musisz patrzeć na numer pompy i rocznik bo w b7 były dwa rodzje pompy abs. Ja sobie sprawdziłem w, którym przedziale jest moja pompa z óśki i wiem że potrzebuję tą nowszą. znaczy mam bo była razem z częściami przy przekładce, ale jeszcze jej nie wymieniłem ..
Low Saps. Ja bym nie brał jak nie masz DPF. W silnikach PD, popiół w olejach opowiada za smarowanie. Nie ma sensu lać oleju low saps do silnika PD jeżeli można wlać mid saps. Kiedyś robili też full saps i ten najbardziej dbał o pedeki ale chyba już takich nie ma bo DPF i inne eko wynalazki.
Te korekty w grupie 32 odczytaj jak przejezdzisz kilkadziesiąt km bez kasowania błędów. Masz vaga to zrób logi dynamiczne na pb i dodatkowo 2+33 na lpg i się dowiesz w jakim stanie masz auto.
Co do ledów nie zauważyłem jak narazie takich objawów ale polecali je na grupie to wziąłem [emoji6] tarcze zimmermann sport wpadną a co do tyłu jeszcze rozmyślam najbardziek to bym chciał 330mm na zacisku t5 ale jak nie będzie mi się chciało w to bawić wpadnie 288 chyba że wyrwe z eski 300mm także jeszcze nwm [emoji41] narazie przód na gotowo musze zrobić [emoji3] Dzięki i pozdro [emoji3] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
witam , dolacze do tematu , rozerwal mi sie lacznik miedzy 9 a 13 na tych wezach i teraz mam tam nieszczelnosc dodatkowo na 9 jest spora szczelina , ogolnie nie sadzi olejem praktycznie , pytanie czy szkodzi to w jakis sposob dla silnika ze te weze sa nieszczelne oprocz zabrudzenia oparami oleju na zewnatrz?