Pierwsze od strony sprężyny oddziela strone powrotna paliwa os skrzyni korbowej (wnetrza glowicy ktora jest z nia polaczona). Panuje tam cisnienie około 1Bar regulowane przez zawor w pompie tandemowej. Niżej oring oddziela wysokie cisnienie paliwa od niskiego. W tym miejscu panuje cisnienie około 10bar wytworzone przez pompę tandemową. Kolejny oring (czerwony) zapobiega przedostawaniu sie spalin do paliwa i paliwa do cylindra. Jest on wykonany z materiału odporniejszego na temperatury. Pod nim znajduje sie podkładka termiczna wykonana z brązu ktory jest nieco twardszy od materiału głowicy ale posiada wysoką przewodność cieplną. Odpowiada ona za uszczelnienie powierzchni pompowtrysk- głowica oraz odprowadzenie ciepla od strony rozpylacza wtrysku.
Gdyby ktoś się zastanawiał nad taką opcją - powiem Wam, że Night Vision robi robotę. Co prawda system nie jest tani, ale u mnie prawdopodobnie już się zwrócił, kiedy w środku nocy ostrzegł mnie przed łosiem, który jakieś 200 metrów dalej zaczął przechodzić przez drogę. System rozpoznaje ludzi i zwierzęta i ostrzega dźwiękiem, jeśli coś wchodzi na kurs kolizyjny.