Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] A4 1.8TQ AEB do codziennej jazdy - soft by GTO // UPD str 1 NEW POWER


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Faktycznie "gdzieś tam na dole". Będziesz musiał często zaglądać, czy nie uwalony syfem, bo miejsce średnie :confused4:

nom :/ dlatego zdecydowalem sie na suchy filtr aby byl latwiejszy serwis. lekko kompresorem i po sprawie...

jeszcze raz chyba zajrze na dol i sprawdze czy w jakis sposob ciut wiekszego filtra nie da rady tam zmiescic,

tylko nie chce mi sie :)

Opublikowano

kurde przecież ten filtr to po ziemi jedzie :blink:

Opublikowano

kurde przecież ten filtr to po ziemi jedzie :blink:

Nie dał się namówić, żeby zasys zrobić z podszybia :decayed: Gupol :naughty:

Opublikowano

kurde przecież ten filtr to po ziemi jedzie :blink:

jest jeszcze oslona silnika...lepsze to niz nic

Nie dał się namówić, żeby zasys zrobić z podszybia :decayed: Gupol :naughty:

"goracy" temat by byl i w cale nie tak prosto to zrobic

Opublikowano

"goracy" temat by byl i w cale nie tak prosto to zrobic

puścić przez maskę... :naughty:

Opublikowano

a nie mozna poprowadzic dolotu tak jak w terenówkach ???? :decayed: :decayed: :decayed: :decayed: :decayed:

Opublikowano

Z podszybia do dobra opcja bo jest tam raczej chłodno. Problem z poprowadzeniem no i z osłoną aby go woda nie zalała.

Tak w ogóle to ja się dziwię, że w tej lokalizacji co teraz masz filtr, że ci go woda nie zalewa, a w zimie że nie zamarznie od śniega.

Opublikowano

Narazie dziala, pewnie dokladka pod silnik ratuje przed zassaniem wody. Chociaz w zimie byla dziura pod filtrem, widzialem snieg na nim i silnik zyje :)

Wczorajsze pomiary RL:

0-100: 4.7

400m: 12.8

Pozdro :hi:

Opublikowano

400m: 12.8

W życiu :kox:[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 12:24_________________________________________________

0-100: 4.7

Raczej 5,7 :decayed:

Opublikowano

tak pokazal RL ktory ponoc sie tak nie myli ale nie mi to oceniac ;)

Przy ostrym spaleniu laka na 1 biegu pokazal 5.0 do paki i 13 na 1/4

Uzdrowione RS4 B7 Arka doganiam, NIKa RS6 tez...

Opublikowano

to ja już nie chce się z Tobą ganiać :decayed:

Opublikowano

to ja już nie chce się z Tobą ganiać :decayed:

Oj tam oj tam, moze klamal :rolleyes:

Opublikowano

to ja już nie chce się z Tobą ganiać :decayed:

Oj tam oj tam, moze klamal :rolleyes:

A buda się trzyma kupy jeszcze ? Czy pęka już w szwach ? :naughty:

Opublikowano

to ja już nie chce się z Tobą ganiać :decayed:

Oj tam oj tam, moze klamal :rolleyes:

A buda się trzyma kupy jeszcze ? Czy pęka już w szwach ? :naughty:

peka ale sie trzyma :good:[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 12:25_________________________________________________Amsoil przetestowany.

W dolocie czysciutko, przecieralem dolot w pouszkiwaniu brudu...w sumie zero :naughty:

Ba nawet lepiej filtruje niz ten co mialem poprzednio :)

Jesli chodzi o przeplywy to ciutke sie pogorszyly vs stary filtr.

Ale trzeba pamietac, ze to jest najmniejszy z dostepnych u producenta i musze zaopatrzyc sie w cos wiekszego.

Najbardziej jestem zadowolony z jednego, zero prania, suszenia i nasaczania olejkami...w koncu bo u mnie filtr czesto sie brudzi :good:

Opublikowano

u mnie filtr czesto sie brudzi :good:

Jak go taplasz w kałuży to co się dziwisz :decayed:

Ja jeździłem dwa lata na ITG prałem go i nasączałem po ludzku olejkiem i 0 problemów z przepływką, w dolocie też czyściutko więc też nie narzekam. Teraz ITG trafił już do innego silnika i pewnie też będzie dobrze.

Opublikowano

gregory, jak czesto prales ITG? ja swoj wyjalem raz po 10000km i w srodku byl czysciutki, a z wiaderka, w ktorym go plukalem wylalem brazowa wode :)

Opublikowano

u mnie filtr czesto sie brudzi :good:

Jak go taplasz w kałuży to co się dziwisz :decayed:

Ja jeździłem dwa lata na ITG prałem go i nasączałem po ludzku olejkiem i 0 problemów z przepływką, w dolocie też czyściutko więc też nie narzekam. Teraz ITG trafił już do innego silnika i pewnie też będzie dobrze.

Jasne dlatego u mnie filtry maja prawdziwy survival :naughty:

Jak u mnie daja rade to wszedzie dadza :D

ITG to takze swietny filtr. Tylko trzeba go prac, suszyc, nasaczac.

Dluugo szukalem jakiejs alternatywy i w koncu mysle, ze znalazlem.

Nie nakrecam nikogo tylko powiedzialem, ze go przetestuje i daje sprawozdanie ;)

Opublikowano

gregory, jak czesto prales ITG? ja swoj wyjalem raz po 10000km i w srodku byl czysciutki, a z wiaderka, w ktorym go plukalem wylalem brazowa wode :)

Ja prałem swój co wymianę oleju silnikowego. Trzeba pamiętać, żeby go prać w czymś co rozpuszcza tłuszcz, tak aby stary olejek z zanieczyszczeniami nie został na filtrze. Olejek działa na takim filtrze jak lep na muchy, a więc zostawiając tłusty filtr nie doprany zostawiamy tak na serio brud. Aktywna piana jest git, albo ten preparat do mycia tych filtrów na bazie nafty.

Opublikowano

gregory, jak czesto prales ITG? ja swoj wyjalem raz po 10000km i w srodku byl czysciutki, a z wiaderka, w ktorym go plukalem wylalem brazowa wode :)

Ja prałem swój co wymianę oleju silnikowego. Trzeba pamiętać, żeby go prać w czymś co rozpuszcza tłuszcz, tak aby stary olejek z zanieczyszczeniami nie został na filtrze. Olejek działa na takim filtrze jak lep na muchy, a więc zostawiając tłusty filtr nie doprany zostawiamy tak na serio brud. Aktywna piana jest git, albo ten preparat do mycia tych filtrów na bazie nafty.

no wlasnie, swojego nie dopralem do konca :kwasny:

musze kupic ten preparat.

Opublikowano

jak racelogic pokazał 100-200 - mi pokazał 6.8s na 1.6b stałego w Croście i już że tak powiem jednoślady < 900ccm w 90% nie miały czego szukać mimo, że na 3 i 4 jeszcze slick piszczał (przód napęd) :)

MEGA mi się podobuje przeniesienie napędu w tym aucie - sprzęgło z tego co widzę to organika ? Fajnie 3ma :)

He, żeby Cię dogonić będzie potrzebne z 450km w avancie albo 300km w jakiejś lekkiej skorupie typu Polo rocznik '8X :D

Motywacja jest - gratulacje auta - świetny sleeperek - marzenie :)

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...