint.. :wink: więc na pewno też zaoszczędzimy na czasie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...