Skocz do zawartości

Ranking

  1. egon47

    egon47

    Pasjonat


    • Punkty

      3

    • Postów

      1306


  2. ecobuda

    ecobuda

    Pasjonat


    • Punkty

      2

    • Postów

      532


  3. Wandej

    Wandej

    Klubowicze


    • Punkty

      2

    • Postów

      4009


  4. Dev

    Dev

    Pasjonat.


    • Punkty

      2

    • Postów

      34528


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 03/23/21 w Odpowiedzi

  1. Z sezonu na sezon coraz gorzej te auto wygląda najlepiej wyglądało jak było czarnym bandyta
    3 punkty
  2. załóż jakieś meskie hamulce przynajmniej z przodu do tej A3ki
    1 punkt
  3. Siemanko Kolejna modyfikacja już na pokładzie- dyfuzor S4 look Jak oceniacie ?
    1 punkt
  4. Tak auto wygląda na nowym setupie. Przez czarny kolor felgi wyglądają na 16' ale póki są w dobrym stanie to nie planuję ich malowania.
    1 punkt
  5. Zgadza się. 503 nm. Turbo mam gtb. Ale tu i teraz nie o tym. Kolego schinto, jak chcesz to zadzwoń do mnie. W prywatnej masz do mnie numer.
    1 punkt
  6. Ja u siebie zmieniłem na awx. Wywaliłem dpf, zmieniłem turbo i wtryski , do tego ostry wałek i nowe mapy. Teraz mam 297 km i 403 nm. Można w awx zostawić dpf ale trzeba założyć wtryski i wałek rozrządu od bpw.
    1 punkt
  7. BMP to silnik poprzeczny, w A4B7 jest wzdłużny. Najczęstszym i najprostrszym swapem (poza znalezeniem BPW) jest swap raczej na stare dobre AVF, ale to trzeba ekologii sie pozbyc.
    1 punkt
  8. Można spróbować dać glowiće od 1.8T
    1 punkt
  9. Hej. Właśnie skończyłem montaż Ori haka do b6, instalacja High. Jakby ktoś potrzebował info - piszcie
    1 punkt
  10. Porównanie korbek do skrzyni manualnej - trafne... Nie masz możliwości przeciągnięcia tak biegu w automacie jak to możesz zrobić w manualu. Jeśli szukasz dziadkowozu to s-tronic jest dla ciebie. Jeśli jednak chcesz pogodzić auto rodzinne z czymś sportowym no to odpada. Ale widocznie dla ciebie dziadkowóz z narzuconym trybem conajwyżej sport-dynamic wystarczy:) zakładając ten temat wspomniałem o możliwości wyboru, z której teraz się rezygnuje, a to jest dla mnie osobiście zły kierunek.
    1 punkt
  11. Witam, jak w temacie, mam pytanie odnośnie PD. w mojej b6 od roku mam słabe korekty, mechanicy twierdza ze powinienem je wymienić, silnikiem trochę buja przy 1500-2000obr/min czasami na wolnych skoczy do 1100obr sam, ale innych objawów brak, i zaczynam się zastanawiać czy faktycznie to wtryski. Brak jakiegokolwiek dymienia, na zimnym silniku w największe mrozy odpala po przekręceniu kluczyka od zaraz i nie ma najmniejszego problemu. Aha po rozebraniu wałka na 2 wtryskach są walnięte podkładki trzymające sprężyny, są po prostu luźne, dociśnięte jest to walkiem. Jest tak od ponad roku i nic sie nie pogarsza anie odwrotnie. Co o tym myślicie?
    1 punkt
  12. AWT w porównaniu do starszych 1.8T ma pompę oleju napędzaną łańcuchem z wału korbowego, inny blok silnika, napinacz łańcucha ze zmiennymi fazami rozrządu. ANB ma blok konstrukcyjnie taki sam jak AEB, APU, napęd pompy olejowej z wałka pośredniego, napinacze we wszystkich 3 są bez zmiennych faz rozrządu, czyli te tańsze AEB przepustnica na linkę, głowica "large port" ANB, APU, przepustnica elektroniczna, głowica "small port",troche inny kolektor ssący niż w AEB sterownik silnika: AEB Bosch Motronic 3.8.2 , ANB/APU/AWT Bosch Motronic ME 7.5 w AWT podobno seryjnie montowano turbo K03s na pewno to nie wszystkie różnica bo znalazło by się jeszcze kilka, jak ktoś coś wie to niech dopisze
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...