Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 08/14/21 w Odpowiedzi
-
Gratulacje zakupu Bezawaryjności życzę i powodzenia w modach Pakiet Competition zewnątrz zrobiłby robotę przy tym biały2 punkty
-
To u znajomego, zapytam go co i jak.1 punkt
-
alleluja, i nastała cisza :D. zrobione zgodnie z TPI 2044902/5, zajęło mi to 2 godziny (włącznie z wymianą filtra paliwa) w warunkach domowego garażu:). blacha odgięta, podłużnica zabezpieczona przejechane 150km i cisza wiec wielka ulga no i 1300zł oszczędzone. Te dźwięki są bardzo łatwe do odtworzenia (przynajmniej u mnie tak było) - przy luzowaniu śruby jak na zdjęciu. Temat uznaje za wyczerpany na ten moment.1 punkt
-
1 punkt
-
Karta z patchem musi siedzieć w slocie. Uruchamiasz GEM, na ekranie powinna być opcja MIB. Kartę wyjmujesz dopiero po zakończeniu wszystkich zmian.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
265/30/21 Continental Sportcontact 61 punkt
-
Normalnie tak, ale są równierz przypadki gdzie uwalono jednostki podczas przeprowadzenia aktualizacji. Każdy musi być tego świadomy i robi to na własną odpowiedzialność.1 punkt
-
W zielonym menu trzeba uwazac co sie tam robi Musisz wrzucic screeny z opcji car1 punkt
-
Zabraniam wykorzystywania moich zdjęć lub opisów w celach komercyjnych lub publikacyjnych oraz dystrybucyjnych na innych stronach czy portalach internetowych. Witam, dzisiaj bardzo prosty modzik. Zamiana srebrnego logo na czarne. Potrzebujemy: -czarne logo o numerze części 8W9 853 742 A T94 -opalarkę lub suszarkę do włosów -żyłkę -kauczukowy krążek -isopropanol -taśmę maskującą -pastę polerską do lakieru -laser krzyżowy (np.bosch quigo) - nie jest konieczny ale ułatwia sprawę Zaczynamy od wyznaczenia pozycji i oklejenia taśmą maskującą. Następnie podgrzewamy logo opalarką lub suszarką. Po podgrzaniu przystępujemy do odcinania logo za pomocą żyłki. Resztki kleju usuwamy kauczukowym krążkiem zamocowanym na wiertarko-wkrętarce. Po oczyszczeniu powierzchni z resztek kleju polerujemy lakier pasta polerską oraz odtłuszczamy isopropanolem. Naklejamy czarne logo na uprzednio wyznaczonym miejscu. Oto efekt końcowy.1 punkt
-
Nie ma tygodnia żebym coś nie dłubać. Mimo, że priorytetem jest kolektor, zaworki i przekładki termiczne to trzyma mnie brak śrub nylonowych (wstępnie dostawa na 23.06 :/ ) to postanowiłem pobawić się z lampami. Rozklejenie malowanie chromu na czarny mat, dołożenie kleju butylowego (ori już było mało) w środek wpustu. Lewa lampa zawsze była zaparowana, ale był ślad jak ciekło do środka prawa stroną. Są ślady po kamieniu (z wody) nawet na chromie wokół kierunku, co się dało delikatnie przetrzeć to umyłem, reszta trudno, im bardziej bym chciał doczyścić tym było by gorzej, a to tylko kierunek. Niestety w prawej już ktoś przede mną grzebał bo dołożony został klej butylowy ale jasnoszary, próba jego usunięcia legła w gruzach, zbyt mozolne, a podgrzewany zaraz mnie parzył. Podjąłem ryzyko i dołożyłem czarnego, na szczęście nic nie widać. wy***ałem też plecy halogenu gdyż blokował on dopływ powietrza do prawej chłodnicy, na szczęście prodawdnica powietrza na miejscu Lampy już nie pierwszej młodości ale świecą na prawdę świetnie. Jak to przy rozbieraniu zawsze znajdę coś do zrobienia jeden zaczep lampy nie istnieje (musze zamówić zestaw naprawczy), oraz znalazłem źródła wycieków... prawdopodobnie uszczelniaczy walu z przodu, rozszczelniona misa, oraz niestety podstawy misy :/ a z tym roboty już co nie miarą (min skrzynia out) ale może konkretnie wymyje to chemia i wypełnię jakimś silikonem doraźnie bo na jesień i tak chce wrzucić nowe sprzęgło. Czas pracy ~6h, malowanie w dużym kartonie ale jak na garażowe warunki wyszło idealnie. Rozklejalem opalarka z biedry za 49zł i 1 lampa to 2 minutki zabawy max, gorzej z sklejeniem z dodatkowym klejem ale dla chcącego....1 punkt
-
Pompa pomogła, teraz turbo wstaje na momencie, wcześniej było to aż 11s. Więc nałożyły Ci się 2 awarie jednocześnie, brak podciśnienia, a jak już złapało to potem przeładowywało. Jedno masz z głowy, teraz przeładowanie, co może to powodować: - N75 do sprawdzenia, tam jest taki filterek na nim, wyczyść go. Ewentualnie podmień z zaworkiem od EGR na próbę... - Zabrudzona zmienna geometria - Turbina po regeneracji ? Lub ktoś grzebał przy ramieniu ? Wiadomo coś ? ? ?1 punkt
-
brak kontaktu (chwilowy ) na stykach skutkowałby problemami niezależnie od temperatury silnika więc raczej to nie to1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00