Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Dzisiaj
  3. Panie za tyle to ja myślałem swoją wystawić 😀
  4. Błąd w sterowniku 15 Airbag jest skutkiem wykodowania haka. NWD: 0x661 Anhaenger_01 Timeout Sterownik Airbag oczekuje wiadomości ze sterownika haka i czas oczekiwania został przekroczony (Anhänger=przyczepa). Wrzuć mapę adaptacji sterownika 15 Airbag. Trzeba będzie tam zmienić jedną adaptację.
  5. Dopiero teraz miałem czas zrobić skan. Mam dwa błędy, ten związany z wyświetlaczem był od zawsze, wyświetlacz mam ciągle wysunięty, ale to mi nie przeszkadza. Tego w sterowniku od airbag jednak nie kojarze i nie wiem skąd jest. Na desce nic nie świeci, wszystko działa. Także raz jeszcze bardzo dziękuję Ci @Muskel1 za pomoc, masz ogromną wiedzę w temacie tych aut Skan załączony. Log-Q7-trail_disabled.txt
  6. Od tego rozpoczynamy diagnozowanie.
  7. Weź Denso, pamiętaj o wymianie osuszacza i dyszy rozprężnej.
  8. Witam, chciałbym się poradzić w sprawie wydechu. Otóż czy to normalne że przy powyżej +/- 3/4k obrotów mam taki średnio przyjemny metaliczny dźwięk. Mam dp, oraz przelot z klapami w końcowym. Przeszkadza mi bardzo ten dźwięk i chciałbym uzyskać bardziej basowy. Pozdro liczę na wartościowe rady
  9. AUDI_HIGH_EU_EXT_2025-06-13.zip.txtPunkty POI z 13.06.2025. Usuń na końcu rozszerzenie txt i rozpakuj.
  10. Cześć. Czy układ wydechowy w A4 B9 2.0 TFSI 190 km jest taki sam jak w 2.0 TFSI Quattro 252KM?
  11. Witam. Panowie mam pytanie, jak dopisać Vin w radiu RNS-E? W menu inżynieryjnym zmieniam sobie eq i za każdym razem muszę przestawiać znowu. Podobno dopisanie Vin'u sprawi, że nie będzie tego problemu. Mam VCDS, ale jakoś nie mogę znaleźć tej opcji. Pomoże ktoś?
  12. Ok dziękuję
  13. Błędy napięcia to 99% sterownik.
  14. Witam jestem tu nowy i proszę o wyrozumiałość. Posiadam audi a4 b9 kod silnika deuc. Byłem w trasie do Niemiec auto normalnie jechało bez problemów. Trasa jak to trasa lało deszczem niesamowicie. Po dojechaniu do celu auto zostawiłem na noc.W poniedziałek normalnie bez problemu pojechałem do pracy i wróciłem zero błędów. Wtorek rano odpalam samochód przejechałem może 200 m i wywaliło checka a następnie usterkę z adblue oraz odliczanie 1000km. Przeczytałem cały temat na tym forum i byłem pewny że to sterownik dostał po trasie. Dzisiaj byłem u mechanika i powiedział mi że to nie sterownik ponieważ pokazuje dane ile jest adblue itd.Mechanik obstawia że albo kuna albo padł wtryskiwacz. Nie mam możliwości zrobić pełnego scana posiadam tylko zdj błędów. Muskel1 doradzisz coś?
  15. Witam chciałem zapytać czy ktoś miał podobną przypadłość z klimatyzacją. Mianowicie chodzi o to że przy temperaturach zewnętrznych poniżej 22 stopnie chodzi dobrze, chłodzi, wentylatory się załączają a gdy tylko temperatura zewnętrzna osiąga powyżej 22 stopni to wentylatory chodzą ale klima nie chłodzi, leci ciepłe powietrze z nawiewu i mam wrażenie jakby słabiej dmucha na tych samych biegach. 2 lata temu były wymieniane chłodnice i dobijana klimatyzacja, wymieniany był również czujnik temperatury, więc raczej nieszczelność bym wykluczył. Dziś zauważyłem również wracając z nocnej zmiany gdzie temperatura była około 19 stopni na zewnątrz, że bez włączonej klimy sam nadmuch na przykład na 3 biegu dmucha mocniej niż w cieplejszy dzień przy 25 stopniach również bez klimy. Ma ktoś pomysł czy to może być ten sam czujnik który padł czy jakiś inny problem? Czy bez komputera się nie obędzie? Auto to Audi A4 B8 z 2011 2.0 TDI.
  16. Autorze postu , jest szansa na odświeżenie zdjęć ?
  17. Podrzucam w załączniku Log-WAUENAF44HN018584-150273km.txt adpmap-5F-8W0-035-880-J_WAUENAF44HN018584-20250619-1807.CSV
  18. Auto na sprzedaż Otomoto Dla forumowiczów rabat.
  19. Zgadzam się, jednakże na niektórych utworach nie daje rady stąd to spostrzeżenie.
  20. S5, która jeździłem, miała B&O i moim zdaniem system ten jest bardzo dobry. Miałem już w B8 i teraz w B9 B&O i przyznam, że w w B10 jest postęp w porównaniu do poprzednich generacji.
  21. Dziękuję. Moje spostrzeżenia poniżej. Ekran oraz wnętrze : Jakość wykonania wnętrza wg mnie bardzo dobra pomijając piano. Ekrany bardzo jasne osłonięte zostały folią matową. Siedzenia bardzo dobrze dopasowane, możliwości podgrzewania oraz masażu i dodatkowo w opcjach można znaleźć ustawienia wzmocnienia efektu dla kierowcy, ale i dla pasażera. Podgrzewanie i chłodzenie może być wzmocnione. Istnieje możliwość zwężenia boczków. Bardzo dużo funkcji oraz ustawień, które trzeba jednak poszukać. Ekran pasażera dobrze widoczny. A decydując się na internet darmowy od Plusa dochodzi możliwość korzystania z aplikacji oraz dodatkowych tapet i kolorystyki dla ekranu głównego, a w niektórych przypadkach też dla bocznego ekranu. Nagłośnienie na wysokim poziomie jednak nie najwyższym. Wgrany jest płatny pakiet rewitalizacji dźwięku oraz większej ilości basu. Prowadzenie : Tryb balanced działa dobrze i jest wystarczający, gdy silnik jest już nagrzany to bardzo szybko się załącza elektryczny i jadąc powoli można na nim jechać nawet 50 km / h. Przy szybkim starcie z miejsca silnik elektryczny bardzo wspomaga ruszanie. Z automatu jest włączone trzymanie się skrajnych krawędzi. Trzymanie się środka drogi włączane albo ręcznie z manetki albo automatycznie z aktywnym tempomatem. Aktywny tempomat działa bardzo dobrze. Przy włączonej rekuperacji przed każdym hamowaniem włącza się elektryczny silnik - nie dotyczy trybu dynamicznego. Zaś tryb dynamiczny daje prawdziwy obraz bycia S. Z minusów : Każdorazowe otwieranie się bagażnika na myjni, trzeba wyłączyć opcję otwieranie bagażnika za pomocą nogi. Piano na środkowej konsoli. Słabe trybu masażu. IMG_2809.mov IMG_2808.mov IMG_2802.mov
  22. W końcu coś zrobiłem do przodu😀 po 1.5 roku skończyłem montować bose wraz z centralnym głośnikiem na podszybiu i wygłuszeniem wszystkich drzwi. Różnica kolosalna na + gdyż wcześniej miałem tylko głośniki z przodu + dołożenie czujnika alkoholu by w niedługim czasie zrobić Flex fuel na ori sterowniku. Dołożyłem także pakiet oświetlenia drzwi czyli lampka biała i czerwona oraz klamki lecz z tym muszę coś zrobić bo słabo to ambiente świeci. I zmieniłem w końcu nakładkę przycisku ryglowania drzwi którą kupiłem w Chinach za 20 ziko i pasuje p&p Ogólnie chciałem oddać w tym roku złomka na malowanie ale zbyt dużo do roboty jest w środku, a mianowicie ; fotele z b8.5 w alkantarze + podgrzewane d*py i sterowanie elektryczne Czarna podsufitka alkantara + Boczki + deska zmiana radia na jakieś markowe pod bose i tutaj liczę na waszą pomoc. Nie chcę chińczyka ino no pioneera a car play. Zrobić podświetlenie ambiente przy lampkach w podsufitce + pakiet oświetlenia nóg
  23. Ile osób, tyle koncepcji na auto. Grill od S4 ma dodatkowe pionowe ożebrowania i są powiększone w stosunku do poziomych. Najlepiej szukać całych lusterek od Ski, bardzo często mają fotochrom i składanie. Jeżeli masz fotele z pamięcią to wersja z 14 pin zapamiętuje również ustawienie lusterek i prawe szkło opuszcza się po wbiciu wstecznego. Fotele mam z s4 B8 pełna elektryka bez pamięci Nie jestem pewny jakie mam swoje lusterka, czyli ile pinów. Wydaje mi się, że pięć. I chyba wolałbym zmienić sam plastik i z głowy 😜
  24. Jak w bardzo wielu CGLC.
  25. Gratulacje! Bardzo fajna S5. Wrzuć kilka zdjęć wnętrza, opisz coś więcej. Miesiąc temu jeździłem S5 i bardzo mi się to auto podobało. Pomimo krytyki o jakości wykonania, którą można przeczytać na różnych forach, uważam, że auto jest udane i wcale nie miałem takiego odczucia.
  26. Wrzuć scan z auta, oraz mapę adaptacji sterownika 5F może coś tam znajdziemy.
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...