Skocz do zawartości

Ranking

  1. JawoR36

    JawoR36

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      2497


  2. kiler_NN

    kiler_NN

    Pasjonat


    • Punkty

      0

    • Postów

      30


  3. Michu1996

    Michu1996

    Pasjonat


    • Punkty

      139

    • Postów

      55


  4. pawel107

    pawel107

    Pasjonat - Nowicjusz


    • Punkty

      0

    • Postów

      12


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06/05/24 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam, potrzebuję informację jakie typu lamp występują w B9. Mianowicie czym się różni "full led" od "matrixa", a także jakie są rodzaje lamp tylnych? Są tylko dwa rodzaje lamp czy więcej?
    1 punkt
  2. Witam wszystkich, Kilka miesięcy mnie tu nie było, ale przy Audi nic się nie zmieniło, jedynie przebieg Po zimie przeszła serwis klimatyzacji i miesięcy temu kolejny serwis olejowy wraz z wszystkimi filtrami. W maju trochę pojeździłem więcej i 5tkm strzeliło w miesiąc no i na blacie pojawiło się 200.000km.... Przejechałem już tym autem 105tkm I nigdy mnie nie zawiódł , a ciegle daje frajdę z jazdy na krótkich jak i na długich trasach Limone sul garda
    0 punktów
  3. Jeśli chodzi o temperaturę oleju to całkiem naturalne, że masz powyżej 100 stopni, jak się olej nagrzeje.
    0 punktów
  4. Bardzo proszę o rozkodowanie wyposażenia z Vin WAUZZZ8K1DA158531
    0 punktów
  5. Dokładnie. Dodam tylko jak to wygląda w praktyce: Ksenon ma inne wzory świateł dziennych z przodu i gorsze lampy z tyłu. Z daleka widać, że jest to biedniejsza wersja. Nie polecam zostawiać ksenonu. Przy dopłacie za zwykłe LEDy dostaje się lepsze lamy z tyłu z dynamicznymi kierunkowskazami, z przodu fajny wzór świateł do jazdy dziennej. Natomiast kierunkowskazy z przodu zapalają się w standardowy sposób i światła drogowe są tylko włączane lub wyłączane. Przy matrixach tylne pozostają bez zmian w stosunku do zwykłych LEDów ale z przodu otrzymuj się dynamiczne kierunkowskazy i światła drogowe, które same wycinają samochody oświetlając jak największą ilość drogi nie oślepiając innych.
    0 punktów
  6. 3 rodzaje z przodu, 2 z tyłu. Xenon, LED i Matrix LED. Matrix ma sekcje - można mieć światła drogowe, bez oślepiania innych uczestników ruchu. Ma też dynamiczne kierunkowskazy z przodu. Z tyłu mogą być lampy żarówkowe oraz led z dynamicznym kierunkowskazem.
    0 punktów
  7. W audi jeszcze nie sprawdzałem bo mój kabelek ma problemy z łączeniem się z niektórymi sterownikami . W każdym razie w golfie V ustawia to się tak - Wchodzimy w 09.Centr.zesp.elektr. -> Wybieramy kodowanie -> Pomocnik kodowania. Bajt-17 i zaznaczamy "ptaszka" w Bit-0, czyli Zainstalowane światło nagłego (awaryjnego) hamowania, sterownik musi być co najmniej 21-bajtowy. (niektóre źródła twierdza że dopiero przy 23 bajtowym sterowniku da się to włączyć . ) TEORETYCZNIE powinno być to bardzo podobne w audi ale tak jak mówię jeszcze nie zdążyłem sprawdzić Co do hamulców - opis dotyczy golfa 5 ale w audi powinno być to samo Wzmacnianie siły hamowania: -> STG 03 - Elektronika hamulców -> Funkcja 10 (Adaptacja) -> Kanał 09 -> Wartość 0 (Standard / średnia) zmienić na 2 (duża) UWAGA, z powodu większej siły hamowania musisz się wpierw przyzwyczaić nie na trasie! Zmiany: - większa siła hamowanie przy małym wciśnięciu pedału hamulca - szybsza reakcja hamulców
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...