
TomekfanAUDI
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
21 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O TomekfanAUDI

Informacje
-
Imię
Tomek
-
Miasto
Wojcieszków
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AJM
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
700 wyświetleń profilu
-
W grudniu miałem chętnego na nią z tego forum. Powiedziałem mu 150zł i zgodził się z uśmiechem na ustach...Tyle, że spóźniłem się jeden dzień bo już zamówił u kogoś innego za identyczną cenę. Moja cena to 150zł + Twoja przesyłka oczywiście. Podaj e-maila to porobię fotki i wyśle Ci. Dodam do tego, że u mnie nic nie ryzykujesz bo nawet jakby vacum było felerne to oddam Ci pieniądze. Nie jestem handlarzem a pompę mam do sprzedaży tylko dlatego, że sam wymieniałem u siebie. Pompa nigdzie nie cieknie, króćce nie są powyginane, obłamane czy cokolwiek. Twoja decyzja kolego.
-
Witam, na mechanice się nie znam i Ci nie pomogę, ale gdybyś potrzebował drugiej pompy Vacum to ja mam do sprzedania. LUK 038 145 209 A. Pompa w stanie dobrym.
-
Lechux33Chłodniczka suchuteńka czujnik ciśnienia też.
-
Witam. Jakiś czas temu zauważyłem, że moje auto zostawia niewielkie plamy oleju. Mokra jest częściowo skrzynia biegów. Kilka dni temu odwiedziłem mechanika w celu weryfikacji przyczyny tego zjawiska i jest bardzo trudno jednoznacznie stwierdzić skąd ten olej może się wydobywać dodam, że w marcu br. wymieniłem uszczelkę klawiatury(elring) więc spod niej raczej już ciec nie powinno, chyba że cieknie z tylnej części koło pompy vacum i tego nie widać. Stojąc pod autem widać jasno, że miska olejowa silnika jest suchuteńka wraz ze śrubą spustową oleju, turbina też jest sucha a ten olej jest widoczny tylko po prawej stronie auta stojąc pod nim a lewa jest sucha jak pieprz. Możliwości wycieku są ograniczone a głównym podejrzanym jest połączenie silnika ze skrzynią i simering tam siedzący więc pytanie moje do was czy dobrze kombinuję? Opisałem wszystko co zaobserwowałem pod autem z mechanikiem i tak jak powiedziałem wcześniej w marcu wymieniłem uszczelkę klawiatury. Dobierać się do skrzyni czy jak sądzicie?
-
Jaki masz licznik niemiecki VDO? Czy francuske dziadostwo Jaeger?
-
Mam kilka nowych danych co do tego mojego problemu: Autko stało 24h pierwsze co zrobiłem to maska do góry do ręki woltomierz,Multimetr czy jak to tam się zwie i patrze jak trzyma akumulator według niego 12.43V Po dodaniu świateł mijania i drogowych spadło do 11.79V na rozruchu pokazywało 10.68V. A na liczniku strzałka nigdy nie weszła na poziom 12V. Czy wszystko jest ok? a jeśli tak to czemu tak ciężkawo pali?
-
Fazi W momencie grzania świec będzie Ci pokazywać poniżej 12V i to normalne, po kilku sekundach powinno Ci już pokazać 12V. Pewnie wcześniej miałeś wszystkie spalone i dlatego Ci nie spadalo poniżej 12V Prawie dokładnie-bo z 4 świec żarowych działała tylko jedna:) Mam kilka nowych danych co do tego mojego problemu: Autko stało 24h pierwsze co zrobiłem to maska do góry do ręki woltomierz,Multimetr czy jak to tam się zwie i patrze jak trzyma akumulator według niego 12.43V Po dodaniu świateł mijania i drogowych spadło do 11.79V na rozruchu pokazywało 10.68V. A na liczniku strzałka nigdy nie weszła na poziom 12V. Czy wszystko jest ok? a jeśli tak to czemu tak ciężkawo pali?
-
Dzięki Pany! Jeszcze jutro ogarnę sobie jakiegoś kompana i jeden będzie odpalał a drugi będzie mierzył woltomierzem podczas odpalania. Jeśli napięcie odczytywane podczas na woltomierzu będzie 10.5 i w dół to już na pewno akumulator lipa...
-
po uruchomieniu silnika pali sie kontrolka ładowania
TomekfanAUDI odpowiedział(a) na maniek1983 temat w Audi A4 B5
Panowie mam problem tego typu,że rano ciężko odpala-na pewno nie jest to od strzała tak jak miałem do tej pory.Autem jeżdzę codziennie po 20-40 km więc samochód nie stoi kilka dni żeby siadł akumulator a mimo tego tak jest.Otóż mam licznik VDO 6 zegarów wsiadam rano przekręcam na zapłon patrzę na licznik a wskazówka na woltomierzu nie dochodzi nawet do 12v, dodam, że wcześniej nawet minimalnie ją przekraczała i auto odpalało bez zarzutów.Rozrusznik chwilkę pomerda auto dość ciężkawo,ale odpali jak to mówią kilometr-dwa i po problemie bo alternator zrobi swoje! Samochód można zgasić przekręcić na zapłon i wskazówka na woltomierzu już przekracza 12v i autko pali od strzała!Alternator bez obciążenia daje 14.30, a z obciążeniem 14.20. Najważniejsze akumulator ma dopiero 2 miesiące i jest to:Bosch 77ah 780A.Do tego tydzień temu wymieniłem wszystkie świece żarowe na oryginały Bosch dedykowane do VW.pomocy co go tak rozładowuje w tak krótki czasie? -
Panowie mam problem tego typu,że rano ciężko odpala-na pewno nie jest to od strzała tak jak miałem do tej pory.Autem jeżdzę codziennie po 20-40 km więc samochód nie stoi kilka dni żeby siadł akumulator a mimo tego tak jest.Otóż mam licznik VDO 6 zegarów wsiadam rano przekręcam na zapłon patrzę na licznik a wskazówka na woltomierzu nie dochodzi nawet do 12v, dodam, że wcześniej nawet minimalnie ją przekraczała i auto odpalało bez zarzutów.Rozrusznik chwilkę pomerda auto dość ciężkawo,ale odpali jak to mówią kilometr-dwa i po problemie bo alternator zrobi swoje! Samochód można zgasić przekręcić na zapłon i wskazówka na woltomierzu już przekracza 12v i autko pali od strzała!Alternator bez obciążenia daje 14.30, a z obciążeniem 14.20. Najważniejsze akumulator ma dopiero 2 miesiące i jest to:Bosch 77ah 780A.Do tego tydzień temu wymieniłem wszystkie świece żarowe na oryginały Bosch dedykowane do VW.pomocy co go tak rozładowuje w tak krótki czasie?
-
Panowie mam problem tego typu,że rano ciężko odpala-na pewno nie jest to od strzała tak jak miałem do tej pory.Autem jeżdzę codziennie po 20-40 km więc samochód nie stoi kilka dni żeby siadł akumulator a mimo tego tak jest.Otóż mam licznik VDO 6 zegarów wsiadam rano przekręcam na zapłon patrzę na licznik a wskazówka na woltomierzu nie dochodzi nawet do 12v, dodam, że wcześniej nawet minimalnie ją przekraczała i auto odpalało bez zarzutów.Rozrusznik chwilkę pomerda auto dość ciężkawo,ale odpali jak to mówią kilometr-dwa i po problemie bo alternator zrobi swoje! Samochód można zgasić przekręcić na zapłon i wskazówka na woltomierzu już przekracza 12v i autko pali od strzała!Alternator bez obciążenia daje 14.30, a z obciążeniem 14.20. Najważniejsze akumulator ma dopiero 2 miesiące i jest to:Bosch 77ah 780A.Do tego tydzień temu wymieniłem wszystkie świece żarowe na oryginały Bosch dedykowane do VW.pomocy co go tak rozładowuje w tak krótki czasie?
-
Panowie mam problem tego typu,że rano ciężko odpala-na pewno nie jest to od strzała tak jak miałem do tej pory.Autem jeżdzę codziennie po 20-40 km więc samochód nie stoi kilka dni żeby siadł akumulator a mimo tego tak jest.Otóż mam licznik VDO 6 zegarów wsiadam rano przekręcam na zapłon patrzę na licznik a wskazówka na woltomierzu nie dochodzi nawet do 12v, dodam, że wcześniej nawet minimalnie ją przekraczała i auto odpalało bez zarzutów.Rozrusznik chwilkę pomerda auto dość ciężkawo,ale odpali jak to mówią kilometr-dwa i po problemie bo alternator zrobi swoje! Samochód można zgasić przekręcić na zapłon i wskazówka na woltomierzu już przekracza 12v i autko pali od strzała!Alternator bez obciążenia daje 14.30, a z obciążeniem 14.20. Najważniejsze akumulator ma dopiero 2 miesiące i jest to:Bosch 77ah 780A.Do tego tydzień temu wymieniłem wszystkie świece żarowe na oryginały Bosch dedykowane do VW.pomocy co go tak rozładowuje w tak krótki czasie?
-
Żeby nie być gołosłownym dodaję zdjęcie mojej oryginalnej tarczy z AVF Konkretny facet jesteś.Dzięki wielkie za pomoc, będę kupował zestaw Luka.
-
To,że Luk jest tańszy to wiem-wszystko monitoruje na bieżąco, mi właśnie chodzi o włożenie oryginału a gdzieś tam słyszałem,że to Sachs jest oryginałem.Dzięki za pomoc kolego
-
Dziękuję kolego serdecznie.pozdro