Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 11/14/20 uwzględniając wszystkie działy
-
Trochę trzeba odgrzać kotleta, aktualnie po wiekszym serwisie w warsztacie, raczej profilaktyka przepatrzenie zawieszenia i ogólnie wszystkiego ale nie bylo sie do czego przyczepić, zmiana olejów i filtrów jedynie na tym sie skończyła wizyta w warsztacie. Ogólnie auto wystawione na sprzedaż bo w wiekszosci stoi w garażu ale jak nie pójdzie w dobre ręce to na przyszły rok możliwe ze poobszywam kierownice i jakieś dodatki itp . Fota dla odświeżenia tematu na szybko , reszte wrzuce na czasie3 punkty
-
Kolejny mały modzik, który cieszy. Gałka razem z mieszkiem po 225k nalotu nie prezentowała się już za fajnie, a do tego złuszczający się element gałki potrafił przeciąć skórę, więc nadszedł czas na wymianę. PRZED: PO: Jeżeli ktoś planuje taki modzik: jest on banalny, a najtrudniejsza rzecz do zrobienia to zdjęcie zacisku ze starej gałki, który de facto trzeba traktować jak jednorazowy i zaopatrzyć się w ASO w nowy (numer: 10255501), koszt 6,72 PLN. absolutnie nie ma potrzeby wyciągania panelu klimatyzacji i konsoli środkowej jak pokazują na wszystkich filmikach na yt. Wystarczy plastikowy wyimak i mieszek bez problemu wyskakuje z ramki.1 punkt
-
1 punkt
-
Klosze z alie: Dla Audi A4 B7 2006 2007 2008 światło przednie klosz lampy reflektor maska reflektory Shell abażur pokrywa szklana soczewka|Muszla| - AliExpress PL.ALIEXPRESS.COM Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.com Spasowanie bardzo dobre, z minusów to w sumie jeden na ten moment. Te 3 otwory na śruby co się łyżwę przykręca to w przypadku obu kloszy z tym samym otworem był problem. W jednym w ogóle nie było dziury, żeby wkręcić śrubę, a w drugim dziura była tak duża, że ta mała śrubka latała w nim luźno. Pomijając to na pozostałych 2 otworach w obu kloszach łyżwa siedziała sztywno więc zrezygnowałem z 3 śrubki. Szukałem lamp z anglika w dobrym stanie, żeby same klosze przełożyć, ale nic fajnego w rozsądnej cenie nie było więc zdecydowałem się zaryzykować. Na ten moment nie żałuje. Co nowe to nowe. Wleci folia PPF jeszcze na nie więc się zobaczy co będzie.1 punkt
-
Powoli działam W środę miałem chwile to poskładałem tylny zderzak i wrzuciłem na auto. Uprzedze pytania - klapa jest nie zamknięta Z tego wszystkiego zapomniałem kupić końcówek Muszę coś rozeznać temat bo śmiesznie to wygląda z jedną rurką i dyfuzorem S4. Zdążyłem jeszcze postawić furę na kołkach i zwalić koła, nadkola, zderzak przedni i lampy bo miałem niecny plan na koniec tygodnia ale o tym zaraz... A niecny plan był taki: Żona została u mamy po 11, ja musiałem wracać do Rze bo praca, ale planowałem to już od zeszłego tygodnia odkąd mi powiedziała, że zostanie Zatem zaraz po pracy w czwartek zabrałem się do roboty... skończyłem o 4.30 i na 8 do pracy . Dziś tylko je skleiłem. Rozgościłem się w naszej kuchni, salonie i klatce schodowej Jako, że jedna lampka mi ucierpiała przy ostatniej przygodzie to poszedłem na całość Wpadła soczewka z B8 lift, nowe klosze, nowy klej, wyleciał żółty kierunek, wkład poszedł w czarny połysk oraz wymyłem wszystkie odbłyśniki. Generalnie byłem zaskoczony w jakim stanie są moje soczewki z B7. Były tak samo eleganckie jak nowe z B8 lift. Ciekawe czy odczuje różnice w świeceniu. Byle by to teraz wszystko działało i nie parowało bo ten mod był dla mnie mega stresujący, żeby coś nie spierd***ć . Zostało jeszcze nałożenie foli PPF. W kierunki oczywiście wpadnie Osram Diadem Chrome które przed chwilą odebrałem z paczkomatu. Podziękowania należą się koledze @boolek który dostarczył soczewki i poratował telefonicznie informacjami w późnych godzinach wieczornych. Jutro działam dalej przy furze1 punkt
-
Witam wszystkich zainteresowanych Jako, że jestem obecnym właścicielem tejże Audi a4 i byłym właścicielem skrzyni s-tronic, której dotyczy wątek już wam podsumowuję. Samochód kupiłem ponad rok temu jako (oczywiście) używany w salonie Audi w Łodzi. Została mi przedstawiona historia serwisowa i widziałem wpisy dotyczące problemów ze skrzynią. Samochód zakupiłem mimo to, ponieważ miał jeszcze 2 lata gwarancji (gwarancja przedłużona do 5 lat lub 150 tys) i stwierdziłem jak coś się będzie psuło to mam 2 lata żeby bez problemu to załatwić. Przeczytałem ten wątek jakiś miesiąc po zakupie i raczej mnie to nie ucieszyło, bo nagrania nie pozostawiały wątpliwości, że to właśnie ta A4. Ogólnie nie wiem czy coś robili w międzyczasie ale skrzynia ani razu nie wydała żadnego dziwnego dźwięku, nie szarpała przy ruszaniu i ani razu nie odmówiła współpracy. Jedyne co mnie irytowało to swego rodzaju przeskok przy hamowaniu i przy zmianie z 2 na 1 (jest to opisywane w innych wątkach) oraz okazjonalne bardzo niepłynne i wyczwualne zmiany biegów szczególnie na niższych obrotach. Ogólnie nie wydawało mi się to dużym problemem i jeździłem tak nie przejmując się skrzynią. Po prawie roku użytkowania zauważyłem, że na zimnym silniku zaraz po odpaleniu samochodem trzęsie, wibracja była odczuwalna na boki. Do tego przy zmianie z d na r było odczuwalne uderzenie i słyszalne pojedyncze stuknięcie (uderzenie dość wyraźne tak, że samochód podskakiwał). Przy okazji wymiany oleju opisałem usterki i oddałem samochód do ASO. Po dniu diagnoza - koło dwumasowe. No to czekamy na części, okazało się, że będą na kolejny dzień. Kolejnego dnia otrzymuje telefon, że przy wymianie koła mechanik zauważył, że przetarta jest część mechanizmu różnicowego i ASO nie naprawia takich uszkodzeń, tylko wymienia skrzynię na nową. Tym razem jednak, naprawa się przeciągała (oczekiwanie na skrzynię, później na jakieś śruby) i ostatecznie odebrałem samochód sprawny po 2 tyg. Akurat tu ASO stanęło na wysokości zadania i załatwili sprawę ostatecznie. Obstawiam, że te zgrzyty z nagrań to był właśnie ten uszkodzony mechanizm różnicowy. Dodam, że skrzynia do samego końca nie wyrzuciła nigdy żadnego błędu mając uszkodzenie kwalifikujące ją do wymiany. Obecnie nowa skrzynia działa wręcz aksamitnie, nie jestem w stanie wyczuć zmiany biegów i wszystko działa idealnie. Skrzynia wciąż się uczy stylu jazdy, ale wszystko ładnie zmienia, dobrze redukuje przy przyspieszaniu i ogólnie mam spokojną głowę bo sprawa jest załatwiona. Skrzynia przejechała jedynie 75 tys kilometrów i stwierdzam, że jest to dość żałosne jeśli chodzi o jakość tej konstrukcji, a problemy występowały już dużo wcześniej.1 punkt
-
Nie musisz z ebay. W ASO też Ci to sprzedadzą. Podając im ten ten nummer 8W9054690A sprzedadzą Ci wszystko co potrzebujesz bo to jest zestaw/pakiet manetki+kody aktywacyjne. Tutaj znalazłem jeszcze taniej niż na ebay. Wysyłka do PL 14,90 € Original Audi A4 S4 (B9 8W) Avant GRA Nachrüstsatz Tempomat Geschwindigkeitsregelanlage SHOP.AHW-SHOP.DE Die einfach einzubauende Geschwindigkeitsregelanlage hält jede Geschwindigkeit ab etwa 30... Zadzwoń sobie do ASO i zapytaj ile za to sobie życzą. Możliwe że będzie drożej niż tu w Niemczech. Musisz sobie przeliczyć. Jak zdecydujesz się na zakup w Niemczech mogę Ci pomóc.1 punkt
-
Musisz wymienić manetki na 8W9054690A, do tego dodatkowo dokupić dokument z kodami do uruchomienia online w ASO. Kupując cały zestaw w ASO dokument do aktywacji online jest już dołączony. Bedziesz musiał tylko za same części i aktywacje online zapłacić jeżeli kupisz u nich i sam zamontujesz. 8W9054690 Tempomat Audi A4 S4 (B9 8W) Oryginał - 7829252625 - oficjalne archiwum Allegro ARCHIWUM.ALLEGRO.PL Informacje o 8W9054690 Tempomat Audi A4 S4 (B9 8W) Oryginał - 7829252625 w... Original Audi A4 S4 (B9 8W) Avant Allroad quattro GRA Nachrüstsatz Tempomat OEM WWW.EBAY.DE Finden Sie Top-Angebote für Original Audi A4 S4 (B9 8W) Avant Allroad quattro GRA Nachrüstsatz...1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00