CoLo Opublikowano 18 Września 2011 Autor Opublikowano 18 Września 2011 Faktycznie "gdzieś tam na dole". Będziesz musiał często zaglądać, czy nie uwalony syfem, bo miejsce średnie nom :/ dlatego zdecydowalem sie na suchy filtr aby byl latwiejszy serwis. lekko kompresorem i po sprawie... jeszcze raz chyba zajrze na dol i sprawdze czy w jakis sposob ciut wiekszego filtra nie da rady tam zmiescic, tylko nie chce mi sie
Buba Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 kurde przecież ten filtr to po ziemi jedzie
poziek Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 kurde przecież ten filtr to po ziemi jedzie Nie dał się namówić, żeby zasys zrobić z podszybia Gupol
CoLo Opublikowano 18 Września 2011 Autor Opublikowano 18 Września 2011 kurde przecież ten filtr to po ziemi jedzie jest jeszcze oslona silnika...lepsze to niz nic Nie dał się namówić, żeby zasys zrobić z podszybia Gupol "goracy" temat by byl i w cale nie tak prosto to zrobic
poziek Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 "goracy" temat by byl i w cale nie tak prosto to zrobic puścić przez maskę...
Dev Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 a nie mozna poprowadzic dolotu tak jak w terenówkach ???? :decayed: :decayed:
gregory Opublikowano 24 Września 2011 Opublikowano 24 Września 2011 Z podszybia do dobra opcja bo jest tam raczej chłodno. Problem z poprowadzeniem no i z osłoną aby go woda nie zalała. Tak w ogóle to ja się dziwię, że w tej lokalizacji co teraz masz filtr, że ci go woda nie zalewa, a w zimie że nie zamarznie od śniega.
CoLo Opublikowano 30 Września 2011 Autor Opublikowano 30 Września 2011 Narazie dziala, pewnie dokladka pod silnik ratuje przed zassaniem wody. Chociaz w zimie byla dziura pod filtrem, widzialem snieg na nim i silnik zyje Wczorajsze pomiary RL: 0-100: 4.7 400m: 12.8 Pozdro
poziek Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 400m: 12.8 W życiu [br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 12:24_________________________________________________ 0-100: 4.7 Raczej 5,7
CoLo Opublikowano 30 Września 2011 Autor Opublikowano 30 Września 2011 tak pokazal RL ktory ponoc sie tak nie myli ale nie mi to oceniac Przy ostrym spaleniu laka na 1 biegu pokazal 5.0 do paki i 13 na 1/4 Uzdrowione RS4 B7 Arka doganiam, NIKa RS6 tez...
Buba Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 to ja już nie chce się z Tobą ganiać
CoLo Opublikowano 30 Września 2011 Autor Opublikowano 30 Września 2011 to ja już nie chce się z Tobą ganiać Oj tam oj tam, moze klamal
poziek Opublikowano 30 Września 2011 Opublikowano 30 Września 2011 to ja już nie chce się z Tobą ganiać Oj tam oj tam, moze klamal A buda się trzyma kupy jeszcze ? Czy pęka już w szwach ?
CoLo Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 to ja już nie chce się z Tobą ganiać Oj tam oj tam, moze klamal A buda się trzyma kupy jeszcze ? Czy pęka już w szwach ? peka ale sie trzyma [br]Dopisany: 30 Wrzesień 2011, 12:25_________________________________________________Amsoil przetestowany. W dolocie czysciutko, przecieralem dolot w pouszkiwaniu brudu...w sumie zero Ba nawet lepiej filtruje niz ten co mialem poprzednio Jesli chodzi o przeplywy to ciutke sie pogorszyly vs stary filtr. Ale trzeba pamietac, ze to jest najmniejszy z dostepnych u producenta i musze zaopatrzyc sie w cos wiekszego. Najbardziej jestem zadowolony z jednego, zero prania, suszenia i nasaczania olejkami...w koncu bo u mnie filtr czesto sie brudzi
gregory Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 u mnie filtr czesto sie brudzi Jak go taplasz w kałuży to co się dziwisz Ja jeździłem dwa lata na ITG prałem go i nasączałem po ludzku olejkiem i 0 problemów z przepływką, w dolocie też czyściutko więc też nie narzekam. Teraz ITG trafił już do innego silnika i pewnie też będzie dobrze.
Flyer Opublikowano 23 Listopada 2011 Opublikowano 23 Listopada 2011 gregory, jak czesto prales ITG? ja swoj wyjalem raz po 10000km i w srodku byl czysciutki, a z wiaderka, w ktorym go plukalem wylalem brazowa wode
CoLo Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Opublikowano 23 Listopada 2011 u mnie filtr czesto sie brudzi Jak go taplasz w kałuży to co się dziwisz Ja jeździłem dwa lata na ITG prałem go i nasączałem po ludzku olejkiem i 0 problemów z przepływką, w dolocie też czyściutko więc też nie narzekam. Teraz ITG trafił już do innego silnika i pewnie też będzie dobrze. Jasne dlatego u mnie filtry maja prawdziwy survival Jak u mnie daja rade to wszedzie dadza ITG to takze swietny filtr. Tylko trzeba go prac, suszyc, nasaczac. Dluugo szukalem jakiejs alternatywy i w koncu mysle, ze znalazlem. Nie nakrecam nikogo tylko powiedzialem, ze go przetestuje i daje sprawozdanie
gregory Opublikowano 24 Listopada 2011 Opublikowano 24 Listopada 2011 gregory, jak czesto prales ITG? ja swoj wyjalem raz po 10000km i w srodku byl czysciutki, a z wiaderka, w ktorym go plukalem wylalem brazowa wode Ja prałem swój co wymianę oleju silnikowego. Trzeba pamiętać, żeby go prać w czymś co rozpuszcza tłuszcz, tak aby stary olejek z zanieczyszczeniami nie został na filtrze. Olejek działa na takim filtrze jak lep na muchy, a więc zostawiając tłusty filtr nie doprany zostawiamy tak na serio brud. Aktywna piana jest git, albo ten preparat do mycia tych filtrów na bazie nafty.
Flyer Opublikowano 25 Listopada 2011 Opublikowano 25 Listopada 2011 gregory, jak czesto prales ITG? ja swoj wyjalem raz po 10000km i w srodku byl czysciutki, a z wiaderka, w ktorym go plukalem wylalem brazowa wode Ja prałem swój co wymianę oleju silnikowego. Trzeba pamiętać, żeby go prać w czymś co rozpuszcza tłuszcz, tak aby stary olejek z zanieczyszczeniami nie został na filtrze. Olejek działa na takim filtrze jak lep na muchy, a więc zostawiając tłusty filtr nie doprany zostawiamy tak na serio brud. Aktywna piana jest git, albo ten preparat do mycia tych filtrów na bazie nafty. no wlasnie, swojego nie dopralem do konca musze kupic ten preparat.
wujek_kamil Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 jak racelogic pokazał 100-200 - mi pokazał 6.8s na 1.6b stałego w Croście i już że tak powiem jednoślady < 900ccm w 90% nie miały czego szukać mimo, że na 3 i 4 jeszcze slick piszczał (przód napęd) MEGA mi się podobuje przeniesienie napędu w tym aucie - sprzęgło z tego co widzę to organika ? Fajnie 3ma He, żeby Cię dogonić będzie potrzebne z 450km w avancie albo 300km w jakiejś lekkiej skorupie typu Polo rocznik '8X Motywacja jest - gratulacje auta - świetny sleeperek - marzenie
Rekomendowane odpowiedzi