Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Kolego @turzolmożesz mi proszę przesłać ten Dataset na PW?
  3. CodeR

    Aktualizacja MMI w Audi Q7

    Czy ktoś pokieruje jak zrobić Aktualizacje tego soft mhi2q_er_aug22_p4170 Oprogramowanie 1117
  4. Okey dziekuje
  5. Miska w dół i sprawdzić smok.
  6. Witajcie. Ktoś godny polecenia w przepinowaniu modułu i zakodowanie skrętnych lamp?
  7. Będziesz pewnie musiał wgrać ODISem Dataset ten co miałeś. VCP nie posiada możliwości zapisywania Backup, przynajmniej nie zapisuje zestawu danych. Można nim zapisać tylko Backup EEPROMu sterownika, lub mapę adaptacji. Całkiwite wykodowanie haka wiąże się z brakiem możliwości jego używania, ale to wiesz sam.
  8. Jest na forum obszerny temat poświęcony doposażeniu AA/CP. Musisz poszukać. Wszystko tam znajdziesz.
  9. Powiedz mi te osłony szyn foteli przednich z jakiego modelu dorwałeś?
  10. Sprawdź ile pokazuje program diagnostyczny.
  11. Dzisiaj
  12. Ale wyświetlona jest informacja uzupełni addblue zasięg 1700km
  13. Dopiero teraz odkryłem to forum. Mam wrażenia, że inne polskie fora raczej umarły. Jak jeszcze miałem a7 to pamiętam, że na forum a6klub można było uzyskać dużo pomocy. Q7 jeżdżę od około roku i nie było z nią większych problemów. Raz miałem problem z dachem panoramicznym, pisałem w tym temacie na grupach na fb, ale udało mi się poradzić coś samemu. Teraz wyszło z tym nieszczęsnym hakiem, bo potrzebowałem użyć przyczepki i pomyślałem że uruchomię to. Nie dość że się nie udało to jescze popsułem
  14. Witam, piszę o pomoc ponieważ nikt z kim rozmawiałem nie potrafił mi pomóc chciałem zrobić CarPlay w swoim Audi a4 b9 z 2016 dostałem informację że trzeba wymienić port z charge only na 2x usb zakupiłem zacząłem wymieniać jestem na etapie gdzie rozmontowałem schowek dostałem się do mmi i nie wiem gdzie co podpiąć byłbym wdzięczny za pomoc Pozdrawiam
  15. Pewnie masz pełny zbiornik.
  16. Witam, mam taki problem że podczas dolewania addblue bo wyswietlil mi sie komunikat o konieczności dolania, wylewa się przez zbiornik tak jakby było już full a komunikat jest, gdzie może być problem
  17. Wiem i właśnie dlatego pytałem, bo nagle przychodzisz na forum z dwoma autami z USA z problemami. Wygląda mi to na handlarza.
  18. Że handluje to duże słowo miałem z 5 lat temu a7 2013 i q5 2015 z USA. Teraz mam q7 którym jeżdżę jakiś rok i kupiłem q5 z 2021, które jescze nie jest zarejestrowane. Pomagałeś mi z matrixami w tym q5 w innym temacie. Kupuje, naprawiam, jeżdżę nimi jakiś czas powiedzmy 2 lata i zmieniam na coś innego. Handel kojarzy mi się z zarobkiem, a przy sensownej naprawie i użytkowaniu auta rok czy dwa to ciężko coś na tym zarobić.
  19. Są 2 czujniki spalin przed katalizatorem i na wylocie turbiny, któryś z nich wymieniłeś czy jeszcze następny?
  20. Jakie miałeś wcześniej temperatury? I jak wygląda u ciebie ciśnienie różnicowe spalin? I mnie po 300 kilometrach na zimnym silniku jałowych obrotach wynosi 24 hPa. Miałeś jakiś błąd od tego czujnika?
  21. Witam. Mam problem z moją b6 1.8t BFB,otóż od razu po wymianie oleju zaświeciła się czerwona kontrolka olejowa. Wymieniłem czujnik ciśnienia i poziomu oleju lecz nie pomogło. Postanowiłem zmierzyć ciśnienie oleju manometrem, było poniżej 0,5 bara na wolnych obrotach. Dodam że wcześniej nie było żadnych problemów audi miała moc, a kontrolka zapaliła sie po wymianie oleju. Czy jest możliwe że do oleju mogło być coś dolane jakiś ceramizer ? To była moja pierwsza wymiana oleju od czasu kiedy ją kupiłem. Przed kupnem był zalany świeży olej. Czy może to być już nie wydajna pompa ?
  22. Zrób loga z jazdy przy bucie w podlodze, a nie zdjecia wklejasz.
  23. Handlujesz tymi autami z USA?
  24. Na szybko zmieniłem te bity i faktycznie nie ma już obrazu podpiętej przyczepki, jednak po wrzuceniu wstecznego jest informacja o ograniczeniu pomocy przy parkowaniu (jakoś tak). Pojawia się też komunikat o wyłaczonym systemie awaryjnego hamowania i ograniczeniu w działaniu side assist (piszę to z pamięci nie wiem czegoś nie przekręciłem). Ciągle mam błędy o awarii prawego i lewego kierunku w przyczepie. Potestuję to wieczorem bardziej, ale teraz żona musiała zabrać auto. Obawiam się jednak, że kodowania nie załatwią sprawy. Mój moduł jest na rynek amerykański 4m0907383c i ma tylko 3 wtyczki. Moduły europejskie mają 4 wtyczki (czwarta jest do przycisku do rozkładania haka). Dodatkowo w europie jest chyba 13 pin instalacja, u mnie tylko 7 przewodów dochodzi do gniazda przyczepki. Myślę, że bez przywrócenia oryginalnej parametryzacji sterownika 69 nie rozwiąże problemu, ale niestety jak pisałem nie posiadam pliku .zdc dla sterownika 4m0907383c. Ja wgrałem europejski dataset 4m0907383d. Z tego co wiem, Odisem można zrobic kodowanie online i przywrócić sterownik do ustawień fabrycznych, ale Odisa nie mam. Rozważam ewentualnie zupełne wykodowanie haka i odłączenie modułu. Próbowałem już to zrobić, ale namieszałem i miałem sporo błędów w kilku sterownikach więc przywróciłem oryginalne kodowania i założyłem ten temat. Btw. ktoś wie czy VCP ma opcję backupu dataseta? Ja nie znalazłem nic takiego, a na przyszłość by się przydało, żeby uniknąć sytuacji jak teraz.
  25. Który to wąż niskiego cisnienia w klimatyzacji 1 czy 2
  26. Sprowadzasz te auta z USA i nimi handlujesz? To już drugie auto w ciągu kilku dni z problemami ,o które pytasz ma forum.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...