Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] Cubrowóz ,Czarny Avant ,quattro, S-line Plus !!!!


Cuber

Rekomendowane odpowiedzi

Spoiler na klapę też"wjeżdża" ??

Narazie nie znalazłem w dobrej cenie a 1,2 tyś w ASO nie bardzo mi się uśmiecha dawać :cool1:

Patrox dzieki za info :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cuber na dniach postaram się zalecieć do mumena , pobawimy się u niego i dam znać... :wink4:

to daj info co i jak :cool1:

Źle adaptujecie widocznie to!! Robiłem już to w kilku jak nie kilkunastu autach i działa. Spróbujcie vasem jak vcds nie robi.

Cuber sprawdz po adaptacji czy nie patrzysz na doswietlanie zakrętów tylko na DRL. Doświetlanie działą tylko na xenonach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a doświetlanie zakrętów to tylko kwestia programowa?? jeśli ktoś ma xenony?

Patrox dajcie coś na stronie ECU wkońcu... bo nie widać postępów waszych :)

Wydaje mi się że xenony nic tu nie maja choś osobiście nie próbowałem bo wszystkie A4-ki które mnie odwiedziły miały xenony.

Strona jest robiona od podstaw dlatego na tamta nić nie wstawiam. Wkrótce będzie gotowa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cuber sprawdz po adaptacji czy nie patrzysz na doswietlanie zakrętów tylko na DRL. Doświetlanie działą tylko na xenonach.

kurcze to samo kodowanie David robił u Siebie i u niego śmiga a u mnie Nie i u Grega tez nie ;(

Patrox ale to przeprogramowuje się lampy aby było doświetlanie zakrętów? czy tez jakieś mechanizmy potrzeba?

zapala się halogen jako doświetlanie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrox ale to przeprogramowuje się lampy aby było doświetlanie zakrętów? czy tez jakieś mechanizmy potrzeba?

zapala się halogen jako doświetlanie :wink4:

ale tak jest w nowych czy tez mają skrętne światła główne? jeśli tylko halogeny to jak mniemam chodzi iwyłącznie o komputer i programowanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cuber sprawdz po adaptacji czy nie patrzysz na doswietlanie zakrętów tylko na DRL. Doświetlanie działą tylko na xenonach.

kurcze to samo kodowanie David robił u Siebie i u niego śmiga a u mnie Nie i u Grega tez nie ;(

Patrox ale to przeprogramowuje się lampy aby było doświetlanie zakrętów? czy tez jakieś mechanizmy potrzeba?

zapala się halogen jako doświetlanie :wink4:

Sprawdz napięcie akumulatora. Bo jeśli sa spadki napięc lub za mała skutecznośc odłącza pewne moduły w celu zaoszczędzenia energii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chciałem tworzyć nowego wątku (jeszcze) dlatego zapytam tutaj. Co lepiej szukać :

1. 3.0 TDI w B7

2. 2.0 TDI 170PS w B8 ?

Na 3.0 w B8 kasy braknie :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. 3.0 TDI w B7

2. 2.0 TDI 170PS w B8 ?

Ja wybrałem 2,0 TDI Quattro B8 :wink4:

są duże różnice konstrukcyjne w motorach ? Który lepszy ? 2.0 czy to rozbudowana jednostka z B7 czy nowa ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki 3.0 TDi sa najbardziej dopracowane - zakładam że mówisz o silniku ASB czyli 3.0 ~232 KM a nie wersja 204 itp.

Jedynymi kłopotami sa klapy kolektora ale i to jest problemem również w wersji w B8 240 KM.

Jeśli masz zamiar jeździć po drogach szubkiego ruchu i autostradach, to definitywnie 3.0 TDi w B7 w wersji po "liftingu".

Mniej ci spali poprostu i nie będziesz męczył tak motorku jak w przypadku 2.0.

Jeden problem jest - znaleźć taki samochód w dobrym stanie z małym przebiegiem i dokumentacją jest baaaaaaaaaardzo trudno.

Na mobile.de widziałem B7 w dobrym stanie z małym przebiegiem i z tym silnikiem ale po akcyzach itp wychodzi 120.000 PLN... troszke dużo.

W B8 dobre podobno sa 2.0 TDi 143 KM... no ale to troszeczke mało jak na tak duży samochód jesli ktoś chce miec jakiś zapas pod pedałem.

Z kolei B8 jest większym samochodem, ale B7 maja jednak lepsze tworzywa we wnętrzach (to mój prywatny osąd wynikający z mojego doświadczenia)

Co do różnic to w B8 masz ukłąd Common Raily, a w B7 masz pompowtryski w ASB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silniki 3.0 TDi sa najbardziej dopracowane - zakładam że mówisz o silniku ASB czyli 3.0 ~232 KM a nie wersja 204 itp.

Jedynymi kłopotami sa klapy kolektora ale i to jest problemem również w wersji w B8 240 KM.

Jeśli masz zamiar jeździć po drogach szubkiego ruchu i autostradach, to definitywnie 3.0 TDi w B7 w wersji po "liftingu".

Mniej ci spali poprostu i nie będziesz męczył tak motorku jak w przypadku 2.0.

Jeden problem jest - znaleźć taki samochód w dobrym stanie z małym przebiegiem i dokumentacją jest baaaaaaaaaardzo trudno.

Na mobile.de widziałem B7 w dobrym stanie z małym przebiegiem i z tym silnikiem ale po akcyzach itp wychodzi 120.000 PLN... troszke dużo.

W B8 dobre podobno sa 2.0 TDi 143 KM... no ale to troszeczke mało jak na tak duży samochód jesli ktoś chce miec jakiś zapas pod pedałem.

Z kolei B8 jest większym samochodem, ale B7 maja jednak lepsze tworzywa we wnętrzach (to mój prywatny osąd wynikający z mojego doświadczenia)

Co do różnic to w B8 masz ukłąd Common Raily, a w B7 masz pompowtryski w ASB.

Dzięki za info poczekam jeszcze na odpowidź Cubra i Patroxa w końcu oni przesiedli się z B7 3.0 na B8 ( dwa motory)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...