Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Obniżanie zawieszenia w Audi A4 B6 i B7 sprężynami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

I będzie miał to samo obniżenie co 1BA a w prowadzeniu gorzej

Edytowane przez tomaszstn
Opublikowano

ehh, a co myślicie o zestawach eibach albo h&r? może ktoś z forumowiczów ma jakąś używkę na handelek? chodzi mi o same sprężyny :) lub co ewentualnie polecicie z samych sprężyn?

Opublikowano

Ja zakupilem H&R i w przyszlym tygodniu moze uda sie zalozyc. ;) ciekawy jestem co to bedzie ?!

Opublikowano

ehh, a co myślicie o zestawach eibach albo h&r? może ktoś z forumowiczów ma jakąś używkę na handelek? chodzi mi o same sprężyny :) lub co ewentualnie polecicie z samych sprężyn?

Jedne i drugie bardzo dobre, Eibach jakby bardziej komfortowy

Opublikowano

hehe:D Tomasz ale chodzi o to że to już jest stare pordzewiałe badziewie czy chodzi Ci o model i markę sprężyn? Ewentualnie podrzuć jakiś link co Ty byś wybrał na moim miejscu :)

Opublikowano

Kup nowe z Eibacha albo H&R, są teraz promocje na Eibacha, nawet poniżej 400zł idzie wyrwać nowe.

Opublikowano

No rzeczywiście do Audi teraz nie ma aż takich promocji ale polecam stronkę:

http://www.motointegrator.pl/szukaj/sprezyny-70202/#cf_producent=EIBACH&page=2&sort=4

Trzeba szukać okazji na allegr i olx :wink:

Opublikowano

Tanio i prosto możesz podnieść tył o 13mm http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/zmianie-sprezyn-1be-h-and-r-tyl-nisko-siedzia-rozwiazanie-278304/

Odnośnie sprężyn z linku to raczej dopiero po montażu się dowiesz jak to siądzie, moim zdaniem nie warto.

Pozdro

panowie mozecie podeslac link jeszcze raz bo nie dziala mi...

Opublikowano

Witam

Jest to chyba nie odpowiedni temat na to pytanie ale spróbuje. Posiadam A4 B7 avant 3.0 tdi quattro, na wlepie 1BV klasa wagowa tył OYN, mechanicy twierdza ze zawieszenie jest ori i że tył jest sprawny, dla porownania przod siedzi z 2 cm ponad opone a z tyłu opona chowa sie już pod nadkole, auto stoi na 19" new pompei. Podczas jazdy czuje charakterystyczne bujanie na uskochach w jezdni i przy komplecie osob z tyłu przyciera o rant opony lecz tylko z prawej strony ( lewa posiada jakieś 2 gumowe dystanse miedzy zwojami prawa natomiast nie ). Jaka diagnoza ? Co zawiniło ? Sprężyny są podobno całe, nie maja śladów pęknięcia czyli wypracowane są już amortyzatory ? Myśle nad zakupem kompletu na tył ori amortyzatory 8E0513036AB lub 8E0513036G i sprężyny 8E0511115FQ/DQ. Co o tym sądzicie ? Czy uzysakm zadowalający wynik tlumienia i przestrzeń miedzy rantem nadkola a oponą w okolicach 2 cm jak z przodu ? Czy nie bedzie dalej tarło przy załadowanym aucie, może załozyć spreżyny ktore ciut podniasą auto ale czy podejda pod amortyzatory z 1BV. Może ktoś z was posiada do porównania avanta na 1BV i felgi 19". Z góry dziękuje za odpowiedź i rade.

Opublikowano

Na pewno już sprężyny trochę się uleżały, to jedno, amorki pewnie masz do wymiany, to drugie ale wymień również te gumy pod, nad sprężyną, na pewno też już mają dość, wtedy całość powinna pójść do góry jak i prowadzenie na 100% się polepszy.

PS: te gumy co ktoś wsadził w sprężynę to wywal, takie doraźne podwyższenie :wink:

Opublikowano

Myślałem że da sie to troche okroić w kosztach ale na zawiechu nie ma co oszczedzać no i lepiej wymienic wszystko w komplecie, pozatym koszt takiego zabiegu nie jest aż tak diametralnie duży. Czyli mówisz że najlepszym rozwiazaniem było by założnie kompletu nowych amortyzatorów i sprężyn pod zawieszenie 1BV i oczywiscie pod dana klase wagową i tych gum nad i pod sprężyną, ale czy cos jeszcze ? Częsci górnego mocowania amortyzatora, gume, stabilizator ?

Opublikowano

Reszta wyjdzie jak będziesz rozbierać, wydaje mi się jednak żeto powinno pomóc. Jak będziesz rozbierał to będziesz widział stan i sam musisz ocenić. Jeśli chodzi o te elementy gumowe to i tak bym wymienił na nowe. Jeśli często jeździsz załadowany to sprawdź czy nie ma sprężyn o jedną klasę wagową jeszcze wyżej, chociaż akurat po Twoim aucie widzę że już chyba nie, wtedy możesz zastosować coś takiego. jednak jak powymieniasz to co napisałem to nie dość że już na dłuższy czas będziesz mieć spokój to wszystko powinno wrócić do normy.

Opublikowano

panowie czy jest mozliwosc kupienia 2 sprezyn na tyl?? bo mi jedna padla, ulamala sie;/ mialem klase wagowa rozowa, rozowa, biale a chcialbym podniesc klase wagowa bo troche ciezarow woze to jak to dobrac

Opublikowano

Przejdź do pierwszego posta w tym temacie :wink: a najpierw znajdź oznaczenia z wlepki lub książki.

Opublikowano

mam biale rozowe rozowe czyli klasa 9 chcialbym wybrac 11 to bedzie mniej sie uginac?? i jakie polecacie sprzeyny??

Opublikowano

Jeśli już to wg mnie jak już chcesz to zmienić to o jedną klasę wagową, może się to dziwnie zachowywać, podskakiwać tył, niestabilnie zachowywać w zakrętach itp itd.

Opublikowano

a jakiej firmy kupic??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...