Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Z ostatniej godziny
  2. Witam. Ostatnio wpadło dużo części do mojego A4 B6 Avant 1.8t AVJ ośka, takie jak zestaw sztywnego koła z sprzęgłem VALEO, nowy wysprzęglik SACHS, do tego wymiana oleju w skrzyni na RAVENOL TSG 75w90 i po tym wszystkim jakby było wszystko ok ale po tygodniu jak jechałem po mega dziurawej drodze słyszałem non stop stuki z przodu na obu kołach, później doszedł także stuk przy ściąganiu nogi ze sprzęgła ale tylko na odpalonym silniku jeśli jest zgaszony to stuku przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła nie słychać jest także stuk przy ruszaniu czy zmianie biegów w końcu ściągnąłem koło i jest jakby "luz" i stuk jak się kręci półosią (przeguby wszystkie są ok to nie one hałasują i wszystko jest dobrze poskręcane) a luz jest jakby za samą flanszą łączącą półoś ze skrzynią biegów mogę zrobić lekki obrót ręką trzymając za półoś i wtedy od położenia do położenia jest ten stuk który także słychać na tych dziurach czy przy ruszaniu itd... w załączniku dodaje filmik z tym dźwiękiem. ma ktoś jakiś pomysł ?? ktoś miał taką przypadłość ?? do ogarnięcia czy tylko wymiana całej skrzyni ?? A może to skutki wymiany dwumasu na sztywne koło i tak to właśnie jest ?? bo wcześniej nie miałem tego problemu... pozdrawiam 20240408_182643.mp4
  3. Podłączasz vcds, robisz pełny auto scan, zapisujesz wynik do pliku txt i wrzucasz ten plik do posta.
  4. Różnica ciśnień odnosi sie do wskazań czujnika różnicy ciśnień, mających związek z poprawnym funkcjonowaniem i pracą DPF. Na zdjęciu masz wartości 0 hPa, co wskazuje na to, że silnik nie pracował w momencie wykonania screenu.
  5. Tylko oryginał. Do tego auta wymagany jest HEX-V2 lub HEX-NET Strona firmy ADAKO - oprogramowanie diagnostyczne VCDS® WWW.VAG-COM.PL
  6. Dzięki za odpowiedź, Chciałbym doprecyzować - chodzi o brak różnicy ciśnień to odnośnie zdjęć z wartościami wtrysków, czy to odnosi się do DPFa?
  7. Tak jak w temacie, robi ktoś na forum modyfikacje softa, że by w mmi 3g high mieć wygląd i niektóre funkcje z mmi 3g plus? Np działa muzyka przez bt. Zmienia się wygląd menu na ten z mmi 3g plus Widziałem na zagranicznych forach taka modyfikacje.
  8. Brak najważniejszych wartości na zdjęciach, a mianowicie odczytu różnicy ciśnień na pracującym na wolnych obrotach silniku, oraz przy 2500 rpm na biegu jałowym. Nadmiar oleju jest skutkiem częstych cyklów regeneracji dpf. Jeżeli jeździsz krótkie odcinki dpf nie może dokończyć procedury regeneracji i zaczyna ją co chwila od nowa.
  9. Nie polecam i nie propaguję klonów. Jeżeli już to tylko oryginał. Poza tym umieszczanie linków do klonów jest na tym forum (słusznie) zabronione.
  10. Dzisiaj
  11. Nie kupuj tego gó...na lepiej kup uzywke w dobrym stanie. Szukaj z anglika.
  12. Siemka, Zwracam się do Was z takim problemem. Otóż bardzo często mam podwyższone obroty ~dochodzące pod 1000 obr./min. co mogłoby mi sugerować wypalanie się DPF. Obecnie mam na liczniku trochę ponad 350 tyś km. Równo przy 300 tyś km był czyszczony mechanicznie filtr DPF. Mam sczytane wartości od DPF, i chciałbym Was się zapytać o granice zapchania DPF, w jakiej kondycji jest ten DPF, bo przejechanie zaledwie 50 tyś km by sprawiło że DPF ponownie do czyszczenia?( z czego 40 tyś km zrobione było w trasie). Mam też wartości wtrysków - czy ktoś mógłby zobaczyć jak one się przedstawiają? Pytałem się dwóch mechaników, to oni odpowiedzieli że nie znają jakie wartości są OK do wtrysków. A jeszcze niedawno miałem komunikat od cyfrowej miarki żeby obniżyć poziom oleju (obniżyłem, wylałem ok 1,5litra oleju) - kupiłem bagnet, na którym jest ok. w połowie miarki.- i nie jest tożsame z wartością która pokazywana jest na wyświetlaczu - co domniemam, że czujnik też może być wadliwy, ale na pewno nie o 1,5l oleju bo tyle realnie zlałem i bagnet po tym był w połowie zapełniony. Pytanie skąd najprawdopodobniej dolewka paliwa do oleju. Wie ktoś jaka jest minimalna i maksymalna wartość mm poziomu oleju? - bo mogę jeszcze mieć dodatkową opcję na sprawdzenie ilości oleju. tylko potrzebuje znać granice. Silnik CAGC Dziękuję
  13. Witaj, dopiero teraz przeczytałem twoją odpowiedź, finalnie okazało się, że koronka w tyle była uszkodzona dlatego były takie cyrki. Wymiana piasty rozwiązała problem.
  14. Cześć. Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Mam do wymiany sprzęgło. Ponoć najlepiej jest wsadzić od wersji CGLC. Ja mam CAGC. Czy wszystko pasuje P&P czy trzeba coś przerabiać? W planach jest też chip na jakieś 150 koni. Z góry dziękuję za odpowiedzi
  15. U sąsiada zawsze trawa bardziej zielona 😉 Ryju nie ma co zazdrościć 🤘a heble raczej pójdą do następnego auta...
  16. Bez pełnego auto-scanu nie powiem Ci co może być przyczyną błędów. OBD11 na domowe potrzeby wystarczy, ale pamiętaj o tym, że musisz kupić co rok licencję, więc to OBD11 nie jest jednorazowym wydatkiem na kupno urządzenia.
  17. Panowie, Możecie mi sprawdzić który nr czujnika pasuje do mojego samochodu? Czujnik prędkości obrotów ABS tylne prawe koło. 8E0927807G czy 8E0927807E Moj vin to WAUZZZ8E95A125370
  18. Jeszcze jedno pytanie, czy ta kamera w szybie ma ochronę komponentu? Czy podmianka i kalibracja
  19. Kupię: Kierownica A4 B6 multifunkcyjna Zobacz ogłoszenie Kupię kompletną kierownicę do A4 B6 (interesuje mnie tylko od B6) Użytkownik Alduric Data 05/07/24 Cena 1.00 PLN Kategoria A4 B6/B7  
  20. Pozostały czas: 29 dni i 21 godzin

    • Kupię
    • Używany

    Kupię kompletną kierownicę do A4 B6 (interesuje mnie tylko od B6)

    1.00 PLN

  21. Dzięki za odpowiedź, sprawa się wyjaśniła. Kierownica poszła na zwrot. Szukam wersji dedykowanej do B6.
  22. Jak jeszcze miałem u siebie zamontowaną kierownicę multifunkcyjną to poszczególne części miały następujące numery: poduszka 8P0880201M wiązka 8E0971589S taśma/zwijak 8E0953541D przełącznik zespolony 8E0953549N
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...