Witajcie.
Od jakiegoś czasu posiadam czterołapa zakupionego od kumpla z miasta, auto przywędrowało ze Szwecji, przeprowadził w nim większość modyfikacji, pokrótce opiszę wszystko co pamiętam ?
SILNIK
1.8 BFB w serii 163 KM wystrojone na pb98 finalnie przez COMPSPORT w Łodzi, legitymuje się teraz mocą 283 KM i 371 Nm.
Zalany RAVENOL VST 5W40
-Turbo hybryda od Geremiego na K03
-Sztywny tip
-Dowpipe od Custom Hoffman
-Centralny IC od Fmic
-Wtryski Bosch 800cc
-Porting kolektora dolotowego
-Podziurkowana obudowa filtra dolotowego
WYDECH
Wydech przelotowy Miltek
ZAWIESZENIE
Gwint ST Suspension
HAMULCE
Hamulec przód
-zacisk S4 b7
-tarcza Zimmermann 345mm
-klocki Ferrodo
Hamulec tył
-zacisk A6
-jarzmo T5
-klocki i tarcze S4B8
-tarcza Zimmermann 330mm
-klocki Ferrodo
FELGI
Felgi lato 19" Rs4
Felgi zima ori B7
BUDA
Zrobiony zewnętrzny S-line
Wsadzone lampy bixenonowe skrętne
Przyciemnione szyby
ŚRODEK
S-line wewnetrzny bez sufitu
Fotele Recaro z DTM
Ścięta kiera z B8
Pakiet światło
Wygłuszony bagażnik
Lusterka chrom
Auto w moich rękach od ponad miesiąca i w tym czasie na start wleciał pełen detailing wnętrza, przy tej okazji wypolerowałem klapę i górę okleiłem ppf oraz wrócił znaczek audi, a reszta emblematów wyleciała. Lampy delikatnie przyciemniłem.
Do środka przy okazji nowych dywaników wleciała też gałka i rączka ręcznego DTM.
Włożyłem RNSE przy okazji wykupiłem licencję aby mieć dostęp do wszystkich funkcji plus świeże mapy plus bluetooth no i na koniec kodowanie.
Muszę dokończyć uruchomienie skrętnego bixenona.
Zakupiłem też doświetlanie w blendach lusterek no i też należy to uruchomić.
Wymieniłem listwy progowe.
Nowy rozrząd i połośki to tak na początek.
Jak znajdę czas zabieram si÷ za odświeżenie lakieru i położenie ppf w newralgicznych miejscach.
Temat będę uzupełniał na bieżąco bo mogłem o czymś zapomnieć ?