Skocz do zawartości

soul87

Pasjonat
  • Postów

    1658
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O soul87

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CJCA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

8502 wyświetleń profilu

Osiągnięcia soul87

62

Reputacja

  1. 1.8t w Lublinie to zapraszam do siebie
  2. pieprzy glupoty, setki aut ma zalozone nowe termostaty z logo audi z aso i problem dalej wystepuje ...
  3. BO wyjechales z cieplego garazu lub zaraz po wymianie elementu , auto bylo grzane zeby odpowietrzyc yklad lub cokolwiek innego. To nie jest elektrownia jadrowa i nikt nie uwierzy ze motor zlapal 90 stopni w 3km przy 2 stopniach na plusie na dworze.
  4. Pozamiatał ?? Gdzie . Ja uważam że nie wniósł nic nowego co zostało tu dawno temu powiedziane ....
  5. Tak. Oczywiście pisałem już rok temu tutaj o tym
  6. Zadne z tych dwoch nie jest bezpieczne.
  7. Modyfikacja softu w ECU . Zmiana sposobu sterowania pompka obiegowa chłodniczki spalin
  8. Uwaga zdradzam tajemnice ktora zaprezentuje wam EKG EKG bedzie mowic o dokladnie tej samej modyfikacji softu ktora proponowalem ja pare stron wczesniej lub w innym temacie, juz nie pamietam Ja już to rozgryzłem rok a nawet połtora roku temu
  9. Napinaczy sa dwa rodzaje, ze zmienna faza i bez . Nie ma zadnych innych podtypów. Każdy nadaje się do każddego 1.8t. Tylko poprostu po zmianie z takiego ze zmiennymi fazami na tkai bez zmiennych faz nalezy to wykodować w sofcie silnika (ECU)
  10. Przeróbkę mogę wykonać wysyłkowo, wystarczy wyslać mi sterownik dzisiaj przy temperaturze na zewnątrz -1.5 stopnia. Jazda po mieście z obrotami 1400-1800 uzyskałem 90stopni po przebiegu 8.5km . Nie wykonalne na "fabrycznych" nastawach. Mimo nowych termostatów z ASO.
  11. 2. Chlodniczka EGR nie bierze zadnego udziału w temacie dodatkowego chlodzenia silnika latem. Poza tym, moja modyfikacja nie jest zero jedynkowa. Pompka EGR powraca do pracy na 100% PWM gdy temperatura plynu chlodniczego w CHŁODNICY przewyzsza pewna zadana wartosc. Wiec moja modyfikacja działa tak jakby tylko w zimie i tylko wtedy gdy silnik sie rozgrzewa. Potem parametry wracaja do fabrycznych. P.S > ja wymieniałem chłodniczke na nowa i nei zauwazylem zeby to przeyspieszalo rozgrzewanie motoru ... P.S 2 > Przyszly mrozy, ostatni przejazd mojego 2.0 tdi ktory stal w mrozach przez noc pod chmurka zaowocował rozgrzaniem do 90 stopni na liczniku po 7km delikatnej jazdy (temp otoczenia -1 - 0 stopni)
  12. Mappack do winolsa to nie jest taka prosta sprawa, kazdy numer sterownika ma inne adresy map.
  13. soul87

    wsady do ECU

    Napisz priv, moze pomoge
×
×
  • Dodaj nową pozycję...