Skocz do zawartości

Ranking

  1. Blaw

    Blaw

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      55


  2. yogi28

    yogi28

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      17


  3. arxon2

    arxon2

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      14


  4. kuba84

    kuba84

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      850


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/28/17 uwzględniając wszystkie działy

  1. WITAM WSZYSTKICH (po małej przerwie) Po kilkunastu latach owocnej współpracy przyszedł czas na zmiany, na jeszcze lepsze warunki handlowe, dodatkowe rabaty dla stałych wieloletnich odbiorców, elastyczne formy płatności oraz bardzo poszerzony asortyment. Podjęliśmy między innymi współpracę z dużą zagraniczną firmą posiadającą zregenerowane turbosprężarki wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Firma ta zaopatruje głównie wymagający rynek niemiecki, co świadczy o wykonaniu i dobrych parametrach turbin nie odbiegających oryginałom. Przykładowe ceny zaczynają się od 900 PLN do najbardziej niegdyś popularnego silnika 1,9 TDI AWX, AVF czy 1100 zł stosowanej jako zwiększenie mocy znanej turbiny od silnika BRD, (ceny oczywiście po zwrocie starej sprężarki) To tylko przykłady, oferta jest bardzo bogata w asortyment i naprawdę przystępna cenowo- pytajcie w pw lub mailowo Poza tym posiadamy w ofercie części zamienne wielu renomowanych firm takich jak ATE, BERU, BOSCH, DELPHI, SKF, INA, GATES, CONTI, LEMFORDER, EBC, FEBI, TEXTAR, TRW , SNR ,ZIMMERMANN, KNECHT, MANN, NGK, ERLING, CASTROL, MOTUL, MILLERS, VALVOLINE, SACHS, KAYABA i wiele innych(nie sposób wszystkich wymienić, bo jest tego sporo). Zamówienia realizujemy za pośrednictwem firm kurierskich za pobraniem lub po wpłacie na konto. Istnieje też możliwość nadania coraz bardziej popularnym InPostem. Lokalnie odbiór osobisty lub w wielu punktach największych hurtowni motoryzacyjnych, z którymi ściśle współpracujemy. Naszym motto jest wysoka jakość obsługi i zadowolenie klienta, liczymy na cenne uwagi z Waszej strony przez co możemy jeszcze bardziej poprawić poziom naszych usług. Jeśli znajdziecie lepszą ofertę proszę informujcie nas o tym, postaramy się przygotować korzystniejszą!!!! Zapytania proszę wysyłać na pw lub mail [email protected] W miarę możliwości postaramy się szybko odpowiadać na Wasze pytania i służyć pomocą kiedy to tylko możliwe. Jeszcze raz wszystkich zapraszam i mam nadzieję, że współpraca będzie owocna. Pozdrawiam P.S Pilne tematy proszę dzwonić, nr tel. 530-657-170 lub 602-198-232
    1 punkt
  2. Witam z racji że w mojej a4 b7 1.9 BKE zaczął dogorywac jeden wtrysk uznałem to za powód do wymiany wszystkich na jakieś lepsze dzięki którym bede mógł nieco podnieść moc samochodu. Niestety nie wiem co kupić żeby się nadawało dlatego zwracam sie do fachowców o pomoc w doborze wtryskow i turbo do mojego silnika oraz polecenie tunera ze Śląska który to zawirusuje (chodZi mi o części bez zbędnych przeróbek aby poradził sobie z wymianą mechanik ) chciałbym osiągnąć okolo 170 km z góry dzięki za pomoc
    1 punkt
  3. kolega bartez80 robił zamienniki DPF'a musiałbyś do niego uderzyć
    1 punkt
  4. Tak się składa że miałem alt przez trzy lata, jeździłem i użytkowałem ten silnik. Miałem dosyć tego silnika i zrobiłem swapa na bexa. Nie zdajecie sobie sprawy jak jest różnica w użytkowaniu pomiędzy alt a bex. Alt to najgorszy silnik w benzynowy w jakie audi zrobiło. Mam trochę pojęcia na ten temat, ale widzę że nie warto nic doradzić bo tu są sami najmądrzejsi... Sprzedałem cały silnik za 1400 zł i jestem szczęsliwy że że już nie muszę tym jeździć. Alt brało olej i będzie brać. To jest taki silnik. Nawet jak się zrobi remont to przez jakiś krótki czas będzie dobrze a pózniej wszystko wróci do "normy" Szkoda jest wydawania kasy na alt .Jeździć i lać olej albo jak ktoś ma dosyć to zmienić auto lub silnik.Alt to nie tylko olej ale i brak mocy i przyśpieszenia,głośna praca ciągle pękająca membrana w kierownicy powietrza.
    1 punkt
  5. Mam zadnie jedynie o ASO (serwis i sprzedaż) bo mam wielu znajomych z branży i sam walczyłem z VW i psa. Nikt z nich nie zwraca uwagi na dokumentacje i często nawet nie wie co sprzedaje więc wymaganie czegokolwiek więcej niż minimum to walka z wiatrakami. Serwis (lider VW) twierdzi że nie ma TDI na łańcuchu (już wiemy że w 2.0 łańcuszka nie wymieniają), o akcjach serwisowych nie słyszeli ale jak się po vinie sprawdzi na niemieckiej stronie to nagle "zapraszają". Po serwisie w ASO i 4 tyś km miska olejowa totalnie pusta, nikt nie był w stanie powiedzieć czy olej był wymieniany i na jaki. Pod maską etykietka od elfa, wpisany castrol, na fakturze olej ze wszystkimi normami VW "no name" .Serwis nie wiedział jaki olej powinien być ani gdzie znaleźć taką informacje. Instrukcję wertował dobre 15 minut. Mam za mocno przebudowany soft by myśleć o aktualizacji. Trzeba dorwać numer TPI i poszukać dokumentacji. Aktualizowałem sam w 1,4 TSI 2012 rok, soft był drastycznie inny, zupełnie inaczej napisany. Zmiany które zauważyłem to inne dopalanie katalizatora i rozruch.
    1 punkt
  6. a jeśli na kierownicy są te przyciski od telefonu to znaczy że może mieć moduł bluetooch bo jak w radiu ustawie na telefon to pisze funkcja niedostepna
    1 punkt
  7. Kilka rzeczy było do zrobienia przez ten czas Ale bez większych problemów:) Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  8. Regulacja wzdłużna – Regulacja wzdłużna następuje poprzez poluzowanie śrub zawiasu, patrz strzałka -A- od słupka -A- przy zawiasie drzwi u góry lub/i na dole i przesunięcie drzwi -2- (nadwymiarowe otwory w zawiasie lub w słupku -A-) – Moment dokręcenia 32 Nm – Zawias drzwi -1-. – Słupek -A--3- – Drzwi -2- Regulacja względem środka samochodu Wskazówka Na zawiasach drzwi na górze i na dole jest zamontowana śruba pasowana od strony drzwi. * Dlatego w przypadku naprawy z reguły nie jest konieczna regulacja. * Jeżeli regulacja jednak będzie konieczna, można wymienić śrubę pasowaną na śrubę o tej samej wielkości, długości i wytrzymałości, jak zaproponowano w katalogu części. – Regulacja względem środka samochodu następuje poprzez poluzowanie śrub zawiasu, patrz strzałka -B - przy zawiasie drzwi u góry lub/i na dole i przesunięcie drzwi (otwory podłużne w zawiasie) – Moment dokręcenia 32 Nm Wskazówka W tylnym obszarze drzwi regulację przeprowadza się za pomocą klina zamykającego (w kierunku środka pojazdu). Rysunek przedstawia dolny zawias drzwi. Regulacja za pomocą klina zamykającego – Poluzować śruby -2-. – Do regulacji poziomej zastosować oznaczenia, patrz strzałki -a- lub patrz strzałki -c-. – Przesuwać klin zamykający -1-, aż drzwi będą ustawione równo z konturem nadwozia. Wskazówka Regulacja może być wykonana tylko w kierunku środka pojazdu, a nie na wysokość. – Do regulacji wysokości zastosować oznaczenia, patrz strzałki -b- lub patrz strzałki -d-. – Klin zamykający przy poprawnym ustawieniu musi trafiać w środek zamka drzwi. – Dokręcić śruby momentem 25 Nm. Wymiary szczelin – Wymiar A = 3,5 mm ±*0.5mm. (miedzy przednimi drzwiami z przednim błotnikiem) – Wymiar B = 4,5 mm ±*0.5mm. (miedzy przednimi a tylnymi drzwiami)
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...