Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzień dobry, po naprawie głowicy, wymianie rozrządu, wymianie turbo pojawił się problem z przeładowaniem (błąd 16618 - regulacja ciśnienia doładowania przekroczona granica regulacji), auto od ok. 2200 obr./min przyspiesza jakby z lekkim "zachwianiem" (skokowo, a nie z płynną, pełną mocą). Podobno jest to seria - "bez tuningu". Z ważnych informacji auto posiada LPG, kata brak, druga sonda nie jest wyłączona (stąd zapewne wyskakuje 16804 - układ katalizatorów rząd 1 za małą skuteczność). W związku z powyższym i próbą wyeliminowania problemu wymieniony N75 - ale bez zmian. Na tę chwilę jeżdżone, testowane, diagnozowane i logowane tylko na PB (LPG nie używane). Proszę o wyrozumiałość, ale jeszcze nie wiem jak wrzucać logi na forum, więc dołączam je w formie "zrzutów ekranu". Znawcą od czytania logów nie jestem - stąd pytania i prośba o pomoc do Was. Dodam, że podczas przyspieszania (prób drogowych) przy otwartym oknie w granicach ok.2300 obr./min słychać takie lekkie piszczenie / "kwiczenie", ale domyślam się, że to spowodowane jest przekroczeniem prawidłowego ciśnienia doładowania. Po logach, z tego co dostrzegłem i się "wyedukowałem" to widać ewidentne przeładowania ok. 2400 obr. no i to ciśnienie ładowania turbo sporo przekroczone jak na benzynę. Wydaje mi się, że przepływy mas też wyglądają słabo. Ale ciągle się uczę - proszę o Wasze porady - gdzie i od czego zacząć poszukiwania. Nadmienię, że optycznie przeglądałem węże i przewody nie zauważyłem pęknięć, czy przetarć. Prób ciśnieniowych, ani "dymnych" (ze względu na nie posiadanie obecnie do tego narzędzi) nie robiłem. Logi:
  3. Cześć Sorry ale jeśli podpinam się z tematem w nieodpowiednim miejscu ale przeczytane wszystko i nikt nie miał takiego problemu, podobny ale nie to co u Mnie. Mam 3bledy poduszek (poniżej zdjęcie) mechanik mówi że moduł do wymiany lub reset crasxh data, ale coś mi nie pasuje z błędem rezystancji , więc sprawdzone kostki poduszek-wszytko ok- drugi mechanik że reset crasxh nie pomoże, moduł raczej spalony- kupić uzywke ale nie wie czy się da zakodowac... dodatkowo nowy akumulator bo ten jest niedoladowany. Akumulator byl nowy..mam 3 lata ... nie był zakodowany wszysko było ok -do momentu wyjazdu i odpinaniu minusowej klemy któregoś razu wyjazd na 4miesiace,akumulator nie odpiety i padł..ładowany i normalnie na nim jeżdżę z tym że na mmi nieraz było 10%raz 30% czasami 100 ale glownie max 50% Druga sprawa nie mam sygnału zajętości pasa i kierowcy i pasażera ani kontrolki na desce, jeszcze jakiś czas po błędzie airbag ten komunikat był później cisza. Sterownik poduszek mógł się przepalić od akumulatora po wjechaniu w dziurę? pod siedzeniami sprawdzone kostki i jest ok ( mata zajętości siedzen,klamra pasa? ) nie wyświetla żadnego błędu na komp. Gdzie sprawdzić jeszcze dlaczego to nie ma ani sygnału ani kontrolki? Proszę o jakiekolwiek podpowiedzi 🙏
  4. Lewa lampa pin 3 przewód niebiesko czerwony Prawa lampa także pin 3 i także przewód niebiesko czerwony.
  5. Dzień dobry, Kilka tygodni temu pojawił mi się problem z brakiem informacji o otwarciu drzwi kierowcy. Na początku problem występował losowo,później już calkowicie przestało działać. Poczatkowo podejrzewałem mikrostyk w zamku, kupiłem nowy zamek, sytuacja bez zmian. Kolejny podejrzany to wiązka w harmonijce, przewody nie były przerwane, ale dosyć sztywne. Wymieniłem wiązkę wraz z kostką, kable polutowane ok 40cm w drzwiach. Nadal bez zmian. Czy ktoś może podpowiedzieć jaki przewód odpowiada za ta komunikację czy macie jakieś rady gdzie, które miejsca mogą być problematyczne? Inne elementy w drzwiach działają, szyby, podświetlenie, lusterka.
  6. Pozostały czas: 29 dni i 23 godziny

    • Sprzedam
    • Używany

    Lewe tylne drzwi do B7 Avant S-line, kolor LZ9X (określony za pomocą spektrofotometru w mieszalni lakierów). W związku z tym sposobem określenia koloru - wskazany odbiór osobisty. Mogę wysłać paczką ale po odkręceniu ramki, szyby (przyciemniana folią) i podnośnika szyby. Na zdjęciach widać porównanie do mojego LZ9Y. Stan jak na zdjęciach, nie wiem czy sama polerka pomoże, ale powinna. Przy nie wielkiej odległości możemy się dogadać co do dowiezienia. Mogę je rozkompletować jeśli ktoś nie potrzebuje kompletu. W drugim ogłoszeniu przednie, cena ta sama

    300.00 PLN

    - PL

  7. Może masz jakąś nieszczelnosc, która objawia się błędem po dluzszej jezdzie. W tych logach jest wszystko w normie jak na avj.
  8. Pozostały czas: 29 dni i 23 godziny

    • Sprzedam
    • Używany

    Lewe przednie drzwi do B7 Avant, kolor LZ9X (określony za pomocą spektrofotometru w mieszalni lakierów). W związku z tym sposobem określenia koloru - wskazany odbiór osobisty. Mogę wysłać paczką ale po odkręceniu ramki, szyby i podnośnika szyby. Na zdjęciach widać porównanie do mojego LZ9Y. Stan jak na zdjęciach, nie wiem czy sama polerka pomoże. Przy nie wielkiej odległości możemy się dogadać co do dowiezienia. Mogę je rozkompletować jeśli ktoś nie potrzebuje kompletu. Cena 300 z odbiorem osobistym. W drugim ogłoszeniu tylne, cena ta sama

    300.00 PLN

    - PL

  9. Dzisiaj
  10. pralinen

    Elektryk

    Witam,zna ktoś jakiegoś magika w Krakowie co pomoże we włączeniu samopoziomu po zamontowaniu Bileda w a4b7 ? Sam tego nie ogarnę ,pomocy
  11. Trochę słabo podchodzisz do tematu nie mając nawet zwykłej próbówki.
  12. Dobór części, żeby dodać coś do auta potrafi być problematyczny. Tym razem krótkie info o modułach CAN Gateway, które powstało na podstawie zebranych z internetu informacji. Występowanie modułów o konkretnym HW (od lewej najstarsze): Nr HW 8R0907468: 8R0907468 Nr HW 8R0907468A: 8R0907468A, 8R0907468F, 8R0907468L, 8R0907468R, 8R0907468AC Nr HW 8R0907468B: 8R0907468B, 8R0907468G, 8R0907468M, 8R0907468S Nr HW 8R0907468C: 8R0907468C, 8R0907468H, 8R0907468N, 8R0907468T, 8R0907468AE Nr HW 8R0907468D: 8R0907468D, 8R0907468J, 8R0907468P, 8R0907468AA, 8R0907468AF Nr HW 8R0907468E: 8R0907468E, 8R0907468K, , Nr HW 8T0907468D: 8T0907468D -> Nr HW 8T0907468H: 8T0907468H Nr HW 8T0907468E: 8T0907468E -> Nr HW 8T0907468J: 8T0907468J Nr HW 8T0907468F: 8T0907468F -> Nr HW 8T0907468K: 8T0907468K Nr HW 8T0907468H: 8T0907468H, 8T0907468M, 8T0907468R, 8T0907468AB, 8T0907468AF Nr HW 8T0907468J: 8T0907468J, 8T0907468N, 8T0907468S, 8T0907468AC, 8T0907468AG Nr HW 8T0907468K: 8T0907468K, 8T0907468P, 8T0907468T, 8T0907468AD, 8T0907468AH Nr HW 8T0907468L: 8T0907468L, 8T0907468Q, 8T0907468AA, 8T0907468AE, 8T0907468AJ Funkcje obsługiwane przez HW: Nr HW 8R0907468: 0K1 Nr HW 8R0907468A: 8UD, 8UL, 8T0, 7Y0, 8UQ, 8N1, 0K0, 8N6, 8YN, 0K1, 8UM, 8T1, GP2 Nr HW 8R0907468B: 8UD, 8UL, 8T4, 8T0, 8N7, 7Y5, 7Y0, 8UQ, 7Y1, 8N1, 0K0, 8N6, 8YN, K8L, 7Y4, 8UM, 8T1, GP2 Nr HW 8R0907468C: 8DZ, 8T0, 8YF, 8YQ, I6H, 7Y0, 8DP, 8AJ, 8N1, 0K0, 8N6, 0K1, 8UV, 8T1, 8DY Nr HW 8R0907468D: 8DZ, 8T4, 8T0, 8YF, 8N7, 8YQ, 7Y5, I6H, 7Y0, 7Y1, 8DP, 8AJ, 8N1, 0K0, 8N6, 0K1, 7Y4, 8UV, 8T1, 8DY Nr HW 8R0907468E: 0K1 Nr HW 8T0907468H: 8UD, 8UL, 8T0, 8YR, 7Y0, 8UQ, 8N1, 0K0, 8N6, 8YN, K8L, 8UM, 8T1 Nr HW 8T0907468J: 8UD, 8UL, 8T4, 8T0, 8N7, 8YR, 7Y0, 8UQ, 7Y1, 8N1, 7Y3, 0K0, 8N6, 8YN, K8L, 8UM, 7Y2, 8T1 Nr HW 8T0907468K: 8DZ, 8T0, 8YF, 8YQ, 7Y0, 8DP, 8AJ, 8N1, 0K0, 8N6, 8UV, 8T1, 8DY Nr HW 8T0907468L: 8DZ, 8T4, 8T0, 8YF, 8N7, 8YQ, 8YR, 7Y0, 7Y1, 8DP, 8AJ, 8N1, 7Y3, 0K0, 8N6, K8L, 8UV, 7Y2, 8T1, 8DY Opis kodów funkcji: 8DZ - Radio HIGH Japonia 8T4 - Adaptacyjny tempomat 8T0 - Bez tempomatu (CCS) 8YF - Radio 8N7 - Przerywana kontrola wycieraczek z czujnikiem światła/deszczu 8YQ - Radio HIGH 8YR - Radio Symphony dla Japonii 7Y0 - Bez asystenta zmiany pasa ruchu 7Y1 - Asystent zmiany pasa ruchu 8DP - Radio LOW II 8AJ - Radio 8N1 - Przerywana kontrola wycieraczek 7Y3 - Asystent zmiany pasa ruchu plus system utrzymywania pasa ruchu 0K0 - Bez alternatywnego układu napędowego 8N6 - Przerywana kontrola wycieraczek z czujnikiem światła/deszczu K8L - Notchback - długi rozstaw osi 8UV - Radio High-level dla Chin 7Y2 - System utrzymywania pasa ruchu 8T1 - System utrzymywania pasa ruchu (CCS) 8DY - Radio HIGH Ameryka 8UD - Radio Concert 8UL - Radio Chorus 8UQ - Radio Concert dla USA 8YN - Radio Symphony dla USA 8UM - Radio Symphony (ECE) GP2 - Pojazdy ze specjalnymi środkami modernizacji 0K1 - Hybrydowy układ napędowy 7Y5 - Asystent zmiany pasa ruchu plus system utrzymywania pasa ruchu 7Y4 - System utrzymywania pasa ruchu I6H - Radio High dla Tajwanu
  13. Zależy od tego czy MCE jest high czy low.
  14. Witam chce podłączyć kamerkę cofania i chcę puścić sygnał od światła wstecznego a nie mam żadnego miernika i teraz pytanie który przewód odpowiada za wsteczny w tylnej lampie w kombi? Mowa o a4 b6
  15. Krótko mówiąc, potrzebujesz Gateway obsługujący CAN Extended, dodatkowo jeżeli na pokładzie jest MOST, to potrzebujesz jeszcze sterownik obsługujący także MOST.
  16. Sprzedają jakieś kontrolki , podpinasz pod obd i pokazuje kiedy wypala . Ja mam pod apk torque podpięte sygnalizuje alarmem . Czasem uruchamiam vag dpf
  17. Cześć, zostawię to tu. Po raz kolejny przeanalizowałem informacje z różnych stron i wygląda to tak: Na zielono te co podobno obsługują, na czerwono te co nie, a na czarno te co brak info. Podpowiem - patrzcie na nr HW najlepiej. Nr HW 8R0907468: 8R0907468 Nr HW 8R0907468A: 8R0907468A, 8R0907468F, 8R0907468L, 8R0907468R, 8R0907468AC Nr HW 8R0907468B: 8R0907468B, 8R0907468G, 8R0907468M, 8R0907468S Nr HW 8R0907468C: 8R0907468C, 8R0907468H, 8R0907468N, 8R0907468T, 8R0907468AE Nr HW 8R0907468D: 8R0907468D, 8R0907468J, 8R0907468P, 8R0907468AA, 8R0907468AF Nr HW 8R0907468E: 8R0907468E, 8R0907468K, , Nr HW 8T0907468D: 8T0907468D -> Nr HW 8T0907468H: 8T0907468H Nr HW 8T0907468E: 8T0907468E -> Nr HW 8T0907468J: 8T0907468J Nr HW 8T0907468F: 8T0907468F -> Nr HW 8T0907468K: 8T0907468K Nr HW 8T0907468H: 8T0907468H, 8T0907468M, 8T0907468R, 8T0907468AB, 8T0907468AF Nr HW 8T0907468J: 8T0907468J, 8T0907468N, 8T0907468S, 8T0907468AC, 8T0907468AG Nr HW 8T0907468K: 8T0907468K, 8T0907468P, 8T0907468T, 8T0907468AD, 8T0907468AH Nr HW 8T0907468L: 8T0907468L, 8T0907468Q, 8T0907468AA, 8T0907468AE, 8T0907468AJ Reszta informacji o funkcjach modułu CAN Gateway tutaj:
  18. To jest moja kolekcja a tego purfluxa mam założonego. Mogę pozmieniać stronami, ale pogoda raczej mi dzisiaj nie pozwoli.
  19. Po ponad 6 latach żegnam się z A6 C7 Competition z wielkim żalem ale przyszedł czas z racji wieku zacząć spełniać motoryzacyjne marzenia z forum się nie żegnam gdyż pozostaje jeszcze A4 B8 żony, auto sprzedane w DE w PL było wszystkim za drogie choć wystawiłem je w sumie bardzo niskiej cenie uwzględniając akcyzę
  20. Witam. Również podmieniam fotele z USA na EU. Podeślesz podpowiedź jak ogarnąć temat. Będę mega wdzięczny. Klamrę pasa przekładam, a z resztą poczekam na Twój opis 🤪 Z góry dzięki
  21. Nie czeka się na objawy. Jazda na długą metę z zapełnionym DPF szkodzi silnikowi i osprzętowi (turbina). Stwierdzenie, które kursuje po internecie "jeździć dopóki nic się nie dzieje" jest błędne. Czym dłużej będziesz jeździł, tym bardziej stopień zapełnienia DPF urośnie do momentu, w którym nie będzie się dało go już wyczyścić. Zapchasz DPF na amen i wtedy tylko wymiana. DPF należy oddać do firmy zajmującej się profesjonalnie czyszczeniem DPF.
  22. Obie strony pin 16 masa, pin 8 zasilanie.
  23. Fajnie wygląda na tych felgach ale na tamtych byl mega sztos.
  24. Cześć dzięki za odpowiedź, przebieg mam 294 tys. Silnik CGLC , jeśli to ma znaczenie to EGR mam off bo miałem z nim problemy i mechanik zalecił wyprogramowanie EGR. A możesz powiedzieć jakie będą objawy ze muszę coś robić DPF bo póki co auto normalnie jeździ. Czy pranie DPF by pomogło? Dzięki i pozdrawiam
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...