Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 05/26/19 w Odpowiedzi
-
1 punkt
-
Hej Eibach Sportline założony, bardzo fajne sprężyny pod względem trakcji i komfortu Jutro zbieżność ale dziś rolki już na pokładzie więc, pstryk, pstryk Wiadomo nie mowy o wielkich spasach, naciagach itp miało być sportowo, kulturalnie i z klasą Następne plany to wyrzucenie tego cholernego haka z tyłu, wrzucenie nowej dokładki S-line na dwa kominy i nowe podwójne końcówki 2x70mm Pozdr1 punkt
-
Parametry ok ale to nie oznacza ze pompowtrysk ok. Miałem tak ze parametry ok a pompowtryski bez wydajności i złom.1 punkt
-
Prawda, z tym że ja bym raczej uważał z Tar & Glue bo po naniesieniu go na plastiki zostaje biały nalot który bardzo ciężko usunąć albo jest to nawet permanentne. Najłatwiej będzie Ci uniknąć tego po przez zachowanie maksymalnej ostrożności i nie aplikowanie chemii na samochód. Tzn, piana, 2 wiadra wraz z dokładnym szczelinowaniem, oszuszenie karoserii i wtedy bierzesz T&G aplikujesz na czystą i sucha mikrofibre i przecierasz po lakierze, dolne partie auta, chyba, że to mega szczczur to lecisz po całości, dopsikaj potem na padzika z mikrofibry albo słoneczko deirona i aplikujesz bez chlapania, dajesz kilka minut i bardzo obficie płuczesz. Jak po deironie zacznie być lakier mega taki biały, przyschnięty, z osadem, nie ma strachu czasem tak sie dzieje. Potem jeżeli jet potrzeba to glinkuj jeżeli nie to 2 wiadra i cleaner albo ipa. Ja ostatnie wypsikałem deironem "czyste" audi a4 b7 w kolorze białym to zrobiło się różowe ?1 punkt
-
1 punkt
-
Może i tak się zrobi, że kupię 2 x RTS - do Polo właśnie kupowałem całą zawiechę z RTS-a... Ale myślę też, czy nie wrzucić w te banany poliuretanów... koszt ok 100 zł za 1 tuleję i chyba spokój na lata... ewentualnie podmiana samych tulei jak się sworznie posypią... Co do SKV, od początku trafiłem na jakiś ujowy zestaw. Łączniki stabilizatora - gumy w rękach można by wyciągnąć takie luźne... Prawy banan - po kilku km wyleciała guma z tueli, przysłany nowy poprawiony. I mam wrażenie, że na tych poprawionych są po prostu inne tuleje i już, miększe... do tego te wylatujące wkładki tłumiące. Na razie mam wrzuconą tą hybrydę z wahacza SKV i tuleją z ORI mojego starego wahacza, która po ~ 300k km jest lepsza niż ta ich nówka... To samo z łącznikami, założyłem z powrotem ori bo o wiele lepsze są niż te ich nowe... Z drugiej strony ostatnio trochę mało czasu, bo zaczynam grzebanie z moim nowym domkiem. Robimy sami z tatą, systemem gospodarczym Także trochę zakwasów już złapałem, do tego woda, piasek i ona... moja ukochana betoniarka ^^ Także 2 tyg urlopu na wypoczynku i relaksie ? Może za kilka lat, będę miał jakiś porządny kawałek warsztatu i będę mógł przyjąć forumowych kolegów czy to na diagnozę, czy na małe mody hehe1 punkt
-
1 punkt
-
Witam. Odebrałem dzisiaj autko od lakierników. Było wymieniane: maska, zderzak, błotnik, nadkole, lampa. Wracając do domu czułem brak mocy w aucie. Podpiąłem na szybko vcds-a i masa błędów. Po wykasowaniu błędów z silnika samochód po odpaleniu zachowuje się tak: Błędy przed wykasowaniem: Silnik: Saturday,20,May,2017,17:47:17:33490 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.3.0 (x64) Data version: 20140905 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06F-907-115-AXX.lbl Control Module Part Number: 8E0 910 115 M HW: 8E0 907 115 D Component and/or Version: 2.0l R4/4V TFSI 0060 Software Coding: 0104010A02070120 Work Shop Code: WSC 05140 444 83910 VCID: 2B5371F78A87E2461EF-807E 6 Faults Found: 005668 - MIL Request Signal Active (Check TCM for errors too!) P1624 - 008 - Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 2 Reset counter: 255 Mileage: 72571 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 924 /min Load: 44.3 % Speed: 0.0 km/h Temperature: 48.0°C Temperature: 39.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.335 V 004759 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 72573 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2514 /min Load: 100.0 % Speed: 42.0 km/h Temperature: 71.0°C Temperature: 29.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.716 V 000665 - Boost Pressure Regulation P0299 - 002 - Control Range Not Reached - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 11100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 72573 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2551 /min Load: 73.7 % Speed: 48.0 km/h Temperature: 71.0°C Temperature: 30.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.589 V 004688 - Fuel Level too Low P1250 - 008 - Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 72573 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2537 /min Load: 72.1 % Speed: 51.0 km/h Temperature: 71.0°C Temperature: 30.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.589 V 000257 - Mass Air Flow Sensor (G70) P0101 - 008 - Implausible Signal - Intermittent - MIL ON Freeze Frame: Fault Status: 10101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 34 Reset counter: 255 Mileage: 72576 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1966 /min Load: 9.4 % Speed: 83.0 km/h Temperature: 81.0°C Temperature: 36.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.462 V 008577 - Performance Malfunction in Cooling System P2181 - 008 - Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Reset counter: 255 Mileage: 72583 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1545 /min Load: 53.7 % Speed: 76.0 km/h Temperature: 75.0°C Temperature: 32.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 13.462 V Readiness: 0010 0101 Skrzynia: Saturday,20,May,2017,17:48:39:33490 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.3.0 (x64) Data version: 20140905 Address 02: Auto Trans Labels: 01J-927-156.lbl Control Module Part Number: 8E3 910 155 C HW: 01J 927 156 HT Component and/or Version: V30 01J 2.0TFSI USA 0010 Software Coding: 0000001 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 28598EFB9B71C95EF3D-807D 1 Faults Found: 18265 - Load Signal P1857 - 000 - Error Message from ECU - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 19 Reset counter: 255 Time Indication: 0 Date: 2064.00.00 Time: 00:00:00 Freeze Frame: RPM: 1856 /min RPM: 630 /min (no units): 30.0 Torque: -18.0 Nm Temperature: 67.0°C T.B. Angle: 0.0° Bin. Bits: 1010 0 1 Abs: Saturday,20,May,2017,17:50:46:33490 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.3.0 (x64) Data version: 20140905 Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-910-517.clb Control Module Part Number: 8E0 910 517 D HW: 8E0 614 517 AK Component and/or Version: ESP8 front H05 0120 Software Coding: 0004525 Work Shop Code: WSC 06335 000 00000 VCID: 28598EFB9B71C95EF3D-807D 1 Faults Found: 18265 - Load Signal P1857 - 000 - Error Message from ECU - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 13 Reset counter: 40 Time Indication: 0 Freeze Frame: Hex Value: 0x4AC0 Hex Value: 0x4006 Hex Value: 0x0028 Hex Value: 0x01A6 Hex Value: 0x0000 Zegary: Saturday,20,May,2017,17:54:46:33490 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.3.0 (x64) Data version: 20140905 Address 17: Instruments Labels: 8E0-920-9xx-8EC.lbl Control Module Part Number: 8E0 920 951 G HW: 8E0 920 951 G Component and/or Version: KOMBI+WFS 4 H12 0110 Software Coding: 0020161 Work Shop Code: WSC 05140 060 00000 VCID: 2E5578E3BA95976E391-5072 3 Faults Found: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent 01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 004 - No Signal/Communication 01304 - Radio 004 - No Signal/Communication Ma ktoś jakiś pomysł na szybko? Potrzebuję auta na jutro a serwis zamknięty :/1 punkt
-
Cześć, przeczytaj cały wątek i dowiesz się wszystkiego. - moduł od kufatec założony ma kolega hohe (on tam jeszcze lekko go podkręcił) ps. najtaniej wyjdzie kupić używany głośnik na alledrogo lub zagadaj na pw do marcina-s4 + moduły ori zamówić w ASO (lub na ebayu szukaj) + (opcjonalnie) kupić dodatkowy moduł z kufatec lub maxhaust - głośniki pasują od każdego modelu audi, różnica jest natomiast taka, że "duże" audi (a6,a7, sq5) mają większą średnicę rury wydechowej i końcówka wydechu jest również większa.1 punkt
-
z centralnym nie jest aż tak strasznie, ja się zmieściłem w kwocie ok 550 , fmic , pare kolanek , opaski, oczywiście robocizna samemu, no jeśli oddasz komuś to fakt za robote też pociągnie po kieszeni1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00