Skocz do zawartości

Ranking

  1. fixu

    fixu

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      133


  2. panduzeka

    panduzeka

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      27


  3. Willy_Will

    Willy_Will

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      1

    • Postów

      7


  4. golden87

    golden87

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      210


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 09/28/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. W pierwszej kolejności podłącz VAGa, sprawdzisz jakie masz błędy. Stawiam na któryś z czujników temperatury (jeden jest centralnie w kanale w desce, a jeden trochę niżej w pionowym kanale w okolicach centralki climatronic).
    1 punkt
  2. No cóż Dobry ten tuner, bo tu na widziałem takich magików, co do serii sporo brakowało a oni i tak chipsy robili ? Miejmy nadzieje ze po takim dużym serwisie będzie ładny wynik i przyjemność z jazdy
    1 punkt
  3. Dodaj, że po rozgrzaniu motoru Żadne specyfiki nie pomogą, kto raz rozebrał turbo, wie ile tam jest syfu, który ciężko mechanicznie ruszyć a co dopiero chemia... A najlepiej jeszcze to wszystko wypiaskować/wyszkiełkować i po tym zabiegu jak Mati napisał - dawać w piz*eczkę hehe
    1 punkt
  4. W związku z przepaleniem sie jednego z zarnikow wpadl nowy komplet zarnikow D1S Osram 4300k. Widac ze moje stare zarniki byly juz zmeczone, bo roznica w świetle jest bardzo wyrazna.
    1 punkt
  5. Potwierdzam, ostatnio zrobiłem trasę nad morze (około 1500km) i kontrolka check engine się uspokoiła (wcześniej świeciła się co około 50km). Dodatkowo samochód zrobił się bardziej dynamiczny.
    1 punkt
  6. Poradnik będzie na temat poliftowego lustra ale mniej więcej wszystko jest takie samo Co będzie potrzebne (Demontaż Lustra z auta) Bit Spline M10 zestaw śrubokrętów krzyżakowych Do przekładki trójkącika : 2x klucz 10 płaski (z grzechotka mile widziane ) Śruba M6 minimum 120 mm długość Może być także szpilka (bez łba) nakrętki m6 minimum 4 szt podkładka mała podkładka duża Złączka taka jak na zdjęciu koszt jakieś 3złote do odnalezienia w OBI albo Castoramie ostry nóż do tapet (do rezania tulejki ) Zestaw wkrętaków wszelakiej maści (torxy krzyżaki płaskie )[do rozkręcania lusterek (obudów elementów lusterek)] zaczynamy Zacząć trzeba jak każdy wie od zdjęcia boczka drzwi i po wyciągnięciu malej czarnej gąbki przy skaraju szyby za lustrem ukaże nam się wtyczka taka jak na zdjęciu potrzebny jest jakiś płaski mały wkrętak żeby powypinać piny z kostki (Można wyjąć całe lustro i wypiąć kostkę dopiero w domu) Zrobić zdjęcie lub zapisać układ pinów przed wypinaniem ich z kostki Gdy już wypniemy bierzemy bita spline M10 samego lub z nasadka pod grzechotkę 1/2 cala/imbusa lub torxa i wykręcamy lustro trzymamy lustro przy wykręcaniu zabieramy do domu... Rozbiórka lustra rozkręcamy lusterko na części pierwsze czyli wszelakie śrubki i odkładamy na bok Jeżeli mamy UK szkło w idealnym stanie należy je delikatnie wypiąć z uchwytu [pierw przechylić je w jedną stronę do środka by wystawało poza obrys obudowy i ciągniemy je do siebie z wyczuciem zaczepy powinny same puścić ] Ze szkłem Eu należy tak samo postępować ostrożnie (nie szarpać na chama ) postępujemy tak z obydwoma lustrami maja być to gołe stelaże wyciągamy wiązki bo będą przeszkadzać (dlatego pisałem o wypięciu pinów) UWAGA nie szarpać czarnego plastikowego trójkąta (Lubi PĘKAĆ) mamy lustra rozłożone wiec bierzemy złączkę i szerszą średnicę zaczynamy ucinać tak 1/3 średnicy musi być wycięta Jak już to zrobimy to przypatrzcie się na lusterkach w którą stronę jest taka mała blaszka która wstrzymuje sprężynę z pierścieniem ) wycięta strona złączki mamy ustawić się tak żeby wysunąć ta blaszkę najlepiej to blaszkę odsunąć od tulejki jakim płaskim śrubokrętem w stronę do krawędzi pierścienia bierzemy Śrubę i mała podkładkę i wsuwamy od dołu lustra poprzez ta tulejkę co wiązka szła z drugiej strony nakładamy tulejkę dużą podkładkę i mała podkładkę i to wszystko zakręcamy nakrętką M6 Ma to wyglądać mniej więcej tak jak już to złapiemy wkładamy klucz 10 pod spod blokujemy obrót śruby a z góry drugim kluczem skręcamy całość sprężyna ma być prawie na maxa ściśnięta. Tulejka robi za prasę wiec dużo siły nie trzeba tylko trzeba się trochę nakręcić gdy zobaczymy szczelinę między pierścieniem a ta blaszka wypychamy ja z tam tąd teraz wszystko odkręcamy a dzięki długiej śrubie unikniemy efektu wystrzału sprężyny bo złączka ja po prostu zablokuje z drugim lustrem robimy to samo przekładamy trójkąciki EU do UK stelaża (dużego lustra ) plastik z EU może zostać razem z Eu trójkątem ściskamy ponownie sprężynę z pierścieniem wsuwamy blaszkę i zdejmujemy naszą rezaną ręczną prasę/imadło wciskamy wiązkę w tulejkę skręcamy lustro (wszystkie śrubki muszą być przykręcone z powrotem) co daje nam zmiana trójkąta ? szkło lustra nie odstaje od obudowy a co za tym idzie nawet jak siedzimy przy samej kierze nadal lustro jest tak samo schowane w obudowę jak od strony kierowcy GOTOWE LUSTRO zakładamy spowrotem do auta UWAGA BĘDZIE cieżko z włożeniem lusterka jak ktos ma listwy chrom wokół szyb ale da sie to włożyc zakrecamy srube spline M10 pożądnie ale z wyczuciem składamy całość i GOTOWE Małe Lustro Duże Lustro
    1 punkt
  7. To ja dodam jeszcze że w przedlifcie MY2010 z czerwonym fisem też mam te same zakładki.
    1 punkt
  8. jak wymieniałem aku to troche liści było, powyciągałem je i tyle ale w sumie nie wszystkie. Mówisz że to to może być przyczyną ? Ale niby którędy by się dostawało aż do tego miejsca tylko gdzie się nogi trzyma ? Bo ostatnio też wyciągałem schowek bo ciągnołem kabel do bagażnika i nie widziałem tam żeby było mokro coś. Więc którędy by leciało, jakimś kanałem czy jak ?
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...