Krzysztof Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 Witam, Furce nic nie dolega a dziś była chwila to zrobiłem kilka podstawowych logów i chciałbym abyście rzucili okiem. Z tego co widzę na podstawie poprzedniego auta to turbo, przepływka, pompki ok. Dodam, że auto ma 280k przebiegu - raczej prawdziwy ; ] Grupy statyczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_21497.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_21499.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_21500.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_21498.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_21501.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_21496.html Grupy dynamiczne: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_21485.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_21487.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_21486.html Grupy BS: Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_21495.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/chicopl_21494.html
k0za Opublikowano 3 Września 2010 Opublikowano 3 Września 2010 1. Rozrząd dawno wymieniany? 2. Turbo trochę zasyfione. W pewnym momencie masz 2500mbar czyli do notlaufa niedużo brakuje.
Krzysztof Opublikowano 4 Września 2010 Autor Opublikowano 4 Września 2010 1. Rozrząd dawno wymieniany? Myślisz pewnie o kącie synchronizacji. Rozrząd wymieniony 12k km temu. Z tego co czytałem powinien być w okolicy 0. W swoim przypadku nie zauważyłem nic złego. Pali na dotyk.
vauxhall95 Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 Ale te logi to niekompletne.Mam watpliwosci co do przeplywki dologuj reszte
k0za Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 1. Rozrząd dawno wymieniany? Myślisz pewnie o kącie synchronizacji. Rozrząd wymieniony 12k km temu. Z tego co czytałem powinien być w okolicy 0. W swoim przypadku nie zauważyłem nic złego. Pali na dotyk. Tak, gdzieś na forum jest fotorelacja jak go doprowadzić do wartości 0. Chociaż Twój mieście się jeszcze w normach.
janjazda Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 tu masz jak ustawić kąt synchronizacji http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0;highlight=k%B1t+synchronizacji
Krzysztof Opublikowano 4 Września 2010 Autor Opublikowano 4 Września 2010 Ale te logi to niekompletne.Mam watpliwosci co do przeplywki dologuj reszte Przepływka była wymieniana kilkanaście tys km temu : ) tu masz jak ustawić kąt synchronizacji http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=74986.0;highlight=k%B1t+synchronizacji Dzięki, czytałem to wczoraj i póki co wstrzymam się z regulacją aż ktoś odpowie konkretnie na ostatni post w tym temacie.. Nic złego się nie dzieje w aucie. Ma kopa strasznego w porównaniu do 1Z mimo, że 1Z latał na 15" a AJM'a mam na 18". Na drodze potrafi zaskoczyć
janjazda Opublikowano 4 Września 2010 Opublikowano 4 Września 2010 ja u siebie przestawiałem ten kąt synchronizacji, miałem tak jak u ciebie w granicach 1.0, ustawiłem ładnie na zero praktycznie, ale żadne różnicy nie odczułem
Krzysztof Opublikowano 4 Września 2010 Autor Opublikowano 4 Września 2010 ja u siebie przestawiałem ten kąt synchronizacji, miałem tak jak u ciebie w granicach 1.0, ustawiłem ładnie na zero praktycznie, ale żadne różnicy nie odczułem Dlatego właśnie nie chcę póki co tego ruszać ; ]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się