Skocz do zawartości

Ranking

  1. kamil-vag

    kamil-vag

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      5816


  2. iamthekacper

    iamthekacper

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      13


  3. BEKACZU

    BEKACZU

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      188


  4. mlody020

    mlody020

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      206


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 10/23/17 w Odpowiedzi

  1. W tym wątku możecie wyrażać opinie na temat letnich opon jakie użytkujecie lub polecacie
    1 punkt
  2. Taki mamy złoty medal hehe, co ten @Hugo wymyśli na tym forum Dzięki wszystkim za plusiki ! ! !
    1 punkt
  3. No to samo łożysko. Będę już cały komplet zmieniał to dam znać co tam u mnie jeszcze oprócz tego łożyska.
    1 punkt
  4. Tu masz: https://a4-klub.pl/topic/386856-b6-avfawx-numery-oe-turbiny/
    1 punkt
  5. Też szukam i z tego co tu mi napisali, tylko z tego modelu.
    1 punkt
  6. Tak, powinien wynosić zero na zapłonie. Miałem to samo i wymieniłem czujnik różnicy ciśnień na zamiennik boscha. Pozdrawiam
    1 punkt
  7. Wszystko masz ok, wypalanie jest różne, zależy jak się jeździ (trasa, czy na miejscu) u mnie jak był dpf (wykastrowałem cegłę) ty wypalał się tak co 300 km ale jak na trasie to co 600 km. ( U mnie trasa to 500 km. . .100 km to na miejscu )
    1 punkt
  8. Chodzi właśnie o te naklejki. Co do historii auta na stronach, to jedynie może dawać do myślenia, że pierwszym właścicielem była firma. Zazwyczaj o historii auta z wypożyczalni oprócz naklejek świadczy wpis w ks. serwisowej. Dokładnie nie pamiętam co tam jest zapisane, ale jest na 100%
    1 punkt
  9. Ma identyczną sytuacje, auto po programie, podczas przyspieszania 1900-2000 tyś obrotów coś buczy, a deska rozdzielcza wpada w rezonans, podczas ruszania na samym sprzęgle, półsprzęgle czuć tarcie, chrobotanie. Gdy auto jest na luzie i przygazuje do tych 1900-2000 obrotów również czuć wibracje i buczenie. Obstawiam, że to dwumas
    1 punkt
  10. w tej chwili ja jestem na tym etapie. mam tak samo. prawdopodobnie z tego co juz tu mi pomógł Robert to mam uszkodzoną mate oparcia fotela kierowcy. szukam samej maty ale lipa a nie moge znaleźć ogłoszenia goscia od ktorego kupiłem siedzisko z matą - rozebrał fotel na części... dodam ze jak odłączy sie kostke od oparcia to bez zmian grzeje tak samo - tak jak u ciebie - 1 aby aby a na 2,3,4,5,6 wali na maxa na chwile sie wyłaczy i ponownie ukrop w zad.
    1 punkt
  11. Po pierwsze napisalem ze wiem co jest zepsute i nie pytalem o przyczyne (chociaż do turbo nie zagladalismy) poprosilem jedynie o podzielenie sie doswiadczeniami w tego typu usterkach,
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...