Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Centralny zamek, pilot w kluczyku - programowanie


djset

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Posiadam centralny zamek, pilot jest w kluczyku, ale nie działa :( Normalnie zamykanie drzwi kluczykiem działa, ale z pilota nie.

I teraz moje pytanie: Jak lub gdzie moge zaprogramować kluczyk by mi to zadziałało, bo slyszalem, ze tylko sie kluczyk mogł rozprogramować... czy moze byc to spowodowane słabymi bateriami (jest ich sztuk 4) w kluczyku?

Poniżej zamieszczam zdjęcia kluczyka i takiego oczka miedzy drzwiami przednimi i tylnimi...

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj dobrego elektryka lub mechanika który zajmuje się tym . Rodzice mieli ten sam problem w wyniku złej inst radria klczyk często się rozkodowywał . W ASO placili słono za nowe zakodowanie coś ok 170zł tylko nie wiem czy za jeden czy za dwa. Ja znalazłem im mechanika który robi im to za 40 zł. Raczej kluczyk jest rozkodowany podobno jest coś tyakiego że jeżeli używa się bez odp. samochodu to kl. się blokuje ale moze tez być wiele przyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i mam za darmo! haha.

Oto przepis na kodowanie według instrukcji Audi 100, ale pasuje tez do A4:

- Dowolny kluczyk samochodu włożyć w wyłącznik zapłonu i włączyć zapłon

- Dodatkowym kluczykiem zamknąć drzwi kierowcy lub pasażera. Wyjąć kluczyk (celowe jest zamknięcie za pomocą tego kluczyka, którego kod ma zostać zapamiętany)

- Kluczyk, którego kod ma zostać wprowadzony do urządzenia sterującego skierować na czujnik podczerwieni i krótko nacisnąć na przycisk nadawania jeden do czterech razy. W celu wprowadzenia danych do pierwszej komórki nacisnąć przycisk jeden raz, do drógiej - dwa razy itd. Nadawanie kolejnych impulsów nie może odbywać się szybciej niz co jedną sekunde. Każdy impuls jest potwierdzany sygnałem dźwiąkowym alarmu.

- Po przerwie 5 sekund od ostatniego nadania impulsu ponownie nacisnąć na chwile przycisk nadawania. Samochód zostanie odblokowany i przebieg programowania pamięci jest zakończony.

Zakonczenie procesu programowania musi nastąpić w przeciągu 30 sekund od zamknięcia samochodu (punkt 2). W przeciwnym przypadku należy proces powtózyć przez ponowne zamknięcie drzwi kierowcy lub pasażera obok kierowcy.

Uwaga

Opisany proces należy przeprowadzić dla każdego kluczyka. Jeżeli nie wiemy, która komórka pamięci jest wolna ( na przykład przy kluczyku zapasowym), to należy ponownie wprowadzieć do urządzenia sterującego kody wszystkich kluczyków.

i jest za darmo co wazne, a nie tam za tyle kasy jeszcze, ha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

djset,ale to jest do kodowania pilota, a nie IMO wiec nie dziw sie cenie, ktora napisal zdeniu bo w ASO kosztuje zakodowanie IMO 150.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mi chodzilo o zakodowanie pilota wlasnie. tylko ze jeden kluczyk sie koduje, ale drugi jakos nie chce... Jaki blad moge popelniac? a moze to wina slabych baterii w nim...? Ale mimo wszystko kluczyk sie komunikuje, sa sygnaly dzwiekowe alarmu, samochod sie otwiera i... i pozniej juz nie chce sie zamknac ani z zamknietego otworzyc... nie wiem dlaczego.

ps. pikuś, a kiedy bedziesz mial sprawnego VAGa? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam starego kotleta ,ponieważ mam problem podobny. Pilot na podczerwień (sensor w słupku pomiędzy drzwiami) przestał praktycznie działać, jedynie od czasu do czasu jak se coś "przypomni" to mogę np. zamknąć z pilota ale nie otworzyć i odwrotnie. Bateria ok. także bez takich postów. sam central działa piknie, żadnych problemów. mam 2 kluczyk z pilotem ale za chiny niemogę go zakodować. spece proszę o rady!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgrzewam starego kotleta ,ponieważ mam problem podobny. Pilot na podczerwień (sensor w słupku pomiędzy drzwiami) przestał praktycznie działać, jedynie od czasu do czasu jak se coś "przypomni" to mogę np. zamknąć z pilota ale nie otworzyć i odwrotnie. Bateria ok. także bez takich postów. sam central działa piknie, żadnych problemów. mam 2 kluczyk z pilotem ale za chiny niemogę go zakodować. spece proszę o rady!!

Styki? To bym wziął pod uwagę na pierwszy strzał. Drugi - stan przewodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dołacze sie do tematu. Mam taki sam problem co "djset" ale jak prubowałem zaprogramować pilota od alarmu w oryginalnym kluczu tym sposobem co podał to nie było żadnej reakcji ze strony auta. Nie wiem juz jak mam to zrobic zeby muc otwierac i zamykac auto z kluczyka. Może mam czujki rozwalone,ktoś wie jak to sprawdzić? A moze wina lezy po stronie centralnego bo kupiłem interfejs kkl i na VAG-COM 409.1 nie wykrywa mi centralnego zamka ( sterownik nr 35 ) moze sterownik padł?? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc, u mnie tez nie wykrywa centralnego zamka ani modulu konfotru, czyli nie zawsze montuja moduly centralnego (chyba) posiadanie centralego nie zobowiazuje do posiadania modulu no chyba ze sie myle to prosze o sprostowanie :D Pozdrawiam Jocker01

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i vag w tych rocznikach nie ma nic w spólnego z modółem komfortu kroty znajduje sie w pompce centralnego zamka, o module komfortu świadczy np domykanie szyb przy zamykaniu z kluczyka podtrzymujac kluczyk w pozycji zmaknij przez chwile !

to jeden z przykładów

otóz ja borykałem sie chwile z problemem centralnego na podczerwień mój modól jest wyposarzony w modół alarmu z czujkami w srodku samochodu./

po wymianie bateri nic nie reagowało, zabrałem sie za szukanie, pierwsze co zrobiłem to :

wymontowałem pompke z zespolona elektroniaką a jest jej tam troche :)

Chcialem wszytskie luty zaczac poprawiac ale za bardzo pracochlonne to jest, nagrzewalem przez 15 minut caly uklad temp ok 100 stopni dmuchawą !

nastepnie podlaczylem pompke uwaga na kolejnosc polaczen !!

zrobilem autoryzowane zamkniecie ( czyli zamknołem o otwrłem samochód mechanicznie)pojazdu i o dziwo sterowanie zaczeło funkcjonować.

2 kluczyk trzeba bylo juz zaprogramowac czyli na wlaczonym zaplonie kluczykiem ktory chcemy nauczyc zamykami drzwi, otwieramy i strzelamy w czujke np 2x gdyz na pierwszym banku jest nasz kluczyk nr jeden

jesli autoryzacja zamkniecia nie dzila sprobowac tak jak napisalem pt. drugi

za kazdym strzałem odzywa sie syrenka umieszczona w bagażniku. po tym wszytskim sterowanie dziala bez problemu juz dwa tygodnie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim przypadku były jednak słabe baterie,kupcie porządne a nie chiński szajs, teraz mam jakieś niemieckie od zegarmistrza-ładnie podczerwień bije. po niedzieli wrzucę schemat programowania kluczyka z katalogu "autodata"-tylko musze go zeskanować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie bylo tak, pilot centralnego dołożony (nieoryginalny). Najpierw kombinowałem z tą metodą co znalazł djset ale to działa chyba tylko do oryginalnych zestawów. :mysli:

W końcu rozebrałem pilota jeszcze raz i zauważyłem, że po wyjęciu baterii i włożenu jej spowrotem dioda świeci się ciągle, więc nacisnąłm przycisk, dioda zamrugała kilka razy i zgasła. Powtórzyłem procedurę siedząc w aucie z załączonym zapłonem i działa :good: pilot zakodowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam a jak ja mam tylko jeden kluczyk w stacyjce a dwa piloty i jeden nie dziala jak mam to zakodowc mam vaga ae nie laczy mnie z blokiem 21 i zada kod logowania sterownika z ksiaski serwisowej a ja nie mam takiej co mam zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie trochę się pogubiłem w tym wątku.

Chcę dorobić pilot, pilot załącza i wyłącza alarm nieseryjny. W pilocie mam pastylkę immo. Jak zaprogramować teraz tą pastylkę do pamięci autka, żeby silnik nie zgasł?? Jest jakiś prosty sposób??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tej sytuacji najlepiej dorobić kluczyk (nawet bez pastylki immo) który posłuży do zamknięcia drzwi a ten co masz do włączenia zapłonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie radze ponieważ morze to kosztować wizytą u mechanika by kasować błędy jeśli masz imo w kluczyku to musisz do 2 kluczyka zakodować imbi ,ponieważ komputer wychwyci to i będzie czytał ten kluczyk jako błąd i nie zakodujesz kluczyka przekonałem się na własnej skórze życzę powodzenia..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...