Skocz do zawartości

Ranking

  1. gsmlondon

    gsmlondon

    Pasjonat


    • Punkty

      1

    • Postów

      30


  2. Gregory87

    Gregory87

    Pasjonat.


    • Punkty

      1205

    • Postów

      430


  3. Muskel1

    Muskel1

    Pasjonat.


    • Punkty

      1394

    • Postów

      22789


  4. KoJ@K

    KoJ@K

    Pasjonat


    • Punkty

      594

    • Postów

      699


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 02/01/25 uwzględniając wszystkie działy

  1. Witam To może i ja się podepnę pod temat byłem u mechanika i sprawdził że lewa poduszka silnika cieknie, wiec trzeba ją wymienić ( autem trzęsie przy odpalaniu) i zalecono żeby wymienić komplet czyli dwie poduszki silnika i skrzyni. Pytanko jakie są ich oznaczenia. Ps. dwumasa wymieniona rok temu. Pozdrawiam.
    1 punkt
  2. Kompendium wiedzy o hamulcach w A4 B6/7 Wymiary tarcz i oznaczenie z wlepy (jeśli nie wiesz jaki zestaw jest seryjnie w Twoim aucie) Przód: 280x22 – oznaczenie 1LZ 288x25 – oznaczenie 1LB, 1LE 312x25 – oznaczenie 1LT, 1LF 320x30 – oznaczenie 1LA, 1LC 345x30 – oznaczenie (S4) 1LJ 365x34 – oznaczenie (RS4) 1LP 380x38 – oznaczenie (RS4 ceramika) 1LU Tył: 245x10 – oznaczenie 1KD 255x12 – oznaczenie 1KP 288x12 – oznaczenie 1KW 300x22 – oznaczenie (S4) 1KE 324x22 – oznaczenie (RS4) Swap przód: 288 > 312 – Potrzeba: Jarzmo i tarcza 288/312 > 320 – Potrzeba: Zacisk, jarzmo i tarcza X > 345 – Potrzeba: Zacisk, jarzmo, tarcza i osłony (8E0615311C/8E0615312C) *Zacisk z S4 ma nieco inną budowę niż z 1LA, 1LC. Źle dobrany klocek może się blokować w zacisku *X oznacza jakikolwiek zestaw Swap tył: X > 255 – Potrzeba: Zacisk, jarzmo i tarcza X > 288 – Potrzeba: Zacisk, jarzmo, tarcza i osłony (Dla quattro – 8E0615611Q/8E0615612Q; dla FWD – 8E0615611P/8E0615612P) X > 300 – Potrzeba: Zaciski, jarzmo, tarcze i osłony (Idealnie pasują osłony z 1KW, w przypadku osłon z S4 trzeba wiercić nowe otwory montażowe) *W B6 występuje problem z zbyt krótką linką hamulca ręcznego, trzeba szukać z S4. W B7 wystarczy odpiąć linkę z jednego mocowania na tylnym wahaczu. Przydatne numery oem: Przednie osłony z S4 - 8E0615311C / 8E0615312C Tylne osłony z S4 - 4F0615611 / 4F0615612 Tylne osłony 1KW (288x12) Dla quattro – 8E0615611Q / 8E0615612Q; dla FWD – 8E0615611P / 8E0615612P Linka ręcznego S4 - 8E0609721BA Felgi: Zestaw 320/288 - w zasadzie pasuje każda felga aluminiowa 16”, ze stalówkami już gorzej. Zestaw 345/300 - minimalny rozmiar to 17” Zestaw 365/324 - minimalny rozmiar to 18” i też nie każda felga Przydatne linki: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/153785-oznaczenia-zestawow-hamulcowych-do-naszych-aut/?p=2279159#entry2279159 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/304756-jakie-mam-tarcze-i-zaciski-hamulcowe/#entry4327576 http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=717357 Zdjęcia: P312 P320 P345 T245 T288 T300 T288 vs T300 Jak rozróżnić zacisk S4 345 od zacisku 320 Zacisk 345 ma z tyłu numery 981 i 982, na jarzmie 663 Od góry ma pełny otwór Zacisk 320 ma z tyłu numery 973 i 974, na jarzmie 716 Od góry otwór jest dzielony Często zadawane pytania: - Czy hamulce z A6 C6 pasują do A4 B6/7? - Pasują tylko przednie zaciski. Tarcze, osłony, tylne hamulce nie pasują. - Czy przewody hamulcowe należy wymienić, są inne przy swapie na większy hamulec? - w zasadzie nie trzeba wymieniać, ale warto założyć nowe, bo znając życie nikt ich od nowości nie wymieniał. Temat w ciągłym rozwoju... Kopiowanie, cytowanie, przerabianie / edycja tekstu i dalsza dystrybucja w celach komercyjnych jest zabronione ! Wykorzystywanie go na innym forum będzie traktowane jako naruszenie praw autorskich i praw do własności intelektualnej.
    0 punktów
  3. Plan minimum na dziś wykonany. Nagłośnienie podpięte... wzmacniacz JBL GTO-751EZ monoblok 750W RMS przy 2 Ohm kondensator Hollywood 1F skrzynia JBL GT5-2402BR 550W RMS (przy 4 Ohm) spięta na 2 Ohm Wstępnie ustawiony, została finalna regulacja w trakcie użytkowania. Przy niskich ustawieniach przyjemny głęboki bas, przy podkręceniu chce urwać klapę Wszystko wpięte w oryginalną instalację. Pełna regulacja z poziomu MMI. Przestrzeń w bagażniku trochę zmalała, trzeba pomyśleć o boxie dachowym Przy takich drganiach akustycznych musowo wytłumić tylne błotniki i klapę bo brzęczy niemiłosiernie. Próba przekręcenia zestawu grubo poza zakres pracy wywołuje takie drgania na klapie, że reaguje mikrostycznik i się otwiera sama
    0 punktów
  4. Nic dziwnego że tak się dzieje bo to gniazdo jest z VW a nie audi
    0 punktów
  5. 0 punktów
  6. Skończone, założyłem dystanse 10mm przód, 15mm tył, ale nie doszedłem do porozumienia z błotnikami, a oryginału jakoś ciąć mi nie przystoi więc wleciały tylko 10mm na tył. Ustawiona zbieżność i jeździ się mega komfortowo (nadal mówimy i 19 calach i gwincie). No i urwałem przełącznik do lusterek - więc jeżeli ktoś ma takowy z funkcją składania lusterek to chętnie odkupię ;> z planów -big brake -na razie zrobić ładne czerwone zaciski - zregeneruje sobie felgi i w jakiś ciemniejszy kolor, myślałem nad grafitem (miałem daaawno temu taki kolorek w e39 zdjęcie poniżej) ton jaśniejsze chce obecnie -chce dokładki na progi z RS6 ale to nie masthev - fajne skrzydło na tylną klapę - modyfikacja wydechu, zamiast środka zorbie dwa przelotowe małe, x pipe, na dupsko dwa przelotowe, końcówki oryginalne. Będzie wyraziście ale nie głośno.
    0 punktów
  7. VSSZZZKMZMR022521.pdf WA1UFAFL4FA070864.pdf WAUENAF45HN000403.pdf WAUZZZ4AZTN008163.pdf WAUZZZ4AZTN087911.pdf WAUZZZ4B14N066088.pdf WAUZZZ4G8FN074008.pdf WAUZZZ4LX7D021945.pdf WAUZZZ8CZRA218932.pdf WAUZZZ8E23A359959.pdf WAUZZZ8K0DA181198.pdf WAUZZZ8K1FA013735.pdf WAUZZZ8LZ1A002633.pdf WAUZZZ8V3EA008044.pdf WAUZZZFY4H2002958.pdf WAUZZZFY7L2124786.pdf WVWZZZCDZNW530151.pdf
    0 punktów
  8. No i jak każde V6 rozrząd, który prędzej czy później zacznie grzechotać. Ale jazda 3.0 TDI to czysta przyjemność.
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...