lukas_ss Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Słuchajcie jestem użytkownikiem A4 w 1.8T 2002 r. ale chcem zadac pytanie zupełnie z innej beczki bo mam problem z autem mojej mamy. A3 1.9TDI silnik ASZ 130 KM . Mianowicie kiedy temperatura zbiliza sie okolo 10 stopni samochod zaczyna fatalnie odpalac jakby mu brakowalo paliwa oczywiscie tylko o poranku. Zmieniony rozrząd - SERWIS ustawil , zmieniony czujnik temperatury wody - oryginal 92 zł , POMPOWTRYSKI- po regenaracji 1280 zł sad auto jak zle paliło tak dalej zle pali sad moze ktos mi cos z naszego forum podpowie bo na forum a3 juz nie maja pomysłów . Prosze o pomoc nadmienie ze sprezanie i swiecie są w jak najlepszym porządku. Nie wiem co to moze byc rozkładam rece. Pozdrawiam
macieek Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Słuchajcie jestem użytkownikiem A4 w 1.8T 2002 r. ale chcem zadac pytanie zupełnie z innej beczki bo mam problem z autem mojej mamy. A3 1.9TDI silnik ASZ 130 KM . Mianowicie kiedy temperatura zbiliza sie okolo 10 stopni samochod zaczyna fatalnie odpalac jakby mu brakowalo paliwa oczywiscie tylko o poranku. Zmieniony rozrząd - SERWIS ustawil , zmieniony czujnik temperatury wody - oryginal 92 zł , POMPOWTRYSKI- po regenaracji 1280 zł sad auto jak zle paliło tak dalej zle pali sad moze ktos mi cos z naszego forum podpowie bo na forum a3 juz nie maja pomysłów . Prosze o pomoc nadmienie ze sprezanie i swiecie są w jak najlepszym porządku. Nie wiem co to moze byc rozkładam rece. Pozdrawiam Kąt synchronizacji do sprawdzenia, ewentualnie akumulator? Zacząłbym od tego...
Dev Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 świece dobre...a czy zasilanie do nich dociera ????
miro_x Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Świece, kąt. u mnie były siadnięte świece. Objawy takie same to +15 jeszcze palił ale puszczał dyma ponizej zaczynał mieć kłopoty koło 0 przestawał zapalać. Wymiana na nowe i jest ok całą zimę zero problemów. Sprawdź wszystko dokładnie.
ALBINEK Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 A czy przypadkiem świece nie zaczynają działać od minusowej temp.
miro_x Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 W sumie to nie wiem. Sprężynka się zaświeca na sekunde zawsze. ALe pewnie jak nie ma temp ujemnej to dużo krócej to trwa. Wydaje mi się że zawsze powinny działać bo niby jak tak ropa ma się zapalić.
pieckinn Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 numer 1 vag-com , bez tego nie obejdzie się, sprawdź błędy na pierwszym miejscu i wstaw je tutaj, tak będzie o wiele szybciej
miro_x Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 W b6 mu spalonych świec nie pokaże ale vag jak najbardziej wskazany
lukas_ss Opublikowano 17 Września 2010 Autor Opublikowano 17 Września 2010 Vag podlaczony bledow brak swiece na bank dobre bo nowe i na bank dochodzi do nich prad i jak ktos wczesniej slusznie wspomnial ze w tych na pompowrtyskach swiece grzeja dopiero od -1 i dalej bo czujnik temperatury jest za to odpiowiedzialny i niestety to co mowicie wszystko zrobiony kat wtrysku ksiązkowo a odpala MASAKRA juz jak bylo u mnie wczroaj +8 to rano sie zesral
fusse Opublikowano 17 Września 2010 Opublikowano 17 Września 2010 moze Ci sie paliwo cofa,albo lapie powietrze? sprawdz węże i filtr paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się