Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wymiana prawego, tylnego, dolnego wahacza.


Krzysztof

Rekomendowane odpowiedzi

Ten wahacz polecil mi naprawic gosc na stacji diagnostycznej dzisiaj. W sklepie w ktorym sie orientowalem cenowo wyszlo mi okolo 250 zl za ten wahacz(Febi). Czy to dobra cena? Czytalem, ze Febi nie jest zlym jakosciowo produktem. Czy w 2 osoby da rade wymienic ten wahacz bez specjalistycznych narzedzi?(ojciec kumaty z mechaniki, ja noga ;/). Czy trzeba ustawiac zbieznosc po takim zabiegu? Co ogolnie bedzie potrzebne do wymiany tego oprocz nowego wahacza, kanalu, auta i checi?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sklepie w ktorym sie orientowalem cenowo wyszlo mi okolo 250 zl za ten wahacz(Febi). Czy to dobra cena?

"Banana" można kupić trochę taniej. Na allegro uważaj na podróbki.

Czy trzeba ustawiac zbieznosc po takim zabiegu?

Zamienniki wahaczy są tej samej długości co oryginalne - wniosek nasuwa się sam - nic się nie przesunie i nie trzeba ustawiać zbieżności. Chyba, że będziesz ruszać końcówki drążka kierowniczego...

Co ogolnie bedzie potrzebne do wymiany tego oprocz nowego wahacza, kanalu, auta i checi?

Podnośnik, zestaw kluczy, trochę czasu :wink4:

Powodzenia :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klucze do odkrecenia standardowe,1 sruba plus nakretka ale niewiem jaki num.wszystko znajdziesz w dziale WARSZTAT jak wymienic,samemu nawet dasz rade,febi to dobra firma,a cena uzaleznniona jest od miejsc gdzie kupujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten sklep to intercars, nie allegro. Jeszcze musze kliknac do naszego forumowego handlarza wahaczami :) Czyli z tego co czytam to nie potrzeba cudow przy wymianie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobrze poszukasz to za 250zł lub nawet ciut taniej znajdziesz oryginalny wahacz Lemfordera.

http://moto.allegro.pl/item320793108_wahacz_audi_a4_a6_passat_b5_lemforder_orginal_ss_.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje juz wszystko wiem, tylko pytanie czy ten wahacz z allegro co pokazales to oryginal?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tego to Ci nie zagwarantuję ale sprzedawca chyba jest wmiarę uczciwy gdyż ma 100% pozytywów. Teraz na rynku już ciężko się wyznać co jest oryginał,a co podróbka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy trzeba ustawiac zbieznosc po takim zabiegu?

Zamienniki wahaczy są tej samej długości co oryginalne - wniosek nasuwa się sam - nic się nie przesunie i nie trzeba ustawiać zbieżności. Chyba, że będziesz ruszać końcówki drążka kierowniczego...

Powodzenia :rolleyes:

Kolego tym wachaczem jak sie nie myle ustawia sie kat kola wiec nie takie chop siup. Zbieznosc bedzie dobrze ale kat pochylenia kola sie zmini :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego tym wachaczem jak sie nie myle ustawia sie kat kola wiec nie takie chop siup. Zbieznosc bedzie dobrze ale kat pochylenia kola sie zmini :tongue4:

W arcie zrobionym przez bratpita nie ma nic o koniecznosci ustawiania czegokolwiek... wiec jak to jest z tym katem kola?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy trzeba ustawiac zbieznosc po takim zabiegu?

Zamienniki wahaczy są tej samej długości co oryginalne - wniosek nasuwa się sam - nic się nie przesunie i nie trzeba ustawiać zbieżności. Chyba, że będziesz ruszać końcówki drążka kierowniczego...

Powodzenia :rolleyes:

Kolego tym wachaczem jak sie nie myle ustawia sie kat kola wiec nie takie chop siup. Zbieznosc bedzie dobrze ale kat pochylenia kola sie zmini :tongue4:

Pikuś, nie wiem czy przypadkiem nie odnosisz się do tego, że obok otworu gdzie mocujemy wahacz do nadwozia, znajduje się tam też drugi otwór. Z tego co mi wiadomo służy on tylko i wyłącznie do sprawdzania stanu gumowej tulei wahacza. Może masz na myśli coś innego, ale wydaje mi się, że nie montując nowy, nie ma możliwości przykręcenia go w inny sposób.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiedzcie mi gdzie sie ustawia kat pochylenia w A4 B5??

M@rcus wiem, ze napewno przy przednim wahaczu sa 2 otwory ale nie pamietam przy tylnim.

tam wlasnie jest chyba sruba mimosrodowa, czy jakos tak, ktora to ustawiamy kat kola.

Albo mi sie cos pokickalo i zle gadam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W audi a4 niema ustawiania kąta pochylenia jedynie po wymianie wahaczy można kontrolnie sprawdzić ustawienie zbieżności a po wymianie końcówek kierowniczych obowiązkowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiedzcie mi gdzie sie ustawia kat pochylenia w A4 B5??

M@rcus wiem, ze napewno przy przednim wahaczu sa 2 otwory ale nie pamietam przy tylnim.

tam wlasnie jest chyba sruba mimosrodowa, czy jakos tak, ktora to ustawiamy kat kola.

Albo mi sie cos pokickalo i zle gadam.

Kiedyś walczyłem na forum z ustawieniem kąta pochylenia. Generalnie nie ma takiej możliwości, ale podobno ruszając cały tzw "wózek" można się tym pobawić. Tyle, że nie dla każdego koła osobno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to musialo mi sie cos pokielbasic :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ja jestem w trakcie wymiany tego wahacza i napotkałem pewien problem.

Udało mi sie wyjąć stary wahacz i przykręcić nowy do karoserii ale teraz sworzeń jest zbyt daleko od miejsca montowania go i nie mogę dociągnąć do zwrotnicy żeby umieścić w niej sworzeń.

Autko na podnośniku :) nie wiem co robić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...