Skocz do zawartości

Ranking

  1. instruktor83

    instruktor83

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      110


  2. swiru_2005

    swiru_2005

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      46


  3. wrclaguna

    wrclaguna

    Moderator


    • Punkty

      1

    • Postów

      18697


  4. .Pablo.

    .Pablo.

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      1778


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/25/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. Zestaw jest ten sam. Wysłane z OP3T
    1 punkt
  2. Ja za namową kolegi z forum kupiłem bass polska 100l 230v i powiem że mega zadowolony jestem. Mam go ok pół roku. U mnie służy w garażu przy wymianie kół pneumatem, wymiany zawieszeń, pompowanie kół, coś przedmuchac itd. Szybko dobija, rzeczywista ilość powietrza na wyjściu to 420l/min. W zasadzie nie ma się do czego przyczepić. Weź tylko pod uwagę że kupno kompresora to dopiero 2/3 wydatków potrzebujesz potem zespół przygotowania powietrza, węże pistolet itd więc ładna sumka się robi.
    1 punkt
  3. ja się nie śmiałem
    1 punkt
  4. O ile dobrze pamiętam to 42 z tym że z przodu jest dystans 6mm bo dotykalo do zwrotnicy, tyłu jest 20mm Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
    1 punkt
  5. o jakie konkretnie auto chodzi a4 b8 ? wydaje mi się ze pobór mocy rzędu 2,2W jest za mały na szybkie rozladowanie akumulatora sztrzelam 80Ah 80Ah : 0,17 ``` 470godz - wiek i zmeczenie aku 350godz test akumulatora moze robiles ?
    1 punkt
  6. Są różne strategie też maiłem zwykłe RNS-E dopóki nie zaczął padać laser. Więc kupiłem Leda ( udało się taniej niż zwykłe RNS-E). I wszystko śmiga jak należy . Także trzeba też brać pod uwagę opcję, że padnie laser, bo radyjka są coraz starsze, koszt lasera podbija cenę zwykłego do ledowego. Ledy na tą chwilę są w większości przypadków mniej wyeksploatowne od zwykłej RNS-E.
    1 punkt
  7. No wlasnie zastanawiam sie czy jest sens dolozyc te 500zl do ledowego, planuje kupic zwyklego do 1500zl, i nie jestem przekonany by dolozyc i miec ledowego, A tak przy okazji czy ledowe wychodzily wogole w a4 b7? Czy to są np.z seata exeo?
    1 punkt
  8. Musisz sprawdzic jaki miales ORI AUDI POMOCNE TEMATY : B8 A4 Battery Replacement - Coding WWW.AUDIZINE.COM Hey everyone, I just replaced my battery, but I'm having trouble coding the 19-CAN module for the new one. The coding wants a 11 digit part number and a 10 digit serial number. What appears to be the s/n... Battery Replacement - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM Tu masz mała podpowiedz w kodowaniu : 51Ah - 8K0915105J / 000915105BB / 000915105DC 60Ah - 4F0915105 / 8K0915105G / 000915105DD 61Ah - 8K0915105H / 000915105AD / 000915105DE 70Ah - 4F0915105A / 8K0915105C / 000915105DF 72Ah - 8K0915105B / 000915105AF / 000915105DG 80Ah - 4F0915105B / 8K0915105D / 000915105AG / 4FD915105 / 8KD915105 / 000915105DH 95Ah - 4F0915105C / 8K0915105E / 000915105AH / 000915105DK 110Ah - 4F0915105D / 8K0915105F / 000915105AK / 8KD915105A / 000915105DL 68Ah - (AGM ) 7L0915105 / 000915105CC 75Ah - (AGM ) 3D0915105H / 000915105CD 92Ah - (AGM ) 4F0915105E / 000915105CE 105Ah - (AGM ) 4L0915105 / 000915105CF 115Ah - 4H0915105 / 000915105DM Adres sterownika Gateway 19 : Ta procedura dotyczy wymiany akumulatora w pojazdach korzystających z modułu sterującego zarządzania akumulatorem, który jest podrzędnym/podsystemem bramki CAN. Adres 19: CAN Gateway (J533) Etykiety: 8T0-907-468.clb Nr części SW: 8T0 907 468 Q HW: 8T0 907 468 L Składnik: GW-BEM 5CAN-M H10 0095 Podsystem 1 — nr części SW: 8K0 915 181 B HW: 8K0 915 181 B Składnik: J367-BDM H04 0150 Długa adaptacja Instalacja nowej baterii wymaga użycia funkcji [Długa adaptacja-0A] w module sterującym 19-CAN-Gateway. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby wprowadzić numer części, dostawcę i numer seryjny jako jedną długą nową wartość. [Select] [19 - CAN-Gateway] [Long Adaptation-0A] Channel 004 [Read] VCDS wypełni instrukcje w formie wyskakującego dymka z formatowaniem. Na przykład: Format: NNNNNNNNNNNN XXX ZZZZZZZZZZ N = numer części akumulatora (11 cyfr) X = Dostawca baterii (3 cyfry) Z = Numer seryjny akumulatora (10 cyfr) Zdecydowanie zaleca się zapisanie oryginalnej wartości. Wpisz szczegóły nowej baterii w polu Nowa wartość. Uwaga, nowa wartość musi składać się łącznie z 26 (alfanumerycznych) znaków łącznie ze spacjami! [Test] [Save] [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] Jeżeli wartość została zaakceptowana przez kontroler, nowe kodowanie baterii jest zakończone.
    1 punkt
  9. wylaczym byl w cholere od razu. na szczescie CAPA tego nie ma.
    1 punkt
  10. w b5 dawalo rade ale w b7 piekarnikiem raczej nic nie zdzialasz ja bralem opalarke nozyk i skrobanka ---------- Post dopisany at 09:57 ---------- Poprzedni post napisany at 09:54 ---------- http://a4-klub.pl/stylizacja-tuning-optyczny-19/all-b6-rozklejenie-lamp-przednich-malowanie-srodkow-113723/ tu masz watek ale do b6
    1 punkt
  11. a czy trzeba to wymieniać od razu? czy stanie się coś jak jescze wytrzymam miesiąc?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...