kkuba83 0 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 witam mam luzy na wahaczu gornym prawym i sa one wyczuwalne gdy kopie noga w kolo, da sie tak jezdzic jakis czas ?? dodam ze jestem w holandi i drogi sa tu idealnie rowne dzieki za opowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk baton 1 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Da się ale kontroluj dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkuba83 0 Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 a co moze sie stac jezeli sie rozpadnie ten wahacz ?? tylko jeden gorny ma taki luz (gorny przod od posazera) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 a co moze sie stac jezeli sie rozpadnie ten wahacz ?? tylko jeden gorny ma taki luz (gorny przod od posazera) Lepiej nie pytaj i oby nigdy ci się to nie stało,autko może stracić sterowność i nieszczęście gotowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkuba83 0 Opublikowano 18 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 a jakie jest prawdopodobienstwo ze ten wachac sie rozpadnie ?? luzy sa spore, ale podczas jazdy jest ok, tylko jak kopne w kolo to czuc ten luz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 W środku końcówka w tych wahaczach ma plastik jeżeli jest zbyt mocno wypracowana(duży luz) może wyskoczyć przy skręcie kół ,koledze wyskoczyła w czasie przejeżdżania przez tory kolejowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkuba83 0 Opublikowano 19 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 i co sie stalo w aucie kolegi ?? jakies powarzne uszkodzenia ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 20 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2008 W aucie nic się nie stało tylko wymiana wahacza na poboczu a autem prowadzało jak po lodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miron 0 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Ja Ci powiem tak ...masz luz ?? jedz i wymieniaj !! .Mowa o gornych ale na swoim przykladzie (bo wywaliło mi w dolnym sworzen i to na cale szczescie przy 20km/h) powiem NIE CZEKAĆ, . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek31071977 13 Opublikowano 29 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 Ja nie miałem aż tak poważnych luzów ale te upierdliwe pukanie od momentu ruszania tak do 20 km/h .U mnie musi wszystko hulać jak należy i byle usterka mnie wpienia dlatego robię na bierząco. Jak uważasz ale ja bym to już wymieniał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkuba83 0 Opublikowano 29 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2008 gdybym byl w Polsce to bym to zrobil ale w chwili obecnej jestem w holandi a tu w warsztacie wymiana tych dwoch gornych wahaczy z jednej strony to koszt 420€ wiec to duzo a musze jakos jezdzic a za kilka dni sam se wymienie i koszt to bedzie o wiele nizszy pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość puchatek27 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 to prawda,ze wymiana czegokolwiek w aucie,tu,w holandii jest masakrycznie drogie. Ja tydzien temu wrocilem z polski i jestem po wymianie 4 wahaczy gornych,wszystkich tarcz hamulcowych i klockow,przedniej szyby (370zl w polsce,a 420euro w car glass ) ,oleju i filtrow,zrobiona inspekcja,wymieniony plyn we wspomaganiu. Razem wyszlo 1270euro. W holandi kosztowalo by mnie to okolo 2500euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 górne wahacze odpowiadają za tor jazdy. Mnie jak padł pierwszy górny to auto zaczęło ściągać i jazda powyżej 100/h była ryzykowna (ciągłe kontrowanie). Ja bym kupił wahacze i jeśli w holandii robocizna jest droga to przed trasą do polski przeznaczył cały dzień na ich wymianę. Wymiana wahaczy górnych nie jest taka straszna. Jest opis w dziale warsztat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkuba83 0 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 dokladnie chce tak zrobic teraz tylko czekam na paczke z polski z wachaczami i kluczami i beda to robil. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk baton 1 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 To już możesz psikać jakimś zajzajerem śruby szczególnie tą nad kołem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość puchatek27 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 a czy nie trzeba bedzie ruszyc amora,zeby dostac sie do srub od wahaczy???? Potem i tak chyba trzeba bedzie ustawic zbierznosc,wiec wizyta u mechanika cie nie ominie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkuba83 0 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 z tego co wiem to wystarczy lekko opuscic kolumne i wyciagnac srube z gornego wahacza i to wszystko. nie wydaje mi sie zeby trzeba bylo ustawiac zbierznosc na nowo. Ale moze jest tu ktos kto wie to na 100% ???? z gory dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk baton 1 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Mimo że opis jest na forum opisze bo jestem swiezo po wymianie 2 szt. górnych prawa strona . Kolumne trza odkrecic całkiem ale. przed : odkrecamy śrubę z mocowania ( nadkole ) luzujesz srube z kolumny a jak ci sie uda wyjać z poluzowaniem to powodzenia mi koles odkrecał całą i lekko wygioł do siebie wybił śruby u mnie lekko wyszły . ale widziałem na własne oczy przypadek że trza było grzać palnikiem jażmo mocowania te nad kolem :decayed:tak mówie ta śruba moze wyjsć lekko ale ... jak nie wyjdzie to trzeba urzyć palnika do podgrzania ale uważać owinąć rurki i inne pierdoły szmatami zmoczone wodą [br]Dopisany: 03 Czerwiec 2008, 19:36 _________________________________________________zbierznosci sie nie ustawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkuba83 0 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 dzieki, pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sk baton 1 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 No to temat close Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się