Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 1.8 T - problem z odpalaniem po wymianie napinacza lańcucha wałków rozrządu


Ksiadz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jak w temacie. U kolegi, po wymianie tego elementu (wcześniej wymieniony rozrząd), auto zaczęło świrować.

Nie odpala za każdym razem (kręci,ale dopiero jak łańcuch jest we właściwym położeniu, wtedy odpala),nie ma mocy.

Błąd jaki się pojawia, to:

Camshaft position sensor A circuit range performance bank 1 or single sensor. (mniej więcej).

Rozrząd na 100% ustawiony było dobrze. Czujniki już zmienione też na trzy inne, ale dalej to samo.

Proszę o pomoc, jkieś sugestie, pomysły.

Z góry dziękuję i pozdrawiam! :hi:

Ksiądz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przed wymianą było dobrze a dopiero po wymianie samochód stracił moc i źle odpala to wniosek jest imo jeden - rozrząd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli przed wymianą było dobrze a dopiero po wymianie samochód stracił moc i źle odpala to wniosek jest imo jeden - rozrząd.

Przeca napisałem że rozrząd sto procent dobrze.

Był jeszcze jakiś błąd przed ale nie pamiętam jaki, wykasowany.

Kolega podejrzewa że to napinacz źle funkcjonuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozrząd na pasku może i sto procent dobrze... a wałki na łańcuszku dobrze ustawione?:whistling:

---------- Post dopisany at 22:01 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ----------

A może miał nastawnik ze zmiennymi fazami a teraz założył ten tańszy? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy stary nastawnik mial wtyczke i kostke podlaczona? moze w nowej jej nei ma (tzn ze bedize stary typ bez zmiennych faz) albo jest niepodpieta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z opisu wnioskuję że wałki są źle ustawione czyli albo ktoś dobrze założył pasek a źle łańcuch albo tak jak kolega wyżej pisał nastawnik nie ten co trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dziękuje bardzo.

Musi być jednak łańcuch, bo nastawnik zmieniany i sprawdzany.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to powiedział mój profesorek na warsztatach w technikum: CHŁOPAKI!!!!! W fizyce qrw.... nie ma cudów i zapamiętajcie to sobie do końca życia!!!!

Mam szacun dla gościa po dzień dzisiejszy, bo wie co mówił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie jeśli wymieniany byl tylko napinacz to aby to zrobic wyjmowany był wałek ssący. Został źle ustawiony. Na wałkach są wcięcia , muszą być na ustawione na przeciw znaków na mostkach, a pomiędzy znakami 16 rolek łańcuszka. Mam gdzieś zdj. z manuala , co prawda z 2,8 30 v ale to praktycznie te same głowice.

Brak mocy bo wałek ssący nie w tej pozycji i kompresja ucieka. Oby zawory nie spotkały się z tłokami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...