Gość mike_a4 Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 No i nie zbyt długo nacieszyłem się A4 B7 BPW 140PS 2007r. Po dwóch miesiącach zapaliła się czerwona kontrolka oleju, komputer zaczął zapisywać błędy i włączył się tryb awaryjny. Ledwo dojechałem do warsztatu i po odkręceniu pokrywy silnika mechanik stwierdził brak oleju. Niezła kaszana. Co mogło być przyczyną awarii pompy??
Madas Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 pewnie gniazdo słynnego imbusika lub sam imbusik
mirefire Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 za mało informacji..... ile przebiegu? - skąd wiesz że to awaria pompy skoro nie ma oleju /. - gdzie olej? - nie było wcześniej pomarańczowej kontrolki oleju informującej o niskim stanie oleju? - czy dymił na biało >jeśli tak to mogła wessać olej padająca turbina.... Z tego co napisałeś wnioskuję iż jechałeś dalej z czerwoną kontrolką na fisie i brakiem oleju lub niesprawnym napędem pompy oleju? >jeśli tak to załatwiłeś silnik na własne życzenie ......
Madas Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 zgadza się jazda z tym czerwonym ostrzeżeniem to duży błąd
Gość mike_a4 Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 przebieg 160 tys, brak cisnienia oleju, jutro bede wiedzial co z silnikiem
kubson Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 kaplica.. ile jechałeś z tą czerwoną kontrolką. ?
pukko Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 pewnie gniazdo słynnego imbusika lub sam imbusik Nie ma powietrza w oponach? To pewnie imbusik!
augustA4 Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 czegoś nie kumam ?? mechanik stwierdził brak oleju tak ? To dlaczego piszesz że brak ciśnienia oleju? To był olej czy nie ??
mirefire Opublikowano 2 Września 2010 Opublikowano 2 Września 2010 No i nie zbyt długo nacieszyłem się A4 B7 BPW 140PS 2007r. Po dwóch miesiącach zapaliła się czerwona kontrolka oleju, komputer zaczął zapisywać błędy i włączył się tryb awaryjny. Ledwo dojechałem do warsztatu i po odkręceniu pokrywy silnika mechanik stwierdził brak oleju. Niezła kaszana. Co mogło być przyczyną awarii pompy?? rozumiem że chodziło mechanikowi o brak śladów oleju pod pokrywą silnika> czyli brak smarowania silnika przy pompo-wtryskach lub całego, a olej prawdopodobnie w misce się znajduje......?czy dobrze rozumuje?>jeśli tak to imbusik lub gniazdo się wytarło... >toby tłumaczyło czemu nie miałeś pomarańczowej kontrolki na fisie o niskim stanie oleju.... P.S. ale i tak tej jazdy z czerwoną kontrolką nie mogę zrozumieć....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się