Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Gotowanie wody i wywalanie przez zbiornik


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w teraźniejszych temperaturach nie rozgrzeje sie chłodnica zeby byla cala goroca ale co jedynie na dole bedzie letnia podczas jazdy zato na postoju w tak temperaturze 0stopni na bank będziesz mial dolny przewód gorący przynajmniej u mnie tak jest

Opublikowano

Dziwne ja w swoim mam dolny zimny (taki troche ciepławy ) a górny ciepły ... ale wszystko jest ok nic mi nie bulgocze itp

Opublikowano

koledzy podepnę się do tematu, tylko mam problem że cały czas się mi przypycha nagrzewnica spuszczałem przez termostat płyn ze 3- 4 razy zalałem nowy wcześniej wyczyściłem nagrzewnice było ciepełko lecz nie za długo, Znów się przypchała skąd się bierze ten syf?? jak wyczyścić raz a dobrze te h*j......o myślałem by w miejsce nagrzewnicy wstawić filtr od wody sitkowy tylko nie wiem czy cały obieg leci przez nagrzewnice czy tylko część?[br]Dopisany: 14 Styczeń 2011, 00:12_________________________________________________Problem rozwiązała odłączyłem nagrzewnicę, w te miejsce wstawiłem filtr wody taki większy z wymiennym wkładem filtrująym pojeździłem dzień czasu. Filtr wyłapał dużo syfu, teraz śmiga ogrzewanie jak talala aż miło :cool1:

Opublikowano

To tak. Powrot do problemu. Po kilku miesiacach problem powrocil. Jezdzilem przez cale wakacje z odpieta nagrzewnica bo jezdzac tak woda nomrlanie jest w mormie. wszystko jest tak jak byc powinno. Poblem sie pojawia gdy podepne nagrzewnice ( wymieniana na nowa) ogolnie ogrzewanie jest ale to szczegol. Nagrzewnica nie jest przypchana. Jest drozna. Moze troche ja przypchalo ale na pewno jest drozna. Mam zamontowany gaz. I jak odepne reduktor a mam podpieta nagrzewnice to jest prawie tak jak powinno byc. Tzn na wolnych obrotach nie wyrzuca plynu ze zbiorniczka, wyrzuca ( podnosi sie poziom dopiero po dodaniu obrotow - wezykiem wyrownawczym plyn naplywa, cisnienie robi swoje) Aczkolwiek dlaczego tak sie dzieje? Nie pytac o pompe wody, temostaty i uszczelke bo to juz wszystko robilem. Glowica planowana i sprawdzana szczelnosc. Ponizej podaje 3 zdjecia jak wyglada moj uklad chlodzenia i jak wpiety jest reduktor.

Tak jezdzilem przez wakacje bo tak jest ok i plynu nie wurzuca.

nagrze.JPG

Tak jak wepne ( oryginalnie jak powinno byc bez reduktora) to wode wyrzuca dopiero po dodaniu gazu.

norma.JPG

A tak jak powinno byc czyli nagrzewnica i reduktor

lpg.JPG

w tym przypadku kilka minut po odpaleniu silnika wurzuca mi wode ze zbiorniczka. tak smiesznie bo takimi falami. jak jakby wciagalo i pchalo. Przy czym chlodnica sie nie nagrzewa i termostat nie otwiera w tym przypadku. W przypadkach powizej normalnie termostat sie otwiera i wsystko jest ok. W czym jest problem? czy uklad jest tak zaprojektowany ze ten reduktor wpiety w szereg z przepustnica robi taki problem? czy minimlanie przypchana nagrzewnica ? bo ja juz zglupialem. Mam juz trzecia ( druga nowa) nagrzewnice w domu. 2 dni temu pluchalem caly ujklad i chlodnice i bede probowal jeszcz raz z nowa nagrzewnica ale mysle ze znow polegne. Wydalem juz na to spor kasy bo uszczelka - 1200, pompa - 200 3 termostaty+ z 40 litrow plynu. 2 nagrzewnice i dalej stoje. Moze ma ktos jakis pomysl jak to rozwiazac? Moze jakos inaczej wpiac reduktor? bo to wyglada tak ze jak redutkro jest wpiety to robi za duze cisnienie przy kroccu wylotoym z glowicy i zamiast pompowac w nagrzewnice, przepustnice to on jeszcze ma na dosc tyle cisnienia zeby wyrownawczym przewodem woda leciala. Nie wiem pomozcie bo juz zglupialem. Jak mam ominieta nagrzewnice to jest doslownie Perfekcyjnie. Moge gazowac na otwartym zbiorniczku i nawet tyci sie nie podniesie plyn i tak powinno byc moim zdaniem. Wszystko sie grzeje tak jak trzeba. Wiec czemu jak mam podpiety i reduktor i nagrzewnice to wychodza tak cyrki? Moglby ktos kompetentny sie wypowiedziec? z gory dziekuje i czekam na odpowiedzi. Dodam ze po wymianie nagrzewnicy na nowa przez pewien czas byl spokoj. Wszyskow normie nawet jak gazowalem to nie wywalalo plynu. Troche pojezdzilem i znow to samo.

Opublikowano

przecież reduktor lpg podłącza sie zawsze pod nagrzewnice czyli wpina sie w przewody od nagrzewnicy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...