Wszystko masz ok, wypalanie jest różne, zależy jak się jeździ (trasa, czy na miejscu) u mnie jak był dpf (wykastrowałem cegłę) ty wypalał się tak co 300 km ale jak na trasie to co 600 km. ( U mnie trasa to 500 km. . .100 km to na miejscu )
Chodzi właśnie o te naklejki.
Co do historii auta na stronach, to jedynie może dawać do myślenia, że pierwszym właścicielem była firma.
Zazwyczaj o historii auta z wypożyczalni oprócz naklejek świadczy wpis w ks. serwisowej. Dokładnie nie pamiętam co tam jest zapisane, ale jest na 100%
Ma identyczną sytuacje, auto po programie, podczas przyspieszania 1900-2000 tyś obrotów coś buczy, a deska rozdzielcza wpada w rezonans, podczas ruszania na samym sprzęgle, półsprzęgle czuć tarcie, chrobotanie. Gdy auto jest na luzie i przygazuje do tych 1900-2000 obrotów również czuć wibracje i buczenie. Obstawiam, że to dwumas
w tej chwili ja jestem na tym etapie. mam tak samo. prawdopodobnie z tego co juz tu mi pomógł Robert to mam uszkodzoną mate oparcia fotela kierowcy. szukam samej maty ale lipa a nie moge znaleźć ogłoszenia goscia od ktorego kupiłem siedzisko z matą - rozebrał fotel na części... dodam ze jak odłączy sie kostke od oparcia to bez zmian grzeje tak samo - tak jak u ciebie - 1 aby aby a na 2,3,4,5,6 wali na maxa na chwile sie wyłaczy i ponownie ukrop w zad.
Po pierwsze napisalem ze wiem co jest zepsute i nie pytalem o przyczyne (chociaż do turbo nie zagladalismy) poprosilem jedynie o podzielenie sie doswiadczeniami w tego typu usterkach,