Ksiadz 2 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Witam! Jak w temacie. U kolegi, po wymianie tego elementu (wcześniej wymieniony rozrząd), auto zaczęło świrować. Nie odpala za każdym razem (kręci,ale dopiero jak łańcuch jest we właściwym położeniu, wtedy odpala),nie ma mocy. Błąd jaki się pojawia, to: Camshaft position sensor A circuit range performance bank 1 or single sensor. (mniej więcej). Rozrząd na 100% ustawiony było dobrze. Czujniki już zmienione też na trzy inne, ale dalej to samo. Proszę o pomoc, jkieś sugestie, pomysły. Z góry dziękuję i pozdrawiam! Ksiądz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fr0styyy. 10 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Jeżeli przed wymianą było dobrze a dopiero po wymianie samochód stracił moc i źle odpala to wniosek jest imo jeden - rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Jeżeli przed wymianą było dobrze a dopiero po wymianie samochód stracił moc i źle odpala to wniosek jest imo jeden - rozrząd. Przeca napisałem że rozrząd sto procent dobrze. Był jeszcze jakiś błąd przed ale nie pamiętam jaki, wykasowany. Kolega podejrzewa że to napinacz źle funkcjonuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 Rozrząd na pasku może i sto procent dobrze... a wałki na łańcuszku dobrze ustawione? ---------- Post dopisany at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ---------- A może miał nastawnik ze zmiennymi fazami a teraz założył ten tańszy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioteros 20 Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 czy stary nastawnik mial wtyczke i kostke podlaczona? moze w nowej jej nei ma (tzn ze bedize stary typ bez zmiennych faz) albo jest niepodpieta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 z opisu wnioskuję że wałki są źle ustawione czyli albo ktoś dobrze założył pasek a źle łańcuch albo tak jak kolega wyżej pisał nastawnik nie ten co trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Ok. Dziękuje bardzo. Musi być jednak łańcuch, bo nastawnik zmieniany i sprawdzany. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McGiver 5 Opublikowano 27 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2012 Jak to powiedział mój profesorek na warsztatach w technikum: CHŁOPAKI!!!!! W fizyce qrw.... nie ma cudów i zapamiętajcie to sobie do końca życia!!!! Mam szacun dla gościa po dzień dzisiejszy, bo wie co mówił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bawół1 1 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Wg mnie jeśli wymieniany byl tylko napinacz to aby to zrobic wyjmowany był wałek ssący. Został źle ustawiony. Na wałkach są wcięcia , muszą być na ustawione na przeciw znaków na mostkach, a pomiędzy znakami 16 rolek łańcuszka. Mam gdzieś zdj. z manuala , co prawda z 2,8 30 v ale to praktycznie te same głowice. Brak mocy bo wałek ssący nie w tej pozycji i kompresja ucieka. Oby zawory nie spotkały się z tłokami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się